"Ben hamileyim."
Ah, çok basit oldu.
"Jorge, minik elleri olan bir bebeğimiz olacak sevgilim."
Bu da çok yapmacık oldu sanırım.
"Sen korunmadığın için hamile kaldım!"
Çok acımasızca...
Yatak da biraz kıpırdanıp ellerimle yüzümü kapattım. Biz daha evlenmemiştik bile. Jorge'nin hayalleri vardı. Kendi şarkılarını yazıp albüm çıkaracaktı. Ve benim iki dudağım arasından çıkacak bir kelime onun hayallerinin puf diye uçmasına neden olacaktı.
Tişörtümü kaldırıp karnıma baktım. Küçük bir çıkıntı vardı ve bu gözümden bir damla yaş akmasına neden oldu. Ah, duygusal hamilelik dönemine giren kadınlara benziyordum.
"Günaydın." Uykulu çıkan sesini duyduğumda çenemde kalan göz yaşımı elimin tersiyle sildim.
"Günaydın sevgilim." Uzanıp dudağına tüy gibi hafif bir öpücük bıraktığımda elini belime koyu kendine çekti.
"Seni özledim."
"Şuan yanındayım." Dedim saçlarıyla oynarken.
"Bu, doğru ama.... Bedenin burda fakat ruhun başka bir yerde gibi."
"O da ne demek şimdi? " Dedim kaşlarımı çatarak.
"Beni artık sevmiyor musun Tini?"
Tekrar kaşlarımı çattığımda dudaklarımızı birleştirdi. Öyle tutkulu öpüyordum ki onu ne kadar sevdiğimi anlaması gerekiyordu. Onu bu düşünceye iten neydi? Bütün gece ağlamış olmam mı? Dudaklarımızı ayırıp gözlerinin içine baktım.
"Seni her şeyden çok sevdiğimi nasıl kanıtlayabilirim Bay Blanco?"
Yüzüme düşen saç tutamını alıp kulağımın arkasına yerleştirdi. Hoşnut mırıltılar çıkardıktan sonra usulca yanağımdan öptü.
"Mesela, Bayan Blanco olarak?"
----------------
"Yani sana Bayan Blanco olmanı istediğini mi söyledi?"
Lodovica parmaklarını piyanodan çekerek şarkı söylemeyi kesti. Hem de şarkının tam ortasında.
Bunu ona kaçıncı kez söyleyecektim bilmiyorum ama o sormaktan bıkmıyordu. Oturduğum sandalyede elbisemin dantelleriyle oynarken omuz silktim.
"Evet."
"Sen de evet dedin?"
"Lodo..." Dedim inleyerek.
'Ben masumum' dercesine ellerini havaya kaldırdığında birlikte kıkırdadık.
"Bulantılarım durmak bilmiyor. Ne zaman bitecek bu?"
"Birinci ayını tamamladıktan sonra bitermiş."
Ona dik dik baktığımda gözlerini devirdi. "Ne? Senin için araştırma yapmıştım."
Omzunda duran siyah saçlarını geriye attıktan sonra notaların bulunduğu kağıtları eline aldı.
"Sence kız mı olacak erkek mi?" Dedim. Enstrüman odasının yeşil kapısına bakarak kimsenin gelmediğinden emin oldum.
"Klişe bir cümle olduğunu biliyorum ama sağlıklı olsun Tini." Dedi gülümseyerek.
"Umarım." Mikrofonu elime alıp ayağa kalktım. Lodo'nun çalmaya başladığı A Mi Lado şarkısının sözlerine odaklanırken aklımda sadece Jorge ve bebeğimiz vardı.
----------------
Dolaylı yoldan evlenme teklifi etmesinin üzerinden iki gün geçmişti. Hayatımda gördüğüm en güzel evlenme teklifiydi fakat Jorge için yeterli olmamıştı. Gözlerim bağlı ve yüksek sesle şarkı dinlerken ilk defa böyle bir yolculuk yaptığımı farkettim. Fakat Jorge'nin kesin emriydi. Yoksa sürprizi sürpriz olmaktan çıkarmış beyefendinin.
Kendimi bir anda hava da bulduğumda duyamadığım bir çığlık attım. Kısa bir süre sonra ayaklarım yerle buluştuğunda derin bir oh çektim. Kulağımdan çıkan kulaklık yerini keskin bir uğultuya bıraktı. Gözlerim açıldığında gördüğüm manzarayla nefesim kesildi.
" B- Burası.... Burası."
"Evet güzelim, beni ilk defa sevdiğini söylediğin yer."
Özenle hazırlanmış yemek masasına doğru ilerlerken keyifle gülümsüyordum. Benim oturmamı bekledikten sonra karşımda ki sandalyeye kuruldu.
"Sevgili-..."
"Jor-.."
"Önce sen başla." Dedi kıkırdayarak.
Bir an önce bunu söyleyip kurtulmak ve Jorge'nin tepkisini görmek istiyordum. Buna sevinecek miydi yoksa pişman mı olacaktı.
"Nasıl tepki vereceğini bilmiyorum ama hemen söylemek istiyorum."
"Seni dinliyorum." Dedi içeceğinden bir yudum aldıktan sonra.
"Bizim bir bebeğimiz olacak sevgilim."
Ağzındaki şarabı masaya püskürttükten sonra hızla ayağa kalktı. Ne olduğunu anlamadan kendimi Jorge'nin kollarında dönerken bulduğumda tek duyduğum kendi sevinç çığlıklarım ve onun kahkahalarıydı.
"Bizim bebeğimiz!"
- - - - - - - - - - - - - - - -
Bölüm kısa olmuş olabilir o yüzden kusura bakmayın : /
Yorumlarınızı bekliyorum :)
Oh My God ! Multiye bayıldıım :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni Yalnız Bıraktın
Fanfiction"Yalancı" deyip doğruldum ve yüzüne baktım. İkimizde bi an ciddileştik. Dudaklarına bakıp biraz yaklaştım ve bu sefer ben onu öpmeye başladım. Bu bizim ilk öpücüğümüzdü. Bi anda geri çekilip "Seni Seviyorum" dedi. Gözlerine bakıp "Bende...