Biraz şüphelenmiştim fakat Jorge'ye güveniyordum. Ne yaparsa yapsın beni aldatmazdı. Cevap arayan gözlerle koltukta uzanan sevgilime baktım..
JORGE: O mu? Şeyy fashion cafe'de çalışan bi garson.
MARTİNA: Peki seninle ne ilgisi var?
Jorge tam cevap vericekken elimde sinirden sıkıca tuttuğum telefon çalmaya başladı. Az önce mesaj atan numarayı ekranda görünce hemen açtım.
MARTİNA: Efendim?
ALESSİA: Jorge?
MARTİNA: Ben kız arkadaşıyım nasıl yardımcı olabilirim?
Telefon anında kapandı. Hemde hiç cevap gelmeden. Gerçi şaşırmamıştım. Heralde bunu beklemiyordu diye geçirdim aklımdan.
JORGE: Ne oldu?
MARTİNA: Hah yüzüme kapattı :)
JORGE: İnan bana o kızla hiç bir ilgim yok oraya sadece kahve içmeye gitmiştim ben seni asla.....
Açıklama yaparken o kadar masum o kadar tatlıydıki gülümsedim.. Bi yandanda bana yaklaşıyordu.. "Ben seni asla..." diyeceği sırada sözünü böldüm. İki elimi yanağına koydum ve yüzünü yüzüme yaklaştırdım oda güzel bi gülümsemeyle karşılık verdi....
********************** SABAH **********************
JORGE: Yatakta kahvaltııııııııı ! :D :D
MARTİNA: Jorge giit burdan uyuyorummm! :/
Tek gözümü açıp ne yaptığını izlemeye başladım. Elindeki tepsiyi masaya bırakıp yanıma uzandı ve bana bi öpücük bahşetti..
JORGE: Uyumak istediğine emin misin? ;)
MARTİNA: Zaten bütün uykumu kaçırdın :(
Dedikten sonra yatakta doğruldum. Jorge'de tepsiyi bacaklarımın üzerine bıraktı ve beraber kahvaltı yapmaya başladık..
5 dakika içinde herşey bitmişti.. Abartmıyordum gerçekten Jorge kelimenin tam anlamıyla silip süpürmüştü.. Ayağa kalkıp alnıma bi öpücük kondurdu...
JORGE: Çok üzgünüm ama Stüdyo'ya gitmem lazım bitanem.. Bugün orası epey yoğun olucakmış o yüzden gitmeliyim :) Seni Seviyorum :)
MARTİNA: Seni Seviyorum :)
Jorge çıktıktan sonra kucağımdaki tepsiyi yere bıraktım ve komidinin üzerindeki telefonumu alıp açtım...
5 SESLİ MESAJ....
10 OKUNMAMIŞ MESAJ...
28 CEVAPSIZ ÇAĞRI...
"Eyvah!" Bunların hepsinin Xabiani'den olduğuna emindim fakat tahminlerim beni yanılttı.. Lodo ve Mechi'de bir çok kez aramış hatta sesli mesaj bırakmışlardı...
Hepsine aynı mesajı gönderdim açıklama yapmak pek tarzım değildi bu yüzden mesajı kısa tuttum..
GÖNDERİLEN: Sarı Civcivim, Abimm, Lodo
"Ben Jorge'nin evindeyim, sakin olun"
Hemen Jorge'nin tabletini alıp internete girdim. Biraz alışveriş yapmalıydım en azından sadece bugün için çünkü dün giydiğim kıyafetleri tekrar giymek gibi bi niyetim yoktu... Birkaç tane elbise sipariş ettikten sonra kendimi uykunun kollarına bıraktım.....
-------------------------- JORGE ---------------------
Stüdyo'nun otoparkına yaklaştığım sırada telefonum çalmaya başladı. Hemen kulaklığı takıp telefonu açtIm...
JORGE: Efendim Xabiani?
XABİANİ: Tini sendeymiş niye söylemiyosun? Ha bu arada akşam kendi aramızda küçük bi parti vericez. Sizide bekliyoruz çünkü Lodo'yla benim süprizimiz var :)
Hiç susmaz mı bu çocuk? O kurduğu cümleleri ardı ardına sıralarken bende stüdyoya girmiştim bile.
JORGE: Tamam orda olucaz. Kaçta?
XABİANİ: Saat 8'de :)
Hoşçakal faslını geçtikten sonra telefonu kapatıp öğretmenler odasına girdim. Ders için gerekli dosyaları aldığım
sırada Pablo içeri girdi.
PABLO: Selam Jorge :)
JORGE: Selam :)
PABLO: Martina neredeyse 1 haftadır Stüdyo'ya gelmiyor geldiği zamanlarda ise derslere kendini veremiyor.
Pablo Stüdyo'nun müdürü olduğu için bütün öğrencilerin sorumluluğu üstündeydi..
JORGE: Bugün dersi yoktu fakat onu sürekli gelmesi için ikna edebilirim :) Bu konuda bana güven Pablo :)
Bana onaylayıcı bi bakış attıktan sonra çıktı. Bende notaların bulunduğu kağıtları alıp koridorda ilerlemeye başladım...
-------------------------- LODOVİCA -----------------------
LODO: Hazır mı? Herşey hazır mıı?! Niye kimse gelmedi :(
XABİANİ: Herşey hazır sevgilim sakin ol hem saat daha 7 kimsenin gelmemesi normal :) Sende hazırlan artık ;)
Çok heycanlıydım ama bi yandanda korkuyordum. Xabiani'nin yatağının üzerine bıraktığım kırmızı mini elbisemi giydim. Saçlarımı tarayıp kırmızı rujumu sürdüm. Ve işte hazırdım!
Ben mi geç kalmıştım yoksa erken mi gelmişlerdi çünkü merdivenlerden emin adımlarla inerken bütün sevdiklerim bana bakıyordu. Biraz eğlenip, bişeyler atıştırdıktan sonra artık konuşma sırasıydı..
LODOVİCA: Öncelikle bizi kırmayıp geldiğiniz için çok teşekkür ederiz :) Şimdi hepinizin söyliyeceğim şeyi merakla beklediğinizi biliyorum :)
JORGE: Evet Lodo sadete gelsen artık diyorum :P
MECHİ: Ne kadar sabırsızsın Jorge bırakta kız konuşsun :D
LODO: Hazır mısınız? :D
MARTİNA: Sende abarttın Lodo meraktan öldürüceksin bizi :D
Bunu söylerken abisinin kollarının arasındaydı ve oda benim kadar heycenlıydı. Xabiani Tini'nin alnından öptükten sonra onu bırakıp yanıma geldi ve elimi tuttu..
XABİANİ&LODO: BİZ EVLENMEYE KARAR VERDİK ! :D
********************* YAZAR NOTU **********************
Bu bölümü yazarken öldüm öldüm dirildim yani uzun olsun diye ama elimden gelen bu kadar umarım beğenirsiniz Vote ve Yorumlarınızı bekliyorum :) Sizce Lodo ve Xabiani evlensin mi??
ÇAKİ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni Yalnız Bıraktın
Fanfic"Yalancı" deyip doğruldum ve yüzüne baktım. İkimizde bi an ciddileştik. Dudaklarına bakıp biraz yaklaştım ve bu sefer ben onu öpmeye başladım. Bu bizim ilk öpücüğümüzdü. Bi anda geri çekilip "Seni Seviyorum" dedi. Gözlerine bakıp "Bende...