O da ayağa kalktı ve yüzümü ellerinin arasına aldı. Yüzüne baktığımda pişman gibi görünüyordu. Nedenini bilmiyorum ama ona güveniyordum.
JORGE: Asıl ben özür dilerim seni incitmek istemezdim. Bu, hayatta istiyeceğim en son şey :)
MARTİNA: Ben erkek arkadışımı daha yeni kaybettim. O gözlerimin önünde öldü :'(
JORGE: Bu yüzden mi intihar etmek istedin ?
MARTİNA: E..Evet ölmek istedim çünkü onsuz yaşayamıyorum Jorge :/
Ağlamaya başladım. Gözyaşlarımı sildi ve bana sarıldı. İşte o an dünyanın en güvenli ve huzurlu yerindeymiş gibi hissettim.
JORGE: Seni Seviyorum :)
MARTİNA: Ben seni sevemem Jorge özür dilerim ama sevemem. Eğer seversem seni kaybetmektende korkarım. Bu acıyı tekrar yaşamak istemiyorum :/
JORGE: Şşşt sakin ol beni kaybetmiyceksin ben hep senin yanında olucam tabi sende istersen. Ben beklerim Martina sen hazır olana kadar beklerim çünkü senden vazgeçmek gibi niyetim yok :)
MARTİNA: Teşekkür ederim :)
Bu sefer ben ona sarılmıştım oda karşılık verdi. Daha sonra bi sesle irkildik.
XABİANİ: Çek ellerini kız kardeşimin üzerinden !
Şaşkınlıktan ağzım açık kaldı. Kız kardeşim mi demişti az önce. Ben onun kardeşi miydim? Jorge hayretle bi o çocuğa bi bana bakıyordu. Ne olduğunu anlamamıştı tabi bende anlamamıştım.
MARTİNA: Ne?! Ne saçmalıyosun sen be..benim abim çok küçükken öldü !
****** 8 YIL ÖNCE*******
Daha on yaşındaydım. Salonda tv izlerken annem ve babam yanıma geldi. Çok önemli bişey açıklayacaklarını söyleyip karşıma oturdular. Bana bi abim olduğunu fakat çok küçük yaşta öldüğünü söylediler. Bunu duyduğumda çok üzülmüştüm. Ama o zamanlar pek bişey anlamamıştım.
*********GÜNÜMÜZ************
XABİANİ: Hayır ölmedi! Burda çok oyalandık. Şimdi benimle geliyosun!
Bir yandanda kolumdan çekiştiriyordu.
MARTİNA: Gelmiyorum !
JORGE: Hayır gelmiyor !!
------------- 8. BÖLÜMÜN SONU ----------------
-ÇAKİ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni Yalnız Bıraktın
Fanfiction"Yalancı" deyip doğruldum ve yüzüne baktım. İkimizde bi an ciddileştik. Dudaklarına bakıp biraz yaklaştım ve bu sefer ben onu öpmeye başladım. Bu bizim ilk öpücüğümüzdü. Bi anda geri çekilip "Seni Seviyorum" dedi. Gözlerine bakıp "Bende...