-----------------LODOVİCA------------------------
"HAYIR EVLENEMEZSİNİZ!"
Bay Stoessel'in bu cümlesi hala kulaklarımda yankılanıyordu. Neden istemiyordu ki? Yani beni oğlunun yanına yakıştıramıyor muydu? En acıtan kısmıda Xabiani'nin bu konuda babasına bişey dememesiydi. Zavallı arkadaşım Martina'da abisinin aksine birçok kez babasıyla konuşmuş ama olumlu bir sonuç alamamıştı. Hatta Jorge bile konuşmak için şirketine gitmişti.
Ben şuan ne mi yapıyordum? Karanlıkta pikeme sarılmış ve gözyaşlarım içinde romantik film izliyordum. Sıcak çikolatamdan bi yudum aldığım sırada zilin çalmasıyla irkildim...
------------------------- MARTİNA ---------------------
JORGE: Bunun için üzgünüm hayatım, Benetta grip olmuş bu yüzden gelemedi :(
MARTİNA: Önemli değil üzülmede şurdan Cam Sil'i uzatır mısın? :)
JORGE: Tahmin ettiğim şeyi yapmıycaksın heralde.
MARTİNA: Benetta ne zamandan beri bu evde temizlik yapmıyor şu camların haline bak.
Jorge'nin kafasını eğip kıkırdadığını farkettim, bu halim hoşuna gitmişti beyfendinin. Ama ben ona yapıcağımı bilirdim. Cam Sil'i kaptığım gibi ona sıktım. Oda boş durmamıştı tabi diğerini alıp üzerime sıkmaya başladı...
--------------------- 1 SAAT SONRA --------------
MARTİNA: Bi an hiç bitmiycek sandım :(
Dedikten sonra kendimi koltuğa attım. Jorge'de bitkin görünüyordu. Yanıma oturunca hemen kollarının arasına girdim.
JORGE: Acıktın mı sevgilim? :)
Ona tek kaşımı kaldırıp "Sence?" bakışımı attım. Bana gülümsedikten sonra telefonunu alıp pizza siparişi verdi.
Pizza yerken bi yandanda AYNI YILDIZIN ALTINDA filmini izlyorduk. Film benim göz yaşlarımla bitmişti. Jorge'ye sarılıp hıçkıra hıçkıra ağlıyordum.
JORGE: Özür dilerim ben filmin konusunu bilseydim hiç açmazdım :(
MARTİNA : Önemli değil sevgilim ben fazla duygusalım galiba :)
Göz yaşlarımı silerken Jorge'ye bakıp zoraki gülümsedim. Beni ağlarken görmek onuda üzüyordu ve şuan kendini suçlu hissediyordu.
MARTİNA: Ne düşüyosun bitanem :)
JORGE: Lodo ve Xabiani'yi ama daha çok Lodo'yu kim bilir şuan ne haldedir.
MARTİNA: Haklısın babam daha konuşmasını tamamlamadan çıkıp gitmişti evden ve çok üzgündü :(
JORGE: Ya baban bizede izin vermezse?
MARTİNA: Bize derken?
JORGE: Bizim evlenmemize yani.
MARTİNA: Hee o konu, bize asla izin vermez babam.
JORGE: Sen ciddi misin? :O
MARTİNA: Şaka yapıyorum be manyak biz farklıyız ama bunları düşünmek için çok erken :)
JORGE: Haklısın güzelim hadi uyuyalım artık :)
------------------------ LODOVİCA -----------------------
Kapıda dikilenin Xabiani olduğuna şaşırmadım desem yalan olurdu. Yani ne yüzle karşıma çıkabiliyordu.
XABIANI: Ağaç oldum burda ama :(
"Daha beter ol" diye geçirdim içimden. Ne kadar sinirli olsamda ondan nefret edemiyordum.
LODOVİCA: Gelsene :)
Yanağıma bi öpücük kondurup içeri geçti. Bende kapıyı kapatıp peşinden ilerledim.
XABIANI : Romantik film ve sıcak çikolata he? :)
LODOVİCA: Senin için bunalıma girdiğimi falan düşünmüyosun dimi?
XABIANI: Bilmem düşünmeli miyim :)
Gözlerimi devirdikten sonra konuşmaya devam ettim.
LODOVİCA: Neden geldin?
XABIANI: Seni özledim :)
LODOVİCA: GİT BURDAN!
XABIANI: Sadece bu gece beraber uyuyalım lütfen yarın herşeyi unuturuz büyüsü bozulmasın diye :) İzin ver bu gece bizim olsun....
--------------------- Yazar Notu ------------------
3 haftadır yeni bölüm paylaşmadığımı farkettim. Kusuruma bakmayın çok zor günler geçirdim bu yüzden yazamadım. Yorumlarda görüşlerinizi bildirmeniz çok iyi olur :) Şöyle olsa daha iyi olur diğer bölümde falan gibi :) Bu bölüm kısa oldu ama diğer bölümde telafi ederim inşAllah :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni Yalnız Bıraktın
Fanfiction"Yalancı" deyip doğruldum ve yüzüne baktım. İkimizde bi an ciddileştik. Dudaklarına bakıp biraz yaklaştım ve bu sefer ben onu öpmeye başladım. Bu bizim ilk öpücüğümüzdü. Bi anda geri çekilip "Seni Seviyorum" dedi. Gözlerine bakıp "Bende...