Pt17 πρώτη φορά κλαίω για μια κοπέλα.

2.2K 266 17
                                    

JUNGKOOK'S POV:
Τα έκανα σκατά. ΣΚΑΤΑ. Μα τι σκεφτόμουν; ήθελα να την κάνω να ζηλέψει όχι να κλάψει. Δεν θα την εκανα ποτε να κλάψει. Θα έκανα ποτε τα πανέμορφα ματάκια της να κλαίνε; νιώθω καυτά δάκρυα να κυλάνε στα μάγουλα μου. Πρώτη φορά κλαίω για μια κοπέλα. Είχα κοπέλες και στο παρελθόν αλλά καμια δεν με έκανε να νιώθω έτσι. Τώρα θα συμπαθεί πιο πολύ τον Jimin. Και με το δίκιο της. Της φέρθηκα σαν μαλάκας. Μου αξίζει να μην μου ξαναμιλήσει ποτέ. Οκ,τώρα πέφτουν πιο πολλά δάκρυα. Δεν τα σκούπιζα,τα άφηνα να κυλάνε πανω στην μπλούζα μου. Είχε γίνει μούσκεμα. Ήμουν πανω στο δωμάτιο μου. Τα κορίτσια έχουν φύγει εδώ και ώρες. Ο Hobi δίπλα μου κοιμάται. Τι να κανει αυτή άραγε;


Μετα απο πολύ ωρα φύγαμε. Αποχαιρέτησα μονο τον Jimin.
Πήγαμε με τα πόδια. Δεν ήθελα να μας παει ο Jin. Ήθελα να περπατήσω λίγο.
-Ε,Jo είσαι θυμωμένη μαζί μου;
-Όχι..
-Σίγουρα;
-Δεν είμαι θυμωμένη ουτε μαζί σου,ουτε μαζί του. Ειμαι θυμωμένη με τον εαυτό μου. Γιατί εγώ έβαλα αυτό το γαμημενο στοίχημα.
Δεν μίλησε. Απλα κατέβασε τα μούτρα της. Οκ τώρα νιώθω καυτά δάκρυα να κυλάνε στα μάγουλα μου.
Είμαι τόσο ηλίθια που το μονο που θέλω τώρα,το μονο που θα με κανει να αισθανθώ καλύτερα είναι η αγκαλιά του. Αυτός βασικά. Δεν θέλω να ξέρω τι κανει και τι σκέφτεται αυτή τη στιγμή. Μάλλον θα σκέφτεται οτι δεν θα του ξαναμιλήσω και τέτοια. Είναι δυνατόν; πως θα αντεξω να μην του μιλήσω; πως θα αντεξω μακρυά του; φαντάζεσαι τώρα να κλαιει; για μένα; έτσι και τον εκανα να κλάψει δεν θα μου το συγχωρήσω ποτε!
Μετα απο ωρα φτάσαμε σπίτι και πήγαμε κατευθείαν για ύπνο.

Το άλλο πρωί ξυπνίσαμε. Ήμουν ενα χάλι μαύρο. Μαύροι κύκλοι κάτω απο τα ματια εκαναν την είσοδο τους. Φουντωμένα μαλλιά. Πιτζάμες με ακρουδάκια. Πιο σκατά πεθαίνεις. Είπαμε να πάμε βόλτα στην παραλία να ηρεμήσουμε λίγο γιατί το χρειαζόμασταν. Ειδικά εγώ.
Έβαλα φόρμες. Μετα απο τοσο καιρό. Μου έλειψαν. Έπιασα τα μαλλια μου κοτσίδα και βάψιμο τίποτα. Δεν είχα κουράγιο για βαψίματα τώρα. Πήραμε το αμάξι της Lias. Η Lina και η Nicole πήγαν με τη μηχανή.
Φτάσαμε εκεί. Ηταν ενα πολύ ομορφο μέρος. Κάτσαμε κάτω στην αμμουδιά όλες μαζί.
Αρχίσαμε να αναλύουμε τα ερωτικά μας. Επιτέλους ανοίχτηκαν όλες. Σχεδόν.
Η Lia μου είπε οτι αρχισε να της τραβάει το ενδιαφέρον ο Jin.
H Debby τα πήγαινε πολύ καλά με τον Suga.
H Nicole μιλούσε αρκετά με τον Hobi και αυτό της άρεζε.
Η Kiko ήθελε τον Namjoon.
Στην Marr άρεσε απο την αρχή ο Taehyung.
Και μας έμεινε η Lina.
-Εσένα δεν σου αρέσει κάποιος; ρώτησα.
-Όχι.
-Ουτε ο Jimin;
-O Jimin; Όχι!!!
-Ναι καλά.....της είπα και γελάσαμε.

Δεν ειχαμε καταλάβει πως πέρασε η ώρα αλλά ηταν απόγευμα. Θέλαμε να μείνουμε και άλλο αλλά πεινάσαμε οποτε φύγαμε.
Εξω απο το σπίτι με περιμενε μια έκπληξη.
Ηταν ο Jungkook με ενα μπουκέτο λουλούδια.
-Τι κάνεις εσύ εδώ; τον ρώτησε απότομα η Kiko.
-Πηγαινεται μέσα κορίτσια! τους είπα αλλά με γραψανε.
-Έκανες την βλακεία και με ενα μπουκέτο λουλούδια νομίζεις θα σε συγχωρήσει....του φώναξε η Nicole.
-ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΜΕΣΑ ΤΩΡΑ!!! φώναξα. Δεν γινόταν άλλο.
Πήγαν μέσα.
-Jo...
-Σκασε και αγκάλιασε με.
Άφησε τα λουλούδια κάτω και με αγκάλιασε. Αυτό χρειαζομουν αυτή τη στιγμη. Μονο την αγκαλιά του.
-Θέλω να σου μιλήσω..
-Δεν χρειαζεται να μου πεις τίποτα. Ηταν δικο μου λάθος όχι δικο σου,ουτε της Lias. Απλα μα τον θεό δεν θέλω να ξανακούσω τη λεξη στοίχημα σε παρακαλώ.
-Εννοείται!...
Χαμογέλασα.
-Για μένα; ρώτησα κοιτώντας τα λουλούδια.
-Για ποια άλλη;
-Είναι πανέμορφα! είπα μυρίζοντας τα.
-Σαν εσένα!
Χαμογέλασα. Χαμογέλασε και αυτός.
-Χαίρομαι που μπήκες στη ζωή μου.
-Και εγώ Kookie μου.
-Τι είπες;...
-Kookie...
-Όχι το άλλο..
-Μου. Α σόρυ μου βγήκε αυθόρμητα.
-Τοτε να είσαι αυθόρμητη συνέχεια!
Χαμογέλασα ξανά.
-Πρεπει να πάω μέσα..
-Ναι,και εγώ πρεπει να φύγω..
-Τα λέμε Kookie μου!
-Τα λέμε κοριτσάκι!
-Δεν έχει 'μου'  για μένα; είπα γκρινιάρικα.
-Κοριτσάκι μου.
-Έτσι μπράβο! του είπα μπαίνοντας μέσα.
Με είπε κοριτσάκι του. Οτι πιο ομορφο έχω ακούσει ποτε στη ζωή μου. Αλήθεια. Αυτό το 'μου' ακούγεται τόσο ωραια απο το στόμα του. Φαντάζομαι τι αλλά ωραία θα κανει αυτό το στόμα....
Σταμάτα πρόστυχη Jo.





ΑΥΤΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ🐰🐰🐰🐰🐰❤❤❤❤
ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΡΤ🌹🌹
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΑ ΒΡΗΚΑΝΝΝΝ💫💫💫💫👑👑👑👑

ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ❤❤❤❤

ΤΙ ΛΕΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕΤΑ;;;;;;😲😲😲😲😘😘😘😘

ΠΑΤΗΣΤΕ ΤΟ ΑΣΤΕΡΟΎΚΙ😂😂😂😍😍😍

-Jojo.🐰

"Μην Φύγεις Σε Θέλω"(Jeon Jungkook)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin