Beni Yalnız Bıraktın 6. BÖLÜM

685 37 2
                                    

--------- SABAH--------

Sabah olmuştu ama ben sıcak yatağımdan kalkmayı hiç düşünmüyordum. Biraz daha kestirmeye karar vermiştim ki birden tek gözümü açtım. Lodovica karşımda 32 dişiyle bana gülümsüyordu.

MARTİNA: Senin burda ne işin var Lodovica?

Dedim ve esneyerek ona baktım oda bana gülümsedi ve yatağıma oturdu.

LODOVİCA: Ben gelirken annenle babanda işe gidiyordu. Sürpriz yapmak istedim Tini ;) Fena mı oldu :D

MARTİNA: İyi yaptın kusura bakma uyku sersemiyim :) 

Hâlâ esniyordum. (Ne yapiyim uykum çok tatlıdır benim)

LODOVİCA: Eee olanları anlatmıycak mısın? Dün akşamdan beri meraktan çatlıycam :o

MARTİNA: Tamam anlatıcam ama  elimi yüzümü yıkamalıyım ve kahvaltı yapmalıyız :)

LODOVİCA: Peki ama acele et. Ben aşağıya iniyorum. Kahvaltı hazırlıycam :)

MARTİNA: Tamam elimden geldiğince acele edicem ;)

----- 10 DAKİKA SONRA------

Aşağı indiğimde Lodovica muazzam bi kahvaltı hazırlamıştı.

MARTİNA: Vaay döktürmüşsün arkadaşım :)

LODOVİCA: İşte ama fazla özenmedim :)

MARTİNA: Özenmediğin buysa özendiğin halini merak ediyorum doğrusu :)

 Kahvaltı yaparken bi yandanda sohbet ediyorduk. Daha sonra masayı topladık ve mutfağa geçtik. Lodovica kahveleri yaparken bende konuşmaya başladım.

MARTİNA: Diego öldükten sonra çok zor günler geçirdim biliyosun :(

LODOVİCA: Biliyorum canım ve ben yanında olamadım. Babamın iş gezileri işte :/

MARTİNA: Önemli değil zaten şuan yanımda olman bile yeter bana :)

LODOVİCA: Ayyyy canıııım <3 Eee sonra ? :o

MARTİNA: Ben intahara kalkıştım Lodo ama kimsenin haberi yok Jorge dışında zaten beni kurtaranda oydu. O olmasa şuan yanında olamazdım :/

LODOVİCA: Ne?! Nasıl yaparsın bunu Martina ! Annenle babanıda mı düşünmedin !

MARTİNA: Çok düşündüm hemde çok ama tek çarem buydu. Diegosuz yaşayamazdım :'( Anlıyo musun :/ Biz evlenicektik herşey hazırdı :'(

Dedim ve ağlamaya başladım. Lodo da bana sarıldı , beni teselli etmeye çalışıyodu.

LODOVİCA: Şşşt herşey yoluna giricek lütfen sakin ol, hayat devam ediyo :/  Şimdi gözyaşlarını sil ve hazırlan. Stüdyoya geç kalıyoruz :)

MARTİNA: Lütfen oraya gitmemi isteme benden okulu bırakmayı düşünüyorum zaten. Diego'yla en güzel anılarımız orda geçti bizim :/

LODOVİCA: Müzik senin hayatın Tini :) Sen şarkı söylemek için doğmuşsun :) Hem kafan dağılır belki şarkı söylersen kendini daha iyi hissedersin ;) Duyduğuma göre bugün yeni bi öğretmen geliyomuş :)

Haklıydı. Bende o daha fazla ısrar etmeden gidip hazırlanmaya başladım. Aşağı inerken aklıma Jorge geldi. Ahh onu aramayı unutmuştum. Hemen telefonu elime alıp Jorge'yi aradım.

JORGE: Alo kimsiniz?

MARTİNA: Şeyy ben Martina rahatsız etmiyorum umarım :)

JORGE: Martina? Aa şimdi hatırladım. Hayır rahatsız etmiyosun , bende aramanı bekliyodum :) Nasılsın?

MARTİNA: Kusura bakma tamamen aklımdan çıkmış biraz unutkanımdır da :) Şu konuşma mevzusuna gelirsek benim bugün okulum var o yüzden haftasonu görüşsek?

JORGE: Olur :) Benimde bugün işim çıktı :/ O zaman haftasonu görüşüyoruz :)

MARTİNA: Evet hoşçakal :)

JORGE: Hoşçakal :)

Dedi ve telefonu kapattı. Bi anda Lodo'nun sesiyle irkildim.

LODOVİCA: Hadi amaa geç kalıyoruuuz . Şu yeni öğretmeni çok merak ediyoruum ;)

MARTİNA: Tamaam geldiim :)

-----------------------

Sonunda stüdyoya geldiik. 1 haftada ne kadar çok değişmişti. Sanki uzun yıllardır gelmemiştim.

LODOVİCA: Hadiii derse girmeliyiiz acele ett :D

MARTİNA: Tamam Lodo çekiştirmesenee :D

Daha sonra sınıftan içeri girdiğimizde Lodovica'yla benim şaşkınlıktan ağzımız açık kalmıştıı :O

            ------------------ 6. BÖLÜMÜN SONU---------------

-ÇAKİ

Beni Yalnız BıraktınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin