Beni Yalnız Bıraktın 4.BÖLÜM

718 34 1
                                    

Dengemi kaybetmiştim. Fakat o düşmemem için elimi sıkı sıkı tutuyordu. Neye uğradığımı şaşırmıştım beni tanımıyordu bile.Neden atlamamam için çaba sarfediyordu.Ona döndüm sinirli bi şekilde bakarak;

MARTİNA: Ne yaptığını sanıyorsun bırak elimi !! Sana diyorum duymuyo musun?!!

JORGE: Bırakamam bırakırsam ölürsün :(

Gerçekten üzgün görünüyordu. Etraf kalabalıklaşmaya başlamıştı.Herkes tedirgin gözlerle bize bakıyordu.Onları umursamadan bağırmaya devam ettim;

MARTİNA: Ya beni tanımıyosun bile bırak diyorum !  

Dedim ve ağlamaya başladım sinirlerim bozulmuştu.Doğru düzgün ölmeyi bile beceremiyordum. Ben elimi çekiştirmeye çalıştıkça o daha sıkı tutuyordu. 

JORGE: Boşuna çabalama seni bırakmıycam.Bak neden ölmek istediğini bilmiyorum ama pişman olucağın bişey yapmanıda istemiyorum.Daha çok gençsin. 

Konuşurken bi yandanda gözyaşlarımı siliyordu.Haklı sayılırdı. Hem annemle babama bunu yapamazdım.Diego'da bunu istemezdi. 

MARTİNA: Ne yaşadığımı bilmiyosun. Ne kadar üzgün olduğumuda.Yaşamak istemiyorum :'(

JORGE: Evet bilmiyorum ama bunu yapma. Kendi canına kıyma.Hadi izin verde seni kurtariyim. Çünkü benim seni bırakıp gitmeye hiç niyetim yok :)

Başımı 'Tamam' anlamında salladım. Gülümsedi. Beni kucağına alıp yere indirdi. Etraftaki herkes alkışlamaya başladı.Onlara aldırış etmedim.

JORGE: Gidelim mi?

MARTİNA: Tamam.

Dedim, yerden çantamı alıp oradan uzaklaştık.Yaklaşık 10 dakika hiç konuşmadan yürüdük.Fakat sessizliği ilk bozan O'ydu.

JORGE: Şurda bi cafe var gidelim mi hem sakinleşirsin?

Böyle demesi normaldi çünkü titriyordum.Benim cevap vermeme kalmadan elimden tuttuğu gibi bi sandalyeye oturttu. O sırada garson geldi.

GARSON: Ne alırdınız efendim?

JORGE: Ben bi sütlü kahve aliyim.Pardon iki olsun :)

GARSON: Başka bi isteğiniz?

JORGE: Hayır şimdilik bu kadar teşekkürler :)

Dedi ve konuşmamı beklercesine bana baktı. Bende ona baktım ama sonra gözüm ısrarla çalan telefonuma kaydı.Arayan babamdı meşgule attım. Sonra mesaj geldi.

Gönderen: Babam

"Martina kızım annenn.........

                           ----------  4. BÖLÜMÜN SONU---------

-ÇAKİ

Beni Yalnız BıraktınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin