Merhabalar hepinize❤
Üzgünüm, bileğim yüzünden çoğu yoruma cevap veremedim ama hepinize teşekkür ederim😚Güzel dileklerini okudum, çok motive oldum ayrıca😗Varolun🐱
Ayrıca kediye bir şey olmamış arkadaşlar. Burnu bile kanamadan, bahçede dolaşıyor. Her şey güzel anlayacağınız🙄Bir bileğimdeki sızılamada geçse, eski güzel günlerimize döneceğiz😶Yine Baharlar gelecek😏
Şuan Kaçak Prenses yazmak için ölüyorum ama maalesef yapamam😖Yine de şükür, bunu yavaş yavaş yazıp bitirdim😄
Neysee 3288 kelime ile size
iyi okumalar diliyorum🐱🌙-1-
🔼Şarkıyı açın🔼
Bahar nemli gözlerle Yavuz'a bakarken, ne düşüneceğini bilmiyordu. Kalbi yeniden, yıllar önce olduğu gibi binlerle parçacığa bölünürken, sessizce onu izliyordu. Başka bir şey gelmiyordu çünkü elinden. Başına bunca iş açan adam, şimdi karşısına geçmiş, geçmişi ile ilgili ona bir şeyler söylüyordu. Bu daha da berbattı Bahar için. Kendi çaresizliğinin, acizliğinin bu adamın ellerinde koza dönüşmesi, genç kadının tüm gururunu alt üst ediyordu.
Sertçe yutkunup, buğulanan gözlerinin netleşmesi için gözlerini kapatıp yeniden açtı. Göz yaşları gece kadar siyah, ipeksi kipriklerinden süzülüp yanağına düşerken, bu sefer Yavuz yutkundu. Ne diyeceğini, nasıl davranacağını bilemedi. Sanki bir zincirle elleri, kolları bağlandı o an.
"Yavuz.." dedi Bahar. Sesindeki kırgınlığı ve acizliği hissetmemek mümkün değildi.
"Bahar.." derken Yavuz, tek istediği kıza destek olmaktı. Fakat bunu yapacak en son kişinin kendisi olduğunun farkındaydı. Bahar'ın yanında onun olması gerekmiyordu. Bütün bu gerçekleri,onun başına bu kadar iş açan Yavuz'un demesi gerekmiyordu.
"Bak, bana ne yaparsan yap. İstersen herkese rezil et. Milyon kez özür dilememi iste. Başıma türlü türlü belalar aç ama beni geçmişimle vurma. Beni acizliğimle, kederimle, hüznümle vurma, sana yalvarıyorum.. O benim ellerimde olan tek saf şey. Arda'ya hissettiklerim, geçmişimdeki tek saf şey. Şimdi onu kirli oyunlarına alet etme.. Beni kıracaksın, dökeceksin diye geçmişimi kullanma.." dedi Bahar. Avuç içi ile gözlerini silip, yataktan çıkmak için yeltendiğinde Yavuz onu tuttu.
Kız ona inanmamıştı. Bu lanet intikam meselesi yüzünden, Yavuz'un yalan söylediğini düşünmüştü. Bu durum gayet normaldi tabii. Bir insan düşmanı olarak gördüğü birinin laflarına neden inansın ki? Fakat Yavuz için durum farklıydı. Kırgın hissediyordu. Kızın ona inanmaması canını öyle bir yakmıştı ki, tüm hücreleri bu kırgınlığın ateşinde kavruluyordu adeta.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Varken | Tamamlandı
Fanfic"Tarih yalnız mutsuzları yazar, Bahar" "O zaman bir ilki başarırız, Yavuz" Bütün hakları saklıdır...