Pt25 Πάντα θα σε προστατεύω.

2.1K 237 28
                                    

Είπα στον Jungkook για τα μυνήματα. Και στα υπόλοιπα παιδιά. Έπρεπε να το κάνω γιατί  συμμετέχουν και αυτοί στην παγίδα.
-Τώρα κατάλαβες γιατί σε έδιωχνα; τον ρώτησα.
-Ναι,και συγγνώμη που θύμωσα.
-Δεν πειράζει. Είσαι μέσα για την παγίδα;
-Ναι φυσικά.
-Απλά σε προειδοποιώ ότι μπορεί να προχωρήσει πολύ το πράγμα..
-Τι εννοείς;
Εε...να...μπορεί να πέσει και φιλί. ΣΤΟ ΜΑΓΟΥΛΟ! είπα έντονα.
-Βλέπεις να με ενοχλεί; μου είπε και χαμογέλασε. Χαμογέλασα και εγώ και ξεκινήσαμε να σχεδιάζουμε την παγίδα μας.

Καθόμασταν όλοι μαζί και οι 14 στο σαλόνι μας και σκεφτόμασταν τι να κάνουμε.
-Έχω μια ιδέα....είπε ο Jimin.
-Για πες..
-Λοιπόν θα πάμε πάλι στο δασάκι. Βασικά θα πάνε ο Jk και η Jo. Εμείς θα κρυβόμαστε. Σίγουρα θα στείλει μήνυμα αυτό το πράγμα. Μόλις δούμε ότι η Jo κάνει κίνηση να δει το κινητό της ξεκινάμε να κοιτάμε γύρω γύρω μπας και τον/την δούμε. Συμφωνείτε;
-Ναι. Μέσα.
-Συμφωνείτε όλοι;
Ναι είπαμε όλοι μαζί και ξεκινήσαμε να ετοιμαζόμαστε. Η παγίδα θα γίνει σήμερα!

Ντυθήκαμε και βγήκαμε έξω οι 2 μας. Περπατούσαμε προς το δασάκι με τα παιδιά να μας ακολουθούν από πίσω διακριτικά. Φτάσαμε στο δασάκι και καθίσαμε στο ένα και μοναδικό παγκάκι που υπάρχει εκεί μέσα. Μιλούσαμε...

-Και αν δεν πετύχει; ρώτησα.
-Μην αγχώνεσαι είμαι εγώ εδώ.
-Ναι αλλά αν συνεχίσει τα μυνήματα;
-Jo...πάντα θα σε προστατεύω!!! μού είπε κοιτάζοντας με στα μάτια.
-Ευχαριστώ....του είπα και τον αγκάλιασα.
Τότε ήταν η στιγμή. Μου ήρθε μήνυμα. Κάνω την κίνηση να βγάλω το κινητό μου.

-Παιδιά παιδιά μήνυμα!!! είπε ο Hobi και ξεκίνησαν να ψάχνουν. Τότε ήταν που το είδαν. Είδαν ένα άτομο με κόκκινη κουκούλα. Είχε μακριά μαλλιά. Ήταν...Ήταν κοπέλα.
-Δεν μπορεί να είναι αυτή...
-Αυτή είναι είμαι σίγουρος....είπε ο Jin.
-Ποια είναι; ρώτησε η Nicole.
-Αυτή είναι η Lisa η πρώην του Jk.
-Αλήθεια;
-Ναι.
-Τώρα τι κάνουμε;
-Πάμε να την πιάσουμε.

Είδα τα παιδιά να τρέχουν προς μια κατεύθυνση. Μάλλον είδαν κάποιον η καλύτερα κάποια. Είχε μακρι μαλλί. Προφανώς καμία πρώην του θα είναι.
-Jo;
-Μμμ;
-Είσαι καλά;
-Τώρα που έπιασαν την τρελή και ψυχοπαθή πρώην σου ναι.
-Απλά θέλω να ξέρεις ότι δεν έχω καμία σχέση μαζί της από τότε που χωρίσαμε. Δεν ξέρω πως μας βρήκε.
-Εντάξει δεν πειράζει. Ούτως η άλλως δεν είμαστε ζευγάρι. Μπορεί κάποια στιγμή να σε ξαναέχει.
-Ούτε καν! Δεν με ενδιαφέρει πλέον η Lisa.
-Σε ενδιαφέρει κάποια άλλη; ρώτησα και εκείνη τη στιγμή ήρθαν τα παιδιά. Χαλάστραααααα.
Ενιγουέι επιτέλους τελείωσε όλο αυτό. Πήγαν την κοπέλα στην αστυνομία λόγο παρακολούθησης και διάρρηξης σπιτιού. Τώρα δεν με νοιάζει τι θα κάνουν μαζί της.

Φτάσαμε σπίτι. Θα έμεναν σπίτι μας σήμερα. Αυτή θα είναι μια μεγαααλη νύχτα.
Βάλαμε πιτζάμες. Ευτυχώς αυτοί φορούσαν φόρμες και ήταν άνετα. Υπήρχε μόνο ένα μικρό προβληματάκι. Δεν χωράμε. Έχουμε μόνο 3 δωμάτια από ένα διπλό κρεβάτι στο καθένα.
Ναι κοιμάμαι εγώ με την Lina και τη Lia, η Kiko με την Nicole, και η Debby με την Marr.

Όποτε τώρα που ειμαστε τα διπλασια ατομα δεν χωράμε.
Τώρα τι κάνουμε;
-Ε,παίδες υπάρχει θέμα δεν χωράμε.
-Δεν πειράζει θα στριχωχτούμε.
-Και πάλι δεν χωράμε Jimin.
-Θα χωρέσουμε. Τέλος.

ΠΩΣ ΣΚΑΤΑ ΘΑ ΚΟΙΜΗΘΟΥΜΕ ΕΤΣΙ;
Στο ένα δωμάτιο θα κοιμηθούν η Lina, η Lia,o Jin και ο Jimin.
Στο δεύτερο δωμάτιο θα κοιμηθούν η Debby,η Marr, ο Taehyung και ο Suga.
-Στο τρίτο και τελευταίο δωμάτιο θα κοιμηθούν η Kiko, η Nicole, o Hobi και ο Namjoon.
Και έμεινα εγώ και ο Jungkook.
Μαντέψτε που θα κοιμηθούμε εμείς. Στο πάτωμα. Ναι στο πάτωμα καλά διαβάσατε.
Στρώσαμε κατω κουβετες και σεντονια αλλα ηταν ακομα πολυ σκληρά.

-Θέλω το κρεβατάκι μουυυυ.
-Έλα εντάξει δεν είναι και τόσο άσχημα εδώ κάτω.
-Ναι είναι θέλω το κρεβάτι μου.
-Τουλάχιστον είμαστε μαζί.
-Δεν με βοηθάει αυτό.
-Γιατι;
-Γιατι σε φοβάμαι.
-Μην φοβάσαι δεν δαγκώνω.
-Δεν το ξέρω αυτό.
Τότε χαμογέλασε και γύρισε από την άλλη πλευρά. Χαιρόμουν και ένιωθα περίεργα που κοιμόμασταν μαζί.
Γύρισα και εγώ από την άλλη. Τώρα είμασταν πλάτη με πλάτη. Δεν βολευβομουν καθόλου. Συνέχεια στριφογυρνούσα. Ήθελα να τον αγκαλιάσω αλλά δεν μπορούσα ντρεπόμουν. Νόμιζα ότι θα τον ξυπνούσα.
Μετά από λίγη ώρα το πήρα απόφαση να απλώσω το χέρι μου γύρω του.
Το έκανα. Ναι το έκανα. Θεέ μου τι υπέροχο συναίσθημα είναι αυτό. Να αγκαλιάζεις τον άνθρωπο που είσαι ερωτευμένη.
Κάποια στιγμή κουνήθηκε αλλά δεν πήρα το χέρι μου. Ήθελα να το αφήσω εκεί και το έκανα.
Σε κάποια φάση γυρνάει προς την μεριά μου,με γυρίζει από την άλλη πλευρά, κολλάει πάνω μου και με αγκαλιάζει αυτός. Αυτό είναι καλύτερο. Πολύ καλύτερο.
Όπα. Όπα κάτσε τι είναι αυτο; Τι είναι αυτο που νιώθω στον κωλ..
Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΑΙ Η ΜΑΝΑ ΤΟΥ Ο ΑΝΔΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΜΕ ΑΚΟΥΜΠΑΕΙ ΒΟΗΘΕΙΑ.

Τέλος πάντων προσπαθουσα να κρατηθώ σταθερή μην καταλάβει ότι το νιώθω.
Τότε πλησίασε στο αυτί μου λέγοντας...
-Τον ξύπνησες..

Εγώ έκανα πως κοιμόμουν γιατί δεν ήξερα τι να απαντήσω. Τον ξυπνησα; τι εννοεί; πες μου ότι εννοεί ότι εγώ τον έκανα ετσι; Jesus Christ help me please. I can feel it.
Με έπιασε το αγγλικό μου τωρα.

Όταν έκανα κίνηση να πάω λίγο πιο μπροστά με ξανατράβηξε πίσω ακόμα πιο κοντά του. Οκ τώρα το νιώθω πιο πολύ. Βοήθεια. Δεν είμαι καλά. Ας τον πάρει κάποιος από δίπλα μου. Ποιανού ιδέα ήταν να κοιμηθούν σήμερα εδώ αυτοι; Α ναι δικιά μου. Μπράβο ηλίθια Jo σιγά μην βγεις παρθένα τώρα.




ΑΥΤΑΑΑΑΑΑΑ🐰🐰🐰🐰🐰❤❤❤❤❤❤❤
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΑΣ ΑΡΕΕΕΕΣΕΙΙΙΙΙ😂😍😍😙😙
ΜΗΝ ΜΟΥ ΑΝΥΣΗΧΗΤΕ ΣΕ ΛΙΓΟ ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΟΥΣ ΦΙΛΙ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.....ΟΥΠΣΣ ΠΟΛΛΑ ΕΙΠΑ😛😛😛😜😜😜😜

ΤΙ ΛΕΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΝΥΧΤΑ; 😇😇😇😇😇

ΠΑΤΗΣΤΕ ΤΟ ΑΣΤΕΕΕΡΙΙΙΙ❤❤❤❤

-Jojo.🐰

"Μην Φύγεις Σε Θέλω"(Jeon Jungkook)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ