Φτάσαμε σε ένα όμορφο μέρος,λίγο πιο έξω από την πόλη που μένουμε. Τα κορίτσια ήθελαν να είμαστε απομακρυσμένοι για να βάζουμε μουσική δυνατά χωρίς να μας κανουν παρατήρηση.
Ηταν ενα πολύ όμορφο μέρος,ανηπομονώ να μπούμε μέσα.Μπήκαμε μέσα και έπαθα πλάκα. Το πιο ωραίο και μεγαλο στούντιο που έχω δει ποτέ. Είναι υπέροχο. Ευρύχωρο με τεράστια ηχεία για να ακούγεται φούλ δυνατά η μουσική.
Ξεκινήσαμε εμείς τα κορίτσια να χορεύουμε. Κάναμε σαν καθυστερημένα. Χοδοπηδούσαμε σαν τρελές. Τα αγόρια είχαν καθήσει κάτω και γελούσαν με το θέαμα που έβλεπαν μπροστά τους.
Μετά από λίγη ώρα,είπαμε να σοβαρευτούμε λίγο. Αρχίσαμε να χορεύουμε,στον ρυθμό του αγαπημένου μας τραγουδιού.
Κάναμε τις ίδιες κινήσεις,σαν χορευτικό να το πω έτσι. Όλες μαζί και οι 7 συγχρονησμένες. Κοιτάζαμε στον καθρέφτη και μας άρεσε το αποτέλεσμα. Μετά απο λίγο τελειωσε το τραγούδι. Ειχαμε ιδρωσει λίγο,αλλά δεν πειράζει,ειχαμε πάρει αλλαξιές μαζί μας.Σηκώθηκαν τα αγόρια τώρα. Ωχ τι θα δουν τα ματάκια μου. Σε παρακαλώ θεέ μου,μην ιδρώσει. Τρελαίνομαι για τα ιδρωμένα αγόρια.
Αρχισαν να χορεύουν.
Ουάου. Χόρευαν όλοι καταπληκτικά,ο κάθε ένας με τον δικο του μοναδικό τρόπο.
Αν και η αλήθεια είναι οτι ξεχωρισα 3. O Jungkook, o Hobi και ο Jimin χόρευαν φανταστικά. Σαν...χορευτές.
Λίγη ωρα μετά ηταν η σειρα μας πάλι.
Σηκωθήκαμε όρθιες.
Πηδούσαμε απο εδώ και από κει σαν λαγουδάκια.
Τότε σηκώθηκαν και τα αγόρια μαζί μας. Χοροπηδούσαν και αυτοι μαζί μας.
Ηταν τόσο τέλεια,να τον έχω μπροστά μου,να χοροπηδάμε μαζί πιασμένοι χέρι-χέρι...
Είχε παλι αυτό το bunny face που με τρελαινε.Μετά απο 10 λεπτα χοροπηδητου αρχισε να ιδρώνει. Όχι ρε φίλε όχι. Είναι 10 φορές πιο ελκυστικός τώρα. Τι θα κάνω,πως θα κρατηθω; πως να κρατηθώ να μην ορμηξω; τι έφταιξα και πρέπει να τα περναω όλα αυτά;
Βαθιές ανάσες Jo. Βαθιές ανάσες. Εισπνοή-Εκπνοή. Πρεπει να ηρεμήσω,και να διώξω όλες τις προστυχες σκέψεις μου,γιατί δεν πρόκειται να γίνει τίποτα.
Αν και θέλω πάρα πολύ να γίνει κάτι. Ακόμα δεν έχω ξεχάσει εκείνη τη νύχτα που......έγινε κάτι. Ηταν τόσο μαγευτικά. Θέλω πολύ να ξανανιώσω οτι ένιωσα εκείνη τη νύχτα. Και πολλά περισσότερα.-Γη καλεί Jo. Ε,που είσαι χαμένη; με ρώτησε ο Hobi διακόπτοντας τις ωραίες σκέψεις μου.
-Σκέφτομαι.
-Τι σκέφτεσαι;
-Ε,τίποτα. Κάτι δικά μου,μωρέ.
-Τι γίνεται με το maknae μας; ολα καλά;
-Μια χαρά,νομίζω.
-Νομίζεις; γιατί δεν είσαι σίγουρη;
-Δεν ξέρω,Hobi. Απο εκείνη τη νύχτα που....όλοι ακούσατε δεν έχει ξανακάνει κάποια κίνηση.
-Μην τον παρεξηγεις. Προσπαθει να χονεψει όλο αυτό που έγινε. Του αρεσεις πολύ Jo. Θα έλεγα οτι είναι ερωτευμένος!
-Τι; Αλήθεια;
Τοτε μου χαμογέλασε με το πανέμορφο χαμόγελο του,μου έπιασε το χέρι και με σήκωσε επάνω.
Χαμογέλασα και εγώ.
Πήγε στο λάπτοπ,έβαλε ενα τραγούδι και ήρθε προς το μέρος μου.
Μπήκε το τραγουδι και κατάλαβα οτι ηταν το αγαπημένο μου.
Χοροπήδηξα και χαμογέλασα σαν 5χρονο.
Άρχισα να χορεύω σαν μανιακή. Χόρευε και αυτός μαζί μου.
Δεν ήθελα να τελειώσει το τραγούδι,δεν ήθελα να τελειώσει αυτή η μέρα,δεν ήθελα να τελειώσει όλο αυτό.
Είμαι ευτυχισμένη που αυτοι οι 7 μπήκαν στη ζωή μου. Της έδωσαν νόημα. Δυστυχώς τελειωσε το τραγούδι αλλά όχι ο χορός.
VOUS LISEZ
"Μην Φύγεις Σε Θέλω"(Jeon Jungkook)
FanfictionJo: Μια μυστηριώδης νέα που ζει με την παρέα της στην Κορέα. Jungkook: Ένας παθιασμένος νέος που ζει με την παρέα του στην Κορέα. Rankings: No1 Jimin.😆 Rankings: No2 RM.😊 Rankings:No3 Jin.😁 Rankings:No4 Yoongi.😉 OMG😲😍