Herkese merhaba!
AyTol90 birkurt1 begum807
ithafen🌙Bir sonraki bölüm, buraya yorum bırakan ilk üç kişiye ithaf edilecektir.
8.06.2018
8 ve güzel geçen bir günün anısına...
Umarım, keyifle okusunuz.🌼
※
Dört gün sonra
Sonunda koskoca dört gün geçmişti. Bahar ve Yavuz'un ilişkisi dört gün içinde çeşitli çeşitli seviyeler atlarken, birbirilerini öldürmemek için adeta zarzor dayanmışlardı. Tabii onların bu keşmekeşli yollarında, arkadaşları hem oldukça eğlenmiş, hemde onlara destek olmuşlardı. Nihayet dört günün ardından, soğuk kış rüzgarları hala esmeğe devam ederken, Paris'e kalkan üç uçaktan, ikisi artık havalanmıştı. Saat 12:00 uçağı ise daha 3 saat sonra kalkacaktı..
Yavuz ve Eylem kahverenkli kapının önüne varıp, soğuktan titreye titreye biraz durakladılar. Kapının önündeki bordo renkli, üzerine "Leave your shoes and ego outside" yazan paspası görmeleri ile kıkırdadılar. Bu paspas, yanlız Bahar'ın seçeceği türden bir paspas olabilirdi. Üzerine yazılan o yazıdan-ego ve ayakkabılarınızı dışarıda bırakın- belliydi.
"Götümüz dondu, tıklat şu kapıyı Eylem." diye sonunda Yavuz omuzlarını yukarıya kaldırıp, paspası izleyen Eylem'e çevrildi.
Genç kız gözlerini devirip, kapıyı tıklattı. Daha saat 09:00'du ve birlikte kahvaltı edip, havaalanına en az iki saat önce gitmeleri gerektiği kanaatine varmışlardı. Pasaport kontrolü, bavulları yerleştirmek derken, bayağı bir zaman geçecekti çünkü.
"Günaydınnnn! Geçin hadi!" dedi kapıyı açan Nazlı. Sıcak bir tebessümle ikisini içeriğe buyur edip, kapıyı kapattı ve onları mutfağa doğru geçirdi.
"Bahar nerede Nazlı?" dedi Yavuz etrafa bakınarak. Bahar'ın olmayışı, daha kapıyı Nazlı'nın açışından beri onu rahatsız etmeye yetmişti. Tabii bu durumu Nazlı ve Eylem hemencecik anlamışlardı.
"Kalkmadı ki, Yavuz abi.. Hâlâ uyuyor.." dedi Nazlı utangaç bir sırıtışla. Ardından Eylem'e göz kırptı.
"Ohooo, biz prensesimize sabahın köründe kalkıp poğaça, simit, peynirli açmalar alalım, o uyusun! Nerede bunun odası?" dedi alt dudağını ısırarak.
"İlk getirdiğin gece bıraktığın oda.." dedi Nazlı gülerek. Yavuz parti gecesini hatırlayıp, usulca kafa salladı ve kızlardan sofrayı hazırlamalarını rica etti. Kendisi ise usul usul Bahar'ın odasına doğru ilerledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Varken | Tamamlandı
Fanfic"Tarih yalnız mutsuzları yazar, Bahar" "O zaman bir ilki başarırız, Yavuz" Bütün hakları saklıdır...