Pt35 Μην σταματάς.

2.5K 208 8
                                    

Καθήσαμε στο τραπέζι μας και για καλή μας τύχη δεν μας ρώτησαν τι κάναμε. Πολύ περίεργο μιας και συνήθως με πλημμύριζαν με τις τρελοερωτήσεις τους. Ο Jungkook κάθησε δίπλα μου και απέναντι μας ειχαμε την Debby και τον Suga. Ξεκινήσαμε να συζητάμε για διάφορα θέματα. Εγώ άκουγα με προσοχή τον Suga να μιλάει για την ραπ μουσική. Πρεπει να του αρέσει πολύ. Κάποιος άλλος όμως μάλλον βαρέθηκε να ακούει τον Suga να μιλάει και ήθελε άλλα πράγματα.
-Jo..
-Έλα;
-Βαριέμαι.
- Και τι θες να κάνω εγώ;
Τότε χαμογέλασε με το χαμόγελο που δεν ήθελα να δω.
-Ούτε να το σκέφτεσαι!
-Γιατί; σε παρακαλώ!!!
-Τι θες;
-Άνοιξε τα πόδια σου.
-Τρελάθηκες; μπροστά στα παιδιά; ουτε καν!
-Τι σου είπα πριν;
-Άλλο πριν,άλλο τώρα.
-Το ίδιο πράγμα είναι!
-Όχι. Εδω έχει κόσμο,εκεί ημασταν μόνοι μας.
-Θες να ξαναπάμε μέσα;
-Εσύ δεν τρώγεσαι με τίποτα!
-Μια χαρά με εφαγες μέσα όμως! είπε και γέλασε. Εγώ απο την άλλη γουρλωσα τόσο πολύ τα ματια μου που νόμιζα οτι θα μου πεταχτούν εξω. Μάλλον τώρα ειμαι λίγο έως πολύ κόκκινη.
-Ντράπηκες;
-Όχι βέβαια.
-Γιατί κοκκινησες;
-Έτσι.
-Γιατί ντραπηκες;
-Δεν ντραπηκα σου λέω!
-Είσαι τόσο όμορφη όταν ντρέπεσαι!
Εγώ απλα τον κοίταξα και χαμογέλασα.
Αναρωτιέμαι αν του άρεσε αυτό που του έκανα πριν...

JUNGKOOK'S POV:
Ακόμα δεν μπορώ να το πιστέψω. Ακόμα δεν μπορώ να πιστέψω το πόση ηδονή μου πρόσφερε αυτή η κοπέλα. Μάλλον επειδή είναι άμαθη. Αλλά αυτό δεν βγάζει νόημα. Ηταν τόσο μα τόσο καλη,λες και ήξερε ακριβως τι να κανει για να με ανάψει. Έβγαλε εναν άλλο εαυτό σήμερα. Μ'αρεσε αυτός ο εαυτός της. Ηταν πιο σκοτεινός και σέξυ,οτι θέλει ένας άντρας. Την ημερα ντροπαλή και γλυκιά,και το βράδυ "dark" και σέξυ. Ονειρο. Αυτή η κοπελα είναι όνειρο. Το καινουριο μου όνειρο.
Ο τροπος που "με έβαζε μέσα της" ηταν απλα τέλειος. Δεν μπορω να το περιγράψω με αλλη λεξη. Ηταν τέλεια. Την έβλεπα να κλείνει τα ματάκια της,σε κάθε φιλί πανω στο πέος μου και τρελαινομουν. Γενικά τρελαίνομαι μαζί της. Το έχω πει πολλές φορές αλλά δεν είναι ποτέ αρκετές. Ένιωθα την καυτή γλώσσα της και ανατριχιαζα. Πρωτη φορά με ανατριχιαζει μια κοπέλα. Δεν χρειάστηκε καν να καθοδηγησω το κεφάλι της,πήγαινε εκεί ακριβως που ήθελα απο μονη της. Το καλυτερο μέρος ηταν όταν άφησα τα υγρά μου μέσα της. Που το ήξερε οτι αυτό μ'αρέσει; Αν έβαλε το χεράκι του ο Jimin τον ευχαριστώ πολύ.
Δεν ήθελα να την βάλω "τιμωρία",αλλά έτσι είμαι όταν ζηλεύω. Νευριαζω παρα πολύ και δεν ξέρω τι κάνω. Έβλεπα τα χείλη της,και ήθελα να τα δαγκώσω τόσο πολύ,αλλά αυτή ηταν η "τιμωρία" της,όχι φιλακι στο στόμα. Την είδα οτι στεναχωρέθηκε αλλά δεν μπορουσα να κάνω κάτι άλλο. Όταν τελειωσε όλο αυτό δεν άντεξα και της έδωσα ενα φιλί. Έλαμψαν τα ματάκια της. Φαίνεται το ήθελε πολύ. Όταν βγήκαμε και πήγαμε στο τραπέζι πιάσαμε την κουβέντα με τον Yoongi και την Debby αλλά εγώ βαρεθηκα τη ζωή μου. Είχα αλλά στο μυαλό μου. Ήθελα εκείνη ακριβως τη στιγμη να την κάνω δικιά μου. Της το πρότεινα αλλά είπε όχι. Δεν μου αρέσει να μου λένε όχι. Τώρα θα δει αυτή...

-Jungkook σταμάτα αυτό που κάνεις τώρα!
-Όχι,γιατί ξέρω οτι σου αρέσει!
-Σε παρακαλώ προσπαθώ να συ-συζητησω...
-Μπορείς και έτσι!
-Όχι,δεν μπορώ.
-Κάτι σε ρωτάνε.
-Εε;
-Λέω,εσένα σου αρέσει η ραπ; με ρώτησε ο Suga αλλά που να μπορέσω να απαντήσω όταν ενα δάχτυλο του Jungkook εξερευναει όλη την περιοχή μου. Έμπαινε και έβγαινε τοσο εύκολα χωρίς να τον νοιάζει αν μας καταλάβαιναν οι άλλοι. Μην σας τύχει ποτέ,να μιλάτε και σας κανουν αυτό το πράγμα. Προσπαθώντας να επαναφερω την ανάσα μου στο φυσιολογικό είπα..
-Ωραία..είναι αλλά προ..τειμω τα Vocals για να..να είμαι ειλικρινής.
-Α,αλήθεια; ενδιαφέρον!
Μετά γύρισε και είπε κάτι στην Debby.

-Kook..φτάνει..
-Όχι.
-Σε παρακαλώ...
-Όχι.
-Λυπησου με!
-Όχι.
-Οχιά!
-Τι είπες; ρώτησε απότομα ενω έβαλε και δεύτερο μέσα.
-Τίποτα,τίποτα συγγνώμη,συγγνώμη..
-Τι επαθες και τα λες όλα διπλά;
-Τα δυο δάχτυλα φταίνε!
Γέλασε. Εγώ εφτανα στο αμήν. Ελπίζω να μην "βγει" τώρα.
Έκανε την κινηση να τα βγάλει αλλά..

-Έτσι και τα βγαλεις τώρα θα φας μπουνί-νίδι..
-Το μωρο μου τελειώνει;
-Ν-ναι..
Γέλασε.
-Kookie...μην σταματάς!
-Τώρα να μην σταματήσω ε;
-Ο-οχι,σε παρακαλώ..
-Δεν θα σταματήσω μωρό μου,μην αγχωνεσαι!
-Και μην με λες έτσι.
-Πως;
-Μωρο σου.
-Γιατί δεν είσαι;
-Μωρο ναι,σου όχι!
-Α,έτσι το πας;
-Μην το βγαλεις!!!
-Τι είσαι;
-Μωρό..
-Ποιανού;
-Δι-δικο σου!
-Έτσι μπράβο το κορίτσι μου.

Επιτέλους τελειωσα. "Βγήκε" απο μέσα μου,και πήγε στην τουαλέτα να πλυθεί. Τον εκανα χάλια είναι η αλήθεια αλλά δεν φταιω εγώ,αυτός φταίει. Έβλεπα τα παιδιά που συζητούσαν ο καθένας με το "ζευγαρι" του και ήμουν τόσο ευτυχισμένη. Έτσι θέλω να είμαστε παντα. Ευτιχισμενοι,χαρούμενοι,αγαπημένοι και πανω απο όλα μαζί.

Μετα απο ενα 2ωρο φύγαμε. Μας πήγαν σπίτι. Τα υπολοιπα παιδιά μπήκαν μέσα εκτός απο εμας τους δυο,ήθελε να μου πει κάτι είπε..
-Jo;
-Ναι;
-Εε..
-Γιατί ιδρωσες; τι έγινε;
-Θε-θελω να σου πω κάτι..
-Jungkook τραυλιζεις; εσύ; εσύ συνήθως τα λες εξω απο τα δόντια!
-Αυτό το συγκεκριμένο δεν λέγεται εξω απο τα δόντια..
-Τώρα με αγχωνεις..τι έγινε;
-Εε..
-Θα μου πεις;
-Ωραία,λοιπον ξεκιναω..

ΑΥΤΑΑΑΑΑΑΑ🐰🐰🐰🐰❤❤❤❤❤
ΠΑΤΗΣΤΕ ΤΟ ΑΣΤΕΡΑΚΙΙΙΙΙ ΚΑΙ ΚΑΝΤΕ ΣΧΟΛΙΟΟΟΟ💖💖💖👌👌👌

ΤΙ ΛΕΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ; ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ Ο ΤΖΑΝΚΟΥΚ ΣΤΗ ΤΖΟ ΜΑΣ;;💖💖💖😍😍😍😍🎀🎀🎀🎀

-Jojo.🐰

"Μην Φύγεις Σε Θέλω"(Jeon Jungkook)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora