Beni Yalnız Bıraktın 12. BÖLÜM

618 31 4
                                    

--------------- JORGE'NİN AĞZINDAN ------------------

Gözlerimi araladığımda minicik bedeni kollarımın arasında değildi. Oysa dün gece beraber uyumuştuk. Yine kahvaltı hazırlamaya çalıştığını düşünüp tekrar yatağa uzandım. Hazırlamasına gerek yoktu evde herşey vardı. Ama onun inat edip uğraşması hoşuma gitmiyor değildi. Bunları düşünürken yüzümü bi gülümseme kapladı. Artık oda beni seviyordu ve bundan sonra üzülmesine yada kırılmasına asla  izin vermeyecektim. İçerden ses gelmeyince kendi odasında olduğunu düşünüp yataktan kalktım. Kapıya bi kaç kez tıkladım fakat içerden en ufak ses gelmiyordu.

JORGE: Sevgilim :)

Ses yok...

JORGE: Aşkım, bitanem, hayatım? :)

Endişelenmiştim. Bu kadar zamandır sesinin çıkmaması  hayr-ı âlâmet değildi. Odasındada yoktu. 

Arkamı döndüğümde sevinçle evden  içeri giren sevgilimi gördüm. Yanına koştum ve sıkıca sarıldım.

MARTİNA: Jorge? :o

JORGE: Beni çok korkuttun :(

Dedikten sonra dudağına bi öpücük kondurdum. Gözüm elindeki papatyalara takıldı.

MARTİNA: Sadece çiçek toplamaya gittim kaçmaya niyetim yok ;)

JORGE: Olmasında zaten :)

------------------------ MARTİNA'NIN AĞZINDAN --------------------

Güzel bi kahvaltı yaptıktan sonra hazırlanmaya başladık artık eve dönme vaktiydi. Şu iki gün benim için çok güzel ve bambaşkaydı. 

Tekneye binerken Jorge'nin telefonu çaldı.Karşı tarafı biraz dinledikten sonra bana bakıp gülümsedi.

JORGE: Peki, tamam orda olucaz :) Bende seni seviyorum Mechi :)

Mechi mi? İyi de Mercedes bizim okulun öğrencisiydi? Ne zaman tanışmışlardı? Ben anlamayan gözlerle Jorge'ye bakarken oda telefonu kapatıp cebine koydu.

JORGE: Bu akşam Mercedes'in doğum günüymüş bizide davet etti :) Senin adına karar verdim ama gideriz dimi?

MARTİNA: Mechi'yle bizim aramız pek iyi değil :/ Yani o zamanlar Diego'yu ondan çaldığımı düşünüyordu. Beni de davet etmesine şaşırdım.

JORGE: Herşey değişir sevgilim bakmışsın en yakın arkadaşın olmuş bi anda :)

Jorge ne kadar da iyi niyetliydiek ki Mechi'yi daha tanımıyordu. Aslında benim hakkımda bu kadar kötü düşünmeseydi yine en yakın arkadaşım olabilirdi. Onu özlüyordum. Onunda beni özlediğini biliyordum fakat çok gururluydu. Belki bu parti eski dostları tekrar bir araya getirebilirdi.....

---------------------

Buenos Aires'i özlediğimi farkettim. Havasını, insanlarını.... İki gün uzak kalmıştım ama yaşadığım şehir burnumda tütmüştü işte.

Jorge'nin arabasına doğru ilerlerken birden durdum..

MARTİNA: Alışverişe gitmemiz lazım aşkım :) Doğum günü için ;)

JORGE: Yapma bunu bana.. :/

MARTİNA: Hiç mızmızlanma benimle geliyorsun lütfen lütfen lütfeen :)

Ona en şirin bakışımı attım. Tebessümle başını "Tamam" anlamında salladı. Kıyamamıştı bana işte. 

AVM'ye adım attığımızda gözlerim parladı. Nerden başlayacağımı bilemiyordum. Önce bi ayakkabı mağazasına girdik. Girişteki pembe, ince topuklu önü açık platform ayakkabı'ya doğru yöneldim.

MARTİNA: Bunu denemek istiyorum :)

PERSONEL: Tabi efendim şöyle oturun :)

Bu ayakkabılar mükemmeldi. Diğer tekinide giydikten sonra ayağa kalkıp birkaç adım attım. Tam olmuştu sanki benim için özel yapılmıştı. Beni gözleriyle süzen Jorge'ye baktım ve:

MARTİNA: Nasıl oldu aşkım? :)

JORGE: Çok yakıştı ;)

Ayakkabımıda aldıktan sonra elbiselerin olduğu tarafa doğru ilerledik. Jorge'de benim için elbise bakıyordu. Seçtiği bi mini elbiseyle yanıma geldi ve bana gösterdi.

MARTİNA&JORGE: Bu ! :)

Elbisenin straplez tarafı rengarenk pullarla kaplıydı. Etek bölümü ise siyah tülden yapılmış diz üstüne kadar uzanıyordu sadece. Onuda denedikten sonra elbisemi ve ayakkabımı alıp mağazadan çıktık. Beklediğim gibi yorucu geçmemişti tabi bu benim işime gelmişti. Alışveriş için gözü dönen kızlar gibi görünmek istemiyordum. Her ne kadar öyle olsamda.... :)

-------------------------------

Merdivenlerden aşağı inerken babam ve Jorge ıslık çaldığında kıkırdadım. Saçlarımı dağınık topuzdu, elbisem parlak olduğu için hafif bi makyaj yapmıştım.

ALEJANDRO: Kızım sana emanet Jorge onu kapmasınlar olur mu ;)

MARTİNA: Babaaaaa :/

Jorge kendini tutamadı ve kahkaha attı. Annemde ona eşlik edince moralim bozuldu. Babamla annemi öptükten sonra Jorge'nin koluna girdim ve dışarı çıktık.

MARTİNA: Sen hediye al.....

Cümledmi tamamlayamadan telefonuma mesaj geldi. Mesajı açtığımda şok olmuştum. Jorge'yle göz göze geldik. Bu mesaj onuda endişelendirmişti........

Gönderen: Bilinmeyen

" Bu akşam partide görüşürüz küçük kız kardeşim"

---------------------------- 12. BÖLÜMÜN SONU ----------------------------

Beni Yalnız BıraktınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin