Pt53 Τελείωσες;

1.9K 199 31
                                    

Μπήκαμε μέσα. Το κλάμπ ηταν φούλ γεμάτο με κοσμο που χόρευε έξαλα. Η αλήθεια είναι οτι φοβάμαι λίγο εδώ μέσα αλλά έχω τον Jungkook μπροστά μου.
Τον είχα βασικά. Μα που πήγε;
Είναι πολύ στριμωχτά εδώ. Δεν μπορώ να αναπνευσω πως χωράνε όλοι εδώ μέσα και χορεύουν κιόλας;
Δεν αισθάνομαι καλά.. Νιώθω οτι ζαλίζομαι.. Δεν παίρνω καλά ανάσα.
Ξαφνικα ενα χερι αρπάζει το δικο μου χερι και με τραβάει προς τα έξω. Βγήκα με πολύ φόρα απο εκεί μέσα με αποτέλεσμα να πέσω πανω σε ενα άτομο. Ενα άτομο που ξέρω καλά. Επανω του βρήκα να πέσω; Κάπου λίγο έλεος δηλαδή.

-Δεν θα φεύγεις απο δίπλα μου.
-Δεν έφυγα..
-Είσαι καλά,χτυπησες;
-Καλά είμαι.
-Ωραία. Πάμε να βρούμε τα παιδιά.
-Εντάξει...

Βρήκαμε τα παιδιά. Είχαν καθήσει σε ενα μεγαλο τραπέζι ευτυχώς. Καθήσαμε και εμείς δίπλα δίπλα,αυτές τις θέσεις είχαν αφήσει κενές οι ατιμοι.
-Πως καθησατε στο αμάξι ρε; ρώτησα γελώντας.
-Μην γελάς γιατί θα σε δείρω..
-Δειρε με Lina! είπα και γέλασα υπερβολικά δυνατά με αποτέλεσμα μια παρέα αγοριών απο δίπλα να με κοιτάξει περίεργα.
-Υπάρχει θέμα; ρώτησα με οτι θάρρος είχα.
-Όχι κούκλα,εχεις πολύ ωραίο γέλιο,θες να γελασεις για μένα;
-Άι στο διάολο ρε ηλιθιε!
-Κοριτσάκι μην φωνάζεις...
-Ξεκολλα φίλε.
-Αδερφός σου είναι αυτός ή μήπως αδερφή σου;
-Jungkook μη. Αστο.
-Τώρα θα σου δείξω ποιος είναι αδερφή ρε.

Μετά από κάτι μπουνιές σταμάτησε.
-Δεν ήταν αναγκη να το κάνεις αυτό.
-Ηταν.
-Τζάμπα χτυπησες..
-Για σένα τίποτα δεν είναι τζάμπα..
-Ξέρεις τι εννοώ.. Δεν είμαστε μαζί.
-Έτσι νομίζεις;
-Έτσι είναι Jungkook.Δεν είμαστε πια μαζί. Δεν σου αξίζω.
-Μην λες τις αηδίες που έλεγα εγώ στο ατύχημα σου. Αξιζουμε ο ένας στον άλλο.
-Όχι..δεν σου αξίζω. Συγνώμη.
-Jo. Ελα εδώ.
-Τι;
-Συνέχισε αυτό που έλεγες στο αμάξι.
-Εδώ; Στα όρθια με εσένα χτυπημένο;
-Ναι,τώρα θέλω.
-Όλες τις φορες που με έσωσες ήθελα να σε ευχαριστήσω..καταλαβες πως..αλλά δεν μπορουσα,δεν μου έβγαινε,δεν ήμουν έτοιμη. Δεν θα ξεχάσω ποτε την μέρα που κοιμηθηκαμε μαζί στο πάτωμα. Ήθελα να πάω στο κρεβάτι μου,αλλά ήθελα και εσένα μαζί μου,γιατί μαζί σου νιώθω ασφάλεια παντού. Ακόμα και σήμερα με έσωσες,μέσα στο πλήθος,επιασες το χερι μου και με τραβηξες εξω,κοντά σου.
Εκείνο το βράδυ,το πρωτο μας φιλί,η πρωτη μας "ερωτικη πράξη".. Ακόμα το σκέφτομαι και τρελένομαι. Με έκανες,με κανεις και παντα θα με κανείς να νιώθω όπως κανένας άλλος.
Εκείνες οι φορες που με κοιτουσες χωρίς λόγο,που φιλιομασταν χωρίς να υπάρχει αύριο λες και θα ηταν το τελευταιο μας φιλί. Εκείνες τις τιμωρίες που μου εβαζες όταν δεν ήμουν καλό κορίτσι.
Την πρωτη φορά που σε έβαλα μέσα μου,και άκουγα τα βογκητα και τους αναστεναγμους σου,ήξερα οτι σου άρεσε αυτό που σου εκανα και ας μην ήμουν ειδική σε αυτό.
Εκείνη τη φορά που ντυθηκες κλόουν για να με βοηθήσεις αλλά σου θύμωσα,και παλι με είχες σωσει εκείνη τη μέρα.
Ολους αυτούς που εχεις δειρει για μένα,πόσες φορες εχεις χτυπήσει και πονέσει για μένα,όπως τώρα.
Και τελευταιο άφησα το καλυτερο. Δεν μπορείς να φανταστείς πως με έκανες να νιώσω τη μέρα που το κάναμε για πρώτη φορά. Ο Jimin μου είχε πει οτι είσαι άγριος σε αυτον τον τομέα,αλλά μαζί μου ήσουν γλυκός. Αλλαξες μέχρι και αυτό για μένα. Αυτό ηταν ενα απο τα χιλιαδες πραγματα που με έκαναν να σε ερωτευομαι ξανά και ξανά κάθε φορά όλο και περισσότερο. Τη μέρα που μου έκανες εσύ τη δική σου ερωτικη εξομολόγηση,εκείνη ηταν η αγαπημένη μου μέρα. Ξες γιατί; γιατί τοτε έγινα δική σου,και εσύ δικός μου. Γιατί απο εκείνη τη μέρα θα μπορουσα να σε αποκαλω αγόρι μου. Αγάπη μου. Μωρο μου.
Όλα με μου στο τέλος.
Κάθε σου φιλί μου ξυπνάει μια δίψα για κάτι παραπάνω,όπως μου είχες πει εσύ καποτε.
-Τελείωσες;
-Νομιζω πως ναι..
-Το ξέρω οτι τώρα περιμένεις να σε φιλήσω όπως όλοι εδώ αλλά δεν θα το κάνω.
-Γιατί;
-Γιατί ρε Jo...μονο τοσα λιγα εχεις να πεις; Εγώ περίμενα πιο πολλά απο σένα. Εγώ σου είχα πει πολλά παραπανω πραγματα.
-Το 5χρονο ξαναγύρισε.
-Τι εννοείς;
-Ρε Jungkook σήμερα όλη μέρα ήσουν τόσο άντρας τώρα μου ξαναφερες το 5χρονο πίσω..τι να σου πω.
-Θέλεις τον άντρα πίσω;
-Ναι;
-Αφού τον θέλεις θα τον εχεις μωρο μου.
-Μου είχε λείψει τόσο πολύ αυτό.
-Πιο το μωρο μου;
-Όλο αυτό.
-Μην παίρνεις θάρρος γιατί αν ξανακάνεις καμια βλακεία θα σε πνιξω..στα φιλια! ειπε και με φίλησε.
Επιτέλους ξανανιώθω τα χείλη του στα δικά μου. Οπα...αίμα είναι αυτό; Ε,ποιος νοιάζεται έχω το αγόρι μου πίσω. Υπόσχομαι να μην ξανακανω καμια βλακεία.
"Μην υποσχεσαι πολλά εσύ"
Σςςς..σταμάτα φωνούλα μην κάνεις σπόιλερ.



ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑΑΑΑ🐰🐰🐰🐰❤❤❤❤❤
ΑΧ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΡΕ ΚΟΡΙΤΣΙΑ,ΑΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΠΑΤΗΣΤΕ ΤΟ ΑΣΤΕΡΑΚΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΣΤΟ ΙΜΑΤΖΙΝΑΚΙ ΜΟΥΥΥ💖💖🍭🍭🍭🍔🍔🍔🍔🍔

ΕΠ ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΕΙΣ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟΟΟ😂😂😂💓💓💓🍫🍫🍫

ΤΙ ΛΕΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕΤΑ;;;;;✋✋✋👅👅👅👌👌👌

-Jojo.🐰

"Μην Φύγεις Σε Θέλω"(Jeon Jungkook)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant