Bölüm şarkısı; Atakan Ilgazdağ-Yüzük
Yorum sayısı 300 olunca yeni bölüm hemen gelecektir🙆♀️
⭐
Yamaç'ın nefesi boğazında düğümlendiğinde avuçlarının terlediğini hissetti. Şu an gözlerine inanamıyordu. Oydu bu. Bahar'dı. Kısa saçları, beyaz teni ile onun tanıdığı Bahar'dan farklı olsa da, bu oydu. Yamaç emindi.
"Yamaç?" diye Sena'nın seslenmesi ile Yamaç gözlerini Bahar'ın yüzünden ayırıp hızla onlara doğru ilerledi.
İki genç kız şaşkın şaşkın onu izlerken Yamaç nefes nefese Bahar'ın yanına gelip dolu gözlerle ona baktı.
"Bahar?" dedi. Sesi çatallaşmıştı.
"Yamaç? Neler oluyor?" diye Sena ayaklandığında Bahar'da şaşırarak ayaklandı.
"İyi misiniz?" dedi Bahar.
"Bahar.. Bahar!" diye genç dayanamayıp ona sarıldığında genç kadın öylece olduğu yerde çakılıp kaldı.
Yamaç gözlerinden yaşlar boşala boşala onu daha da sıkı sardı. Genç kadın o an ne yapacağını bilemedi. Yavaşça ellerini adamın sırtına yerleştirip onu teselli etmeye çalıştı.
"Tamam, sakin olun.. Ben doktorum, şimdi size yardımcı olacağım.." dedi Bahar nazikçe.
"Bahar, beni tanımadın mı?" diye Yamaç ondan ayrıldığında Sena ve Bahar bir birine kaçamak bir bakış attı.
"Hayır.. Sanırım beni birine benzettin.." dedi Bahar aradaki resmiyetten kurtularak.
"Bence de.. Yamaç, Bahar benim ablam" dedi Sena.
"Ab-Ablan mı?" dedi Yamaç Sena'ya bakarak.
"Evet, ablam. Bahar Karasu!" dedi Sena hala bir şey anlamayarak.
Yamaç ellerini Bahar'ın belinden ayrılıp kendine gelmek için sandalyeye oturdu. Sena garsondan bir bardak su isterken, Bahar da onun nabzını kontrol ediyordu. Genç adam anlayamıyordu bunları. Şu an karşısında Bahar'a benzeyen bir kadın vardı. Tamam, kaşları inceydi, saçları kısaydı, belki Bahar gibi esmer değildi ama o Bahar'dı. Adı bile aynıydı.
Sena suyun gelmediğini görünce garsonun peşinden ilerledi. O sırada Bahar gülümseyerek,
"Hani derler ya, insan çift doğar diye. Herhalde bir yakınınıza benzettiniz.." dedi.
"Galiba.. Adınız bile aynı. Mesleğiniz bile. Sadece o sizden daha farklıydı.. Kendisini bir kazada kaybettik de. Kardeşimin sevdiği kadındı.."dedi Yamaç.
"Öyle mi? Başınız sağolsun.. Şey, bu arada benzememiz normaldir. Ah, normal bir tanışma olmadı bizimki. Ben Bahar Karasu. Sena'nın ablası..." dedi Bahar elini ona uzatarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Varken | Tamamlandı
Fiksi Penggemar"Tarih yalnız mutsuzları yazar, Bahar" "O zaman bir ilki başarırız, Yavuz" Bütün hakları saklıdır...