Bölüm.6

3.3K 252 156
                                    

30 mayıs💙Iyi ki doğmuşsunuz😻

   Tolga Sarıtaş ve sadecemavis  ithafen🌙

🔼3372 kelime🔼

-1-

          Bahar, soğuk suyun bedenini dondurmasına karşın ellerini çırpmayı bırakmıştı. Artık bir şey yapamayacağının bilinci altındaydı. Muhtemelen yukarıdaki herkes alayla gülüyor ve Bahar'ın sudan çıkmasını bekliyordu..Yutkundu ve soğuk su midesine kadar indi.

        Biraz sonra düşünmeyi bile bıraktı Bahar. Suyun kollarını, bacaklarını, açıkta kalan göğüs bölgesini ustalıkla dondurmasını bekledi. Ellerini yukarıda bekletip, suyun burun deliklerinden gırtlağına, oradan ciğerlerine yol almasını hissettti. Gözlerini kapattı ve donan beyin hücrelerinin oluşturduğu uykunun, kollarına attı kendini.

"Kız boğuluyor! Bir şeyler yapın, Allah aşkına! " diyen Eylem dizleri üstüne çökerek, başını elleri arasına aldı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Kız boğuluyor! Bir şeyler yapın, Allah aşkına! " diyen Eylem dizleri üstüne çökerek, başını elleri arasına aldı. Gözlerinden yaşlar durmadan akarken, vücudunu saran Fethi'nin kolları ile yüzünü çevirdi ve adamın omzuna gömdü.

"Bahar!" dedi Yavuz. Hemen yan tarafında çöken Eylem'e bakıp, hiç tereddüt etmeden kollarını kaldırdı. Hızla gerileyip aniden buz gibi suya atladığında, etrafta bir çığlık yükseldi. 

         Kolları bir kürek gibi haraket ederek suyu yararken gözleri arsızca Bahar'ı arıyordu. Yalnız o an, soğuk suya karşın vücudunun kaskatı kesilmesi ve nefesinin daralması zamanı anlamıştı nasıl bir suç işlediğini. Bahar'ı hangi akla hizmet böyle dondurucu bir cehenneme ata bilmişti? Hiç mi vicdanı yoktu? O kadar mı gözü dönmüştü? Kollarını biraz daha haraket ettirdi. Artık bacaklarıda devreye girmişti. 

"Bahar!" dedi ağzından baloncuklar çıkarak. Kız havuzun en dibine çökmüştü. Beli bükülmüş, sağ eli kucağındayken, sol eli diğer yana düşmüştü. 

     Yavuz hızla son bir kez ama bu kez onu bulmanın verdiği güçle suya darbeler indirdi. Okyanusta bir inci tanesini bulan keşifçi gibi sevinçle kızı kolları arasına alıp, göğsüne bastırdı. Sonra başını yukarıya kaldırıp, karanlık gecede parlayan yıldızlara baktı. Şeffaf su yüzünden dışarısı çok net bir şekilde görünüyordu.. Durakladı ve bakışları Bahar'ın yüzü ile buluştuğunda istemsizce bir gülümseme belirdi yüzünde. Kalıp uzun uzun incelemek istedi ama 'Kız şimdi boğulacak seni aptal' diye fısıldayan iç sesi ile hemen yukarıya doğru haraket etmeye başladı.

 Kalıp uzun uzun incelemek istedi ama 'Kız şimdi boğulacak seni aptal' diye fısıldayan iç sesi ile hemen yukarıya doğru haraket etmeye başladı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Sen Varken | Tamamlandı  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin