Beni Yalnız Bıraktın 13. BÖLÜM

569 31 4
                                    

Hızlı bi şekilde telefonumu kapatıp çantama koydum. Yüzüme zoraki bi gülümseme yerleştirdim. Umrumda değildi ve keyfimi kaçıramazdı. Kaç insan bunu yaşayabilirdi ki? Yıllar önce öldüğünü sandığınız abiniz ortaya çıkıyor ve ben ölmedim diyor daha sonrada ortadan kayboluyor. Travma geçirebilirlerdi mesela. Ama ben nedenini bilmediğim bir şekilde güçlü duruyor yada güçlü görünmeye çalışıyordum. Çünkü bi tarafım her zaman güçlü olmam gerektiğini bana hatırlatıyordu.

JORGE: Cevap yazmıycak mısın? :D

Alaylı bi şekilde sormuştu. Umursamaz bi tavırla ona cevap verdim;

MARTİNA: Geleceği varsa göreceğide var. İnan umrumda değil sevgilim :) Eğer gerçekten abimse bunu ispatlaması gerekecek.

Ben bunları söylerken Jorge hayranlıkla beni izliyordu.Daha sonra elleriyle başımı tutup alnıma bi öpücük kondurdu....

JORGE: Gidelim artık geç kalacağız benim cesur sevgilim :)

--------------------------------

Partinin olacağı alana girdiğimizde Mercedes bizi sıcak bi gülümsemeyle karşıladı ve koşarak yanımıza geldi.

MERCEDES: İnanın gelmenize çok sevindim :) Beni kırmayıp geliceğini biliyordum Jorge :)

JORGE: Ben ne zaman seni kırdım sarı civcivim ;)

Bu kadar yakın olmalarına anlam veremiyordum. Kardeş gibiydiler. Jorge bana baktı ve sanki aklımdaki soruları duymuş gibi konuşmaya başladı.

JORGE: Mechi benim çocukluk arkadaşım ailelerimiz çok önceden tanıştıkları için bizde kardeş gibi büyüdük :) 

Mercedes Jorge'ye gülümsedikten sonra bana döndü.

MERCEDES: İyi ki geldin :)

Gözlerindeki hüznü görebiliyordum. Bende duygulanmıştım ona sarılmak istiyordum ama uzun süredir aramızda aşılmaz bi mesafe vardı. Gülümsemekle yetindim sadece.

Gözüm bana doğru gelen Facundo, Cande ve Lodo'ya takıldı. Bu sırada Mechi gelen misafirleriyle ilgileniyordu. Facundo bana yaklaştı ve elimden tutarak kendi etrafımda bi tur döndürüp ıslık çaldı. Jorge bizden uzaklaşmış Mechi'nin bizim için ayırtmış olduğu masada birşeyler atıştırıyordu.

CANDELARİA: Çok güzelsin hayatım :)

FACUNDO: Güzel kelimesi Tini'nin yanında solda kalır ;)

MARTİNA: Teşekkür ederim çocuklar :)

LODOVİCA: Geleceğini düşünmüyordum.

MARTİNA: Aslında Mechi Jorge'yle beni çift olarak davet etti :)

LODO,FACUNDO&CANDE: Çift olarak mııı? :O

Sesleri gereğinden fazla çıktığından dolayı  Jorge yanıma geldi. Elini omzuma koydu ve beni kendine doğru çekip, yanağımdan öptü.

FACUNDO: Tebrik ederim çocuklar :)

LODO&CANDE: Tebrikler :)

--------------------------

Partinin ilerleyen saatlerinde pasta geldi. Mechi mumları üflemeden önce bana baktı ve gülümsedi. Lodovica'yla tanışmadan önce benim en yakın arkadaşımdı. Ondan bu kadar ayrı kalmak beni üzüyordu.....

Sıra hediyelere gelmişti. Benim hediyemi açtığında gözleri doldu. Ona iki sene önce çekindiğimiz fotoğrafı çerçeveleyip hediye etmiştim.Hemen yanıma gelip bana sıkıca sarıldı. İkimizde ağlamaya başladık. Bu duygusal anı bozabilecek tek kişi Jorge'di...

JORGE: Aaaa yeter ama benide ağlatıcaksınız :D

Mechi'yle gözgöze gelip kıkırdadık. 

JORGE: Sıra benim hediyemde ;)

Benim sevgilim çok  düşünceliydi. Bi video hazırlamış ve Mercedes'le olan bütün anılarını içine doldurmuştu. Mercedes bugün çok duygusaldı Jorge'ye sarılmış sürekli ağlıyordu. Onların ki çok özel bi dostluk diye geçirdim içimden.....

Mekan yavaş yavaş boşalmaya başlamıştı ve sadece beşimiz kalmıştık.Fakat  Lodovica huzursuzdu.

MARTİNA: Neyin var? :O

LODO: Sizi erkek arkadaşımla tanıştıracaktım ama daha gelmedi :/

Bu sırada kapının önünde dikilen çocuğa baktım.. Hayır o Lodovica'nın yeni sevgilisi olamazdı...........

********************** 13. BÖLÜMÜN  SONU *********************

Beni Yalnız BıraktınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin