Herkese merhaba!
Ansızın gele bilirim serisine yeiden hoşgeldiniz👌
Ilk bölümler biraz sıkıcı ola bilir ama dayanın bebeklerim😻YavBah tanıştı,artık herşey yerli yerine oturacak💕
Bu arada kitabın günlerini daha seçmedim.Yarın son günüm ve tatilim başlıyor.😻Oturup her şeyi düzenleyeceğim sonunda😼
Ayrıca bu kitap sezon finaline gideceği için SÖZ dizisi gibi olacak💕Yani 10-12 bölüm gibi sezon finali ola bilir.Artık yarım kurduğum senaryo nereye kadarsa o kadar devam edeceğiz😽Sonrası ise yeni sezon😼
Bu arada bölüm sonu ANKET hazırlayayım mı?Yoksa gerekmez mi?🙄
Son bir şey daha diyeceğim🙈
Bir sonraki bölümde Bahar'ın geçmişini öğreneceğiz.Şimdiden görüşlerinizi alayım😻
Sizce nedir bu geçmiş?✔
-1-
"Inanmıyorum sana ya.. Babamı mı çağırdın?"
Yavuz tedirgin gözlerle teyzesine baktı. Öfkesi duyduğu hayal kırıklığı yüzünden yerle bir olmuştu. Tabi bu iyi bir şey sayılmalı idi fakat yine, bir kez daha maruz kalmıştı hayal kırıklığına. Her ne kadar öfkeden kudursa da, yine de o babasının yüzünü görmekten iyidir diye düşünmüştü o an.
Baharsa şaşkındı. Adamın öfkesinin yerini ani bir şekilde tedirginlik sarmıştı ve Bahar bu görüntü karşısında sadece pür dikkat adamı izliyordu. Bir anlık gözleri adamın yüzünde turlarken, istemsizce incelemişti onu. Dünyanın en pahalı okyanus mavisi lenslerini kıskandıracak kadar büyülü gözleri vardı. Tam olarak mavide sayılmazdı bu renk Bahar'a göre. Gece gibi içinde hafif morluk barındırıyordu ve kenarları koyu bir halka gibi çevrelemişti o masmavi okyanusu.
Burnu. Yuvarlak, küçük bir burnu ve sivri bir çenesi vardı. Yüz kasları yüzünde belirli çizgiler oluştursa da, bu göz yoran bie görüntü oluşturmuyordu. Adam gayet hoşdu. Bir kızın isteye bileceği yakışıklılığa sahipti ama, içi berbat olduktan sonra bu Bahar gibi biri için bir önem taşımıyordu.
"Ne babası oğlum? Ben kimseyi çağırmadım"
Durakladı Yavuz. Gözleri istemsizce Bahar'a kaydı ve kızın endişe ile onu seyrettiğini görüp gözlerini kaçırdı. Yutkundu ve kendini toparlayıp özüne dönmeye çalıştı. Tanımadığı, hele ki kavga ettiği bir kadının önünde böyle aciz duruma düşmemeliydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Varken | Tamamlandı
Fanfic"Tarih yalnız mutsuzları yazar, Bahar" "O zaman bir ilki başarırız, Yavuz" Bütün hakları saklıdır...