m. t. k.
де ти?Хлопець відкидається на крісло, прикривши очі. Він готовий стрепенутись від звуку повідомлення, але нічого не чує.
Слухає повільне клацання годинника, аж поки з'являється нестримне бажання його розбити. Тоді швидко стукає пальцями по екрану, кидає телефон в рюкзак і вибігає з квартири.
m. t. k.
сьогодні мої правила. знайди мене.
(photo)Дівчина відкриває зображення.
– Так, – вголос міркує вона. – Триста п'ять сторінок на захід, три рядки на південь і поворот на два слова у бік... – зупиняється.Щось не так. Вона знає це місце. Бере в руки книжку з м'якою палітуркою і відраховує сторінки. Пальцем водить по словах, поки не зупиняється на одному.
"Елінора"
Сьогодні її звуть так.
Елінора вдягає блідо-рожеву сукню із червоною павутинкою, яка тягнеться від лівого плеча донизу. Вона сьогодні "Леді", майже як її авторка.
Підкинувши у вогонь кілька зім'ятих сторінок власного рукопису, Елінора відчиняє двері і випускає себе на Зелену вулицю Білого Кита.
Бруківка виблискує краплями ранкового дощу. Ні, не зовсім ранкового. Дівчина простягає руки і ловить кілька легких доторків води. Усміхається сама собі, коли уявляє, як ввечері її сусіди будуть визирати з вікон, шукаючи очима Кита.
Але він сьогодні не прийде.
Вітер ворушить тепле повітря, і Елінора із насолодою думає, як за кілька днів перегорне календар на літо. Перестрибує калюжі, як дванадцятирічна, кружляючи під музику, яку чує тільки вона.
Вулиці переплітаються в одну систему, хоча кожна сама по собі, як окрема країна.
Він чекає Елінору біля двох металевих фігурок дівчат, які завмирають у кам'яному танці на площі Класики.
Але її так і не побачить.Дівчина спускається завивистою стежкою до паралельної вулиці і ховається за будинком, зачаївшись, як мавка.
Якби ж вона його сьогодні побачила.
Але ні.Телефон вібрує від сповіщення.
m. t. k.
тук-тук.Елінора озирається. Металева фігурка відсвічує їй чимось у очі. Дівчина підходить до неї і забирає з її металевих пальців ключ.
v. r. с.
тепер в мене є ключ від твого серця, Кей Емті?m. t. k.
відтепер і назавжди, Ерсі Ві.Сміється. Ховає ключ до кишені.
Озирається, ніби він може бути досі тут. Іде.Знову запускає руку в кишеню, ніби боїться втратити подарунок.
«Де ж йому знайти такий самий...»
Знову посміхається. Зривається з місця і біжить.
Коли вона нарешті добігає до Зеленої вулиці, дощ наздоганяє її і ховає сльози в своєму небесному потоці.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Вулиці наших книг
Teen FictionШість букв. Два телефонні номери. Їх об'єднує лише одне: обоє готові порушити Останній Книжковий Закон. Там, на вулицях їхніх книг...