Tanıtım

1.2K 56 4
                                    

Merhaba ben Martina Stoessel. Annemle birlikte Arjantin'de yaşıyorum.Annemin adı Valeria Stoessel. Babam sürekli iş seyahatlerine çıkıyor ve bizide peşinden sürüklüyordu. Fakat burda öyle biriyle tanışmıştımki bütün hayatımı değiştirmişti. 4 yıldır burdayız çünkü annemi burada yaşamak için ikna ettim. Babam şuan İtalyada bizde Arjantin'de yaşıyoruz.

Gelelim Diego'ya şu hayatta başıma gelen en güzel şeydi. 4 yıldır beraberdik ve birmirizden hiç kopmamıştık.Taaki o yaşanan en kötü olaya kadar...

*** 1 YIL SONRA

Violetta: Aşkım şu kemerini takar mısın rica ediyorum :)

Diego:Sorun yook yolumuz uzun değil ve birazdan senle güzel bi akşam yemeği yiyip çok eğlenicez :)

Dedi ve dudadığıma bi öpücük kondurdu. Gülümsedim ve gözlerimi yola çevirdiğimde karşıdan bi araba bize doğru geliyordu 'DİEGO!' diye bağırdığımda artık çok geçti.

*******

Biran da uyandım ve etrafıma baktım Diego yanımda yoktu. Elimi alnıma koyduğumda kan aktığını farkettim. Diego arabaya çarpmamak için direksiyonu kırmıştı ve bi ağaca çarpmıştık. Torpido gözünden telefonumu çıkarttım hemen ambulansı aradım.

****1 SAAT SONRA****

Hastanedeydik.. Ben muayene olduktan sonra Ameliyathanenin kapısında doktorun çıkmasını beklerken annem gelmişti.Korkulu gözlerle bana bakıyordu.

Valeria: Kızım iyi misin ?! Nasıl oldu bu ?! Diego nerde o iyi mi?

Martina:Anne sakin ol ben iyiyim ama Diego ameliyatta ve doktorun çıkmasını bekliyorum deliricem! Dedim ve daha fazla ayakta duramadım , yere düşüp ağlamaya başladım..

Sonunda doktor çıktı gözyaşlarımı silip ayağa kalktım ve cevap arayan gözlerle ona baktım.

Martina: Evet doktor bey ne oldu uyandı mı ?! Nasıl durumu peki? Onu görebilir miyim artık?!

DOKTOR: Üzgünüm Bayan Stoessel elimizden geleni yaptık.Fakat hastayı kaybettik ......

-ÇAKİ

Beni Yalnız BıraktınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin