Bölüm.28

2.6K 301 188
                                    

Bölüm şarkısı; Atakan Ilgazdağ- Bu benim hayatım

Yeni bölüm; 4 ağustos

Sabahın ilk ışıkları koyu pudra rengi perdelerin arasından içeriğe doğru sızıp yataktaki genç kızın yüzünü aydınlattı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sabahın ilk ışıkları koyu pudra rengi perdelerin arasından içeriğe doğru sızıp yataktaki genç kızın yüzünü aydınlattı. Bahar homurdanarak yana doğru çevrildiğinde, saatin sekiz olduğunu belirten alarmı çoktan çalmaya başlamıştı.

Dün gece doktorun onu ziyaret edişinden sonra aldığı sakinleştirici haplarla uyuyakalmıştı. Şimdi ise babasının onun için konuştuğu hastanelerden biri ile görüşme yapacaktı. Nazlı, Ateş ve Aziz'in aynı hastanede olduğundan habersiz bir şekilde.

"Lanet olsun sana, lanet alarm!" diye eli ile saati itip yeri boylamasını sağladı. Bu sefer minik gözleri saatin odada oluşturduğu tok sesten dolayı kocaman aralandı.

"Aman tanrım! Koca bir aptalım. Lütfen kırılmasın," diye hemen sürünerek leğen kemiklerinden yukarı kısmın yataktan sallanacağı şekilde saate uzandı. Saati aldı ve kırılmadığı için kendi-kendine şükretti. Bu geçen doğum gününde Sena'nın ona verdiği hediyeydi. O yüzden kırmamaya çalışıyordu.

Homurdanıp yataktan çıktı. Lavaboya geçip ayna karşısına geçti. Hafızası ile ilgili zihninde bir sürü soru vardı ama bu soruların babası tarafından cevaplanacağını biliyordu. Şu an için umurunda olan tek şey o adamdı. Bir tek sesi ile kızın kalbini hoplatan o adam..

İç geçirip günlük işlerini halletti. Ardından gardirobundan kendine uygun güzel bir kombin seçti. Ayakkabıları giyip, saçlarını dalgalandırdı ve hafif makyaj yaparak odadan çıktı. Artık saat ona geliyordu. Babası on bir için hastane ile görüşme ayarlamıştı..

"Günaydın!" dedi Bahar kocaman tebessüm ile. Hamit elindeki gazeteyi masanın bir tarafına bırakıp, gülümsedi. Erken olduğu için Sena hâlâ uyuyordu.

"Günaydın, güzel kızım.." dedi Hamit.

Bahar kafasını sallayıp babasının solundaki yerini aldı. Uzanıp Hamit'in yanağına küçük bir buse kondurduktan sonra yardımcılarının çayını koymasını bekledi.

"Teşekkürler, gidebilirsin.." dedi Hamit şefkatle. Yardımcı kadın kafasını sallayıp mutfağa doğru ilerledi. Bahar'sa o sırada tabağındaki yumurta ile ilgileniyordu.

"Daha iyi misin?" dedi Hamit.

"İyiyim.. Hafızamla ilgili olması gereken şeyleri yaşadım sadece.. Yani böyle şeyler olur," dedi Bahar yutkunarak.

"Bahar, kızım.. Biraz konuşalım mı?" dedi Hamit.

"Hafızamla mı ilgili?"

"Evet.. Sorun şu ki, hafızan yerine gel..-" diye Hamit devam edemeden Bahar,

"Bir adam.. Bir adamın sesini duydum sadece, baba. O kimdi?" dedi.

Hamit kafasını iki yana salladı. Gerçekten de Bahar'ın Yavuz'dan bahsettiğini bilmiyordu. Hatta Bahar'ın ona aşık olduğunu bile bilmiyordu.

Sen Varken | Tamamlandı  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin