Bi an Lodovica'la gözgöze geldik :o Ne yani yeni öğretmen Jorge miydi? Gerçekten şaşırmıştım. Onu pek fazla tanımıyordum ama müzikle ilgilendiği aklımın ucundan bile geçmezdi. Sınıftakilere kendini tanıtırken gözü bize takıldı ve gülümsedi :)
JORGE: Lodovica'yla Martina dimi :) Hadi yerinize geçin kızlar ve tanışalım :)
Lodovica fısıltıyla " Biz zaten tanışıyoduk :) " dedi. Onu bakışlarımla susturdum. Jorge bunu duymuş olucaktı ki bana göz kırptı.
Tanışma faslı bitmişti. Kendimi ilkokulda gibi hissetmiştim. Dersin sonuna doğru sıkılmaya başlamıştım. Neyseki bu çok sürmedi. Sonunda ders bitmişti. Lodo'yla kapıya doğru ilerlerken arkamdan biri bana seslendi.
JORGE: Martinaaa?
Lodovica, bi dersi daha kaldığını ve çıkışta beni bekleyeceğini söyledi. Lodo'ya baktım "Tamam" anlamında başımı salladım oda gitti. Sonra Jorge yanıma geldi.
JORGE: Bu okulda okuduğunu bilmiyodum :)
MARTİNA: Stüdyoda öğretmen olduğunu bilmiyodum :)
JORGE: Daha bugün başladım ve buraya bayıldım :)
MARTİNA: Beğenmene sevindim :) Fakat ben gitmeliyim dans dersine geç kalmak istemiyorum :) Görüşürüz :)
JORGE: Görüşürüz ;)
--------
Dans ders bitmişti.Biran önce burdan çıkmak istiyordum. Diego'yu kaybettikten sonra Stüdyo üstüme üstüme geliyodu. Oflayarak çıkışa doğru ilerledim. Lodovica kapıda beni beklyodu. Hemen yanına gittim. Bana gülümsedi ve;
LODOVİCA: Sinemaya gitmeye ne dersin ? ;)
Diye sordu neşeli bi sesle. Tam cevap vericektim ki telefonu çaldı. Bana eliye "1 saniye" diye işaret etti. Bende bekledim. 2 dakika sonra yanıma geldi. Yüzü ifadesinden üzgün olduğunu anladım.
MARTİNA: Ne oldu?
LODOVİCA: Arayan annemdi. Bu akşam aile dostlarımızla yemek yiyecekmişiz :/ O yüzden şimdi gidip hazırlanmalıyım. Sinema planımızda suya düştü :(
MARTİNA: Önemli değil sıkma canını :) Başka bi gün gideriz sinema kaçmıyo ya ;)
LODOVİCA: Ne kadar anlayışlısın canım arkadaşım :) Sende hemen eve git aklım kalmasın :)
MARTİNA: Biraz hava alıcam sonra eve geçerim sana mesaj atarım :) Öptüm :*
Onu uğurladıktan sonra caddenin karşısına geçtim ve sahile doğru yürümeye başladım. Bi banka oturup güneşten parlayan denize baktım. Ne kadar da huzurlu bi ortamdı. Bi an gözüm karşımda duran banka takıldı. Bu Jorge'ydi. Gitar çalıp şarkı söylüyordu. Biraz bekledim ve yavaşça yanına gidip ona eşlik ettim. Şarkı bittiğinde birbirimize bakıp gülümsedik.
JORGE: Sesin çok güzel :) İnsanı alıp başka yerlere götürüyor ;)
MARTİNA: Çok teşekkür ederim :)
Tekrar gülümsedi ve bana yaklaşmaya başladı. Dudaklarımızın arasında 1-2 santim kalmıştı . Kalbi çok hızlı atıyodu.Benimde öyle çünkü Diego'dan başka hiç bi erkeğe bu kadar yaklaşmamıştım. Beni öpücekti evet bundan kesinlikle emindim. Hemen başımı çevirdim ve ayağa kalktım. Afallamıştı , şaşkın gözlerle bana baktı.
MARTİNA: Özür dilerim ama bunu yapamam :/
------------------------- 7. BÖLÜMÜN SONU---------------------------
-ÇAKİ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni Yalnız Bıraktın
Fiksi Penggemar"Yalancı" deyip doğruldum ve yüzüne baktım. İkimizde bi an ciddileştik. Dudaklarına bakıp biraz yaklaştım ve bu sefer ben onu öpmeye başladım. Bu bizim ilk öpücüğümüzdü. Bi anda geri çekilip "Seni Seviyorum" dedi. Gözlerine bakıp "Bende...