Φύγαμε επιτέλους από αυτό το μπαρ. Φτάσαμε στο σπίτι μας. Όλα τα παιδιά ήταν τόσο κουρασμένα που κατευθείαν ξάπλωσαν στα κρεβάτια τους για ύπνο. Εγώ όμως δεν είχα ύπνο.
Εγώ ήθελα άλλα πράγματα. Ναι η πρόστυχη Jo..ξαναγύρισε. Δεν φταίω εγώ..Μόνο να τον βλέπατε πώς νευριασε με τον άλλο τον βλάκα σήμερα. Κατευθείαν ήρθε με φορά πάνω του..σήκωσε τα μανίκια του...φάνηκαν οι έντονες φλέβες του..Εγώ φταιω; Όχι πείτε μου..Πήρε το κινητό του στο χέρι του. Εγώ ξάπλωσα δίπλα του. Παρατηρούσα τα χέρια του. Είναι τόσο μυώδες. Φλέβες και μυς πετάγονται παντού. Και τα δάχτυλα του. Χριστέ μου τα χέρια του είναι τα πιο αντρικα, και... τέλεια χέρια που έχω δει.
Και έχω νιώσει....Τον παρατηρούσα γενικά. Σκέφτομαι από μέσα μου...'αυτός ο άνθρωπος είναι όντως αληθινος;' 'είναι όντως δίπλα μου;' τέτοια πράγματα.
Τον έβλεπα έτσι όπως κοίταζε την οθόνη του κινητού. Την κοιτούσε με τόσο πάθος. Μάλλον παίζει το αγαπημένο του παιχνίδι. Αυτή τη στιγμή όμως θέλω σημασία...Και θα την έχω.-Kookie;
-Ναι;
-Εε..σκεφτόμουν κάτι..
-Τι
-Εε...θέλεις να...
-ΟΧΙ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ. ΕΧΑΣΑ. ΠΩ ΡΕ....
-Kookie..
-ΑΣΕ ΜΕ ΡΕ JO ΚΑΙ ΕΣΥ KOOKIE ΚΑΙ KOOKIE ΓΑΜΩ...ΕΞΑΙΤΊΑΣ ΣΟΥ ΕΧΑΣΑ.
-Πρώτων..Μην φωνάζεις. Δεύτερον...Εγώ απλά ήθελα να σου πω κάτι. Αλλα αφου δεν θελεις...Πήγα να φύγω αλλά...
-Τώρα θα κάτσεις εδώ.
Πέταξε το κινητό κάτω στο πάτωμα.
-Δεν θέλω.
Πήγα να ξεφύγω αλλά μάταια. Τα χέρια του με κρατάνε γερά. Την εβαψα.
-Σημασια δεν θέλεις; Θα την έχεις. Είσαι δική μου.
Με μια κίνηση βρέθηκε από πάνω μου. Εγκλωβησε με τα χερια του τα δικα μου κρατοντας τα ψηλα ενω με φιλουσε παθιασμενα στα χειλη.
Το ένα του χέρι βρέθηκε πάνω στο στήθος μου με δύναμη κάνοντας με να φωνάξω.-Μην φωνάζεις μωρό μου,θα ξυπνήσουν τα παιδιά.
-Δεν με νοιάζει......είπα και πήρα εγώ το πάνω χέρι.Ανέβηκα πάνω του. Τα χέρια είναι στον πισινό μου.
Τον χουφτωνει με μανία λες και δεν έχει ξαναπιασει κωλο ποτέ.
Εγώ εχωσα το κεφάλι μου στον λαιμό του ρουφώντας τον σαν να μην υπάρχει αύριο.
Δεν άργησαν να κάνουν την εμφάνιση τους τα μωβ και κόκκινα σημάδια.
Μικροί αναστεναγμοί και βογγητά έβγαιναν από το στόμα του.
Κατέβηκα προς τα κάτω.
Του κατέβασα το παντελονι όσο αυτός έβγαζε την μπλούζα του.
Ο ανδρισμος του έκανε και πάλι την εμφάνιση του.
Του αφαιρεσα το εσώρουχο και χωρίς πολλά πολλά ξεκίνησα την δουλειά μου.
Του άρεζε τόσο πολύ αυτό.
Τον ερεθιζε πολύ. Αυτό μου άρεσε...
Οκ...Τώρα Δεν φωνάζω μόνο εγώ.
YOU ARE READING
"Μην Φύγεις Σε Θέλω"(Jeon Jungkook)
FanfictionJo: Μια μυστηριώδης νέα που ζει με την παρέα της στην Κορέα. Jungkook: Ένας παθιασμένος νέος που ζει με την παρέα του στην Κορέα. Rankings: No1 Jimin.😆 Rankings: No2 RM.😊 Rankings:No3 Jin.😁 Rankings:No4 Yoongi.😉 OMG😲😍