------------ LODOVİCA'DAN-------------
Partinin iptal edilmesi sonucu büyük bir hayal kırıklığı yaşamıştım. Yani Carlos'la aramızda bişeyler olmaya başlar diye düşünüyordum. Ne diyorum ben? Xabiani'ye bu kadar aşıkken nasıl Carlos'la birlikte olurdum. En tuhafıda bunları uyanır uyanmaz düşünmemdi. Yataktan kalkmamıştım, tavanı izlerken kendimi bu düşüncelerin arasında bulmuştum.
Zilin sesini duyduğumda yerimden sıçradım. Yataktan kalkıp koşarak aşşağıya indiğimde Amorita benden önce davranmış ve kapıyı açmıştı. Amorita evimizdeki hizmetliydi. Fakat ben ona o gözle bakmıyordum. Daha çok ailemizin bi üyesi gibiydi. Beni büyüten oydu ve annemden daha yakındı bana. Açıkçası aile bağlarımız pek kuvvetli değildi. Akşam yemeklerini Amorita ile yerdim, annem babam benden bağımsız yaşıyorlardı çünkü. Stüdyo'nun gösterilerine gelme zahmetinde bulunmuyorlardı.Çünkü hep işleri oluyordu. Gözlerimi Amorita ile açmıştım ve 19 yıldır yanımda hep o vardı.
Merdivenlerin sonuna geldiğimde kapıda dikilen adamın ismimi söylediğini duydum.
AMORİTA: Küçük hanım şuan uyuyor, isterseniz içeride bekleyin :)
LODOVİCA: Ben uyandım Amorita.
Dış kapıya yaklaşırken Amorita'da mutfağa doğru ilerledi.
LODOVİCA: Siz?
"Bay Alejandro sizi ofisinde bekliyor"
LODOVİCA: Niçin?
"Bu konu hakkında bana bilgi verilmedi, sadece sizi oraya ulaştırmam gerektiği söylendi"
LODOVİCA: Pekala öncellikle hazırlanmalıyım, 10 dakika sonra burda olurum.
"Sizi arabada bekliyorum Bayan Comello"
----------------------------
Bay Stoessel'in odasının önüne geldiğimde biraz sendeledim. Bilgisayar başında, telefon kulağındayken bi yandanda not almaya çalışan sekreter hemen dikkatimi çekti. Telefonu kapatıp derin bi iç çektikten sonra küçük not kağıdına bişeyler daha karaladı fakat sonunda beni farketmişti. Aslında klişeleri pek sevmezdim ama bu kadın tam bi klişeydi. Dizilerde görmeye alışık olduğumuz sekreterler gibiydi. Uzun ince bacakları, dizinin üstündeki kısa siyah eteği, beyaz gömleği, dudağına sürdüğü abartılı kırmızı ruju, siyah dikdörtgen şeklindeki gözlüğü onu tam anlamıyla sekreter yapıyordu.
"Siz Lodovica olmalısınız, Bay Stoessel sizi odasında bekliyor efendim"
LODOVİCA: Peki girelim bakalım.
Öncelikle babam kadar bana yakın olan daha sonrada geleceğimi tek bi cümlesiyle mahveden adamın odasına girmek üzereydim.
--------------------------- MARTİNA'DAN-------------------
JORGE: Beğenmedim.
MARTİNA: Neden? Çok şirin ama..
JORGE: Stüdyo'ya daha yakın olmasını istiyorum..
MARTİNA: Ve ailenin evine daha uzak.
Diye onu tamamladığımda yüzünü buruşturdu. Kucağımda duran ve birbirine kenetlenmiş ellerimizi sıktığında sevimsizce ona gülümsedim. Daha sonra başımı hızla Laptop'a çevirip diğer müstakil evlere bakmaya başladım.
MARTİNA: Buna ne dersin çok tatlıııı :)
JORGE: Tini.....
Dedi başını geriye yaslarken. Adımı neredeyse acı çeker gibi söylediğinde şaşırmış bi şekilde ona bakmaktan kendimi alıkoyamadım.
JORGE: Şu ana kadar baktığımız bütün evleri beğendin güzelim. Artık birini seçebilir miyiz?
MARTİNA: Tamam, pekala, bekle... Bu evet bu olsun gerçekten çok beğendim.
Dedim ona bakarak. Gözlerini kısmış ve yüzünde çarpık bi gülümseme vardı.
JORGE: Öyle mi?
Dedi yüzünü yüzüme yaklaştırırken. Fısıltı içinde çıkan sesi içimi ürpertmişti. Hızlı bi atak yapıp yüzümü çevirdiğimde yanağımı öpmekle yetinmişti.
JORGE: Bu adil değil :)
O çarpık gülümsemesi yüzünden silinmemişti. Fakat sıkılmıştı. Tabi ya bi işle meşgul olurken kendimi çok kaptırıyordum ve yakışıklı sevgilimi ihmal ediyordum. Ama bu önemliydi. Sonuçta artık kendi evimizde yaşayacaktık.
MARTİNA: Ama şuan meşgulüm Jorge ve bana hiç yardımcı olmuyorsun.JORGE: Oluyorum ya :)
Dedi omzuma minik buseler kondururken. Daha sonra ikimizde duyduğumuz sesle irkildik.
"Öhö öhö."
------------------------------ YAZAR NOTU -------------------------------
Öncelikle bu ve bundan sonraki yazdığım bölümlere yine yorum gelmezse final yapmayı düşünüyorum. Bu hikaye benim ilk deneyimim hatta wattpad de bu kadar seviliceğini düşünmemiştim çünkü 5,36K olmuşuz. Bu bi yazar için çok güzel bişey ama insan emeğinin karşılığını almak istiyor.
Yine çok konuştum biliyorum. Neyse sizi seviyorum. (VOTE VE YORUM)
Multimedyada Jorge ve Tini'nin yaşayacağı ev vaar. Video bölümündede Martina Stoessel'in Underneath All şarkısı var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni Yalnız Bıraktın
Fanfiction"Yalancı" deyip doğruldum ve yüzüne baktım. İkimizde bi an ciddileştik. Dudaklarına bakıp biraz yaklaştım ve bu sefer ben onu öpmeye başladım. Bu bizim ilk öpücüğümüzdü. Bi anda geri çekilip "Seni Seviyorum" dedi. Gözlerine bakıp "Bende...