Beni Yalnız Bıraktın 9. BÖLÜM

648 37 4
                                    

Canımı acıtıyordu. Kolumu ne kadar çekmeye çalışsamda bırakmıyordu.

XABİANİ: Sana fikrini soran olmadı! Ben Tini'yi alıp gidiyorum ve sende çeneni kapatıyorsun !!

JORGE: Hayır asıl sen...

MARTİNA: Yeter artık yeter!!  Bırak beni !

Dedim ve Jorge'nin kollarının arasına girip ağlamaya başladım. O da küfrederek yanımızdan uzaklaştı. 

JORGE: Sonunda! Eğer gitmeseydi...

MARTİNA: Eğer gitmeseydi ne ?! Onu dövücek miydin? Bak Jorge onun gerçekten abim olup olmadığını bilmiyoruz. Kafamda bir sürü soru var ve bunlara bi cevap bulmak istiyorum artık.

JORGE: Otur şöyle ve sakinleş.Seni daha yeni tanıyorum ama ne kadar zor günler geçirdiğinin farkındayım. Sadece biraz sabretmen gerekiyo. Herşey düzelicek inan bana :) Neyse en iyisi seni eve götüriyim ;)

MARTİNA: Olur :)

--------- SABAH -----------

Uyandığımda dün akşam olanların rüya olmadığını farkettim. Hepsi gerçekti hemde hepsi. Her saniyesi..... 

Yatağıma oturdum  ve odama şöyle bi göz attım. Derin bi iç çektiğim  sırada mesaj sesini duydum. Masaya uzanıp telefonumu aldım.

 Gönderen: Jorge 

"Aşağıya bak ;) "

Yataktan kalktım ve pencereye doğru ilerledim. Aşağıya baktığımda Jorge elinde bi buket çiçekle bana gülümsüyordu. Hayır bu gerçek olamazdı. Ben onu sevmediğimi söylesemde o beni sevmekten  vazgeçmiyordu. Ve bi mesaj daha...

Gönderen: Jorge 

" Seni bekliyorum hemen gelsen iyi olur çünkü bugün bizim günümüz olucak :) "

Ona buruk bi şekilde gülümsedim....

------- 15 DAKİKA SONRA ---------

Evdekileri uyandırmamaya çalışarak yavaşça kapıyı açtım. Jorge'nin gözleri parladı. Beni gördüğünde hep böyle oluyodu yada bana öyle geliyodu...

JORGE: Sonunda :D  Bi an hiç gelmiyceksin sandım :D Iıı şeyy  bu arada bunlar senin için :)

MARTİNA: Hiç gerek yoktu ama teşekkür ederim :) Neden mutlu olmam için bu kadar uğraşıyosun ?

JORGE: Seni çok seviyorumda ondan ;) Hadi bin :)

Dedi ve arabaya binmem için kapıyı açtı. Daha sonra oda şöför koltuğuna geçip arabayı çalıştırdı.

MARTİNA: Jorge kemerini takar mısın lütfen?

JORGE: Gerek yok :)

MARTİNA: Jorge kemerini tak!

Aynı sahneyi tekrar yaşıyormuşum gibi hissettim. Jorge arabayı durdurup elimi tuttu.

JORGE: İyi misin? :/

MARTİNA: Şeyy evet iyiyim özür dilerim ben asla sana bağırmak istememiştim :(

JORGE: Önemli değil sen iyi ol yeter bana :) Devam edelim mi?

MARTİNA: Edelim :)

*********

Arabadan indiğimizde bi kafenin önündeydik. Sonra içeri girdik ve karşımda çok güzel bi kahvaltı masası duruyordu. Tabakların etrafında kırmızı gül yaprakları vardı. Ekmek dilimleri ve yumurta kalp şeklindeydi...

Ben öyle hayranlıkla masaya bakarken belimdeki elle irkildim..

JORGE: Beğendin mi ? :)

MARTİNA: Bayıldııım <3 :)

------------------- 9. BÖLÜMÜN SONU -----------------------

Beni Yalnız BıraktınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin