В залі тихо. Леслі відпускає руку Річарда і повільно видихає.
– Розкажеш мені історію? — подає голос хлопець.
– Ти вже сотні їх перечитав... Яких ти книг не знаєш? – Леслі розчарована його питанням. Вони тут, поряд, можуть нормально говорити, а він питає про книги?
– Я не знаю твоїх історій, — відповідає Річард.
Очі Леслі розширюються від здивування. Їй хочеться в цю ж мить подивитись на нього і з погляду зрозуміти, чи він жартує. Але щось їй підказує, що ні.
– Нас ніхто не почує, – веде далі Річард. – Я нікому не розповім... – він робить паузу. – Чому ти мовчиш?
– Гаразд... – здається Леслі.
– Отже, це правда... – Річард задумливо дивиться поперед себе. – Ти пишеш книги?
Леслі спалахнула, наче її зловили на гарячому.
– Ні! Ні... Я... не можу. Закон зв'язує руки. Чорнило завжди знайдуть.
– Але ж ти маєш свою історію, – питає, чи радше констатує хлопець.
– Так. Але я її ніколи не напишу.
Леслі зітхає і жалкує, що дозволила йому продовжити цю розмову. Але... вона раптом розуміє, що він питав це не просто так.
– А ти?
– А що – я?
– Пишеш ти чи ні, але ти хочеш цього ще більше, ніж я.
– Звідки ти можеш знати?
– Я знаю тебе.
Річард тихо сміється.
– Що таке?
– Просто... Це так дивно – чути твої думки.
Хлопець сідає на холодну підлогу, спираючись на колону.
– І ти нічого не скажеш? – хмуриться Леслі, повторивши рух Річарда.
– Сказати, що ти лише частково права? Я завжди хотів писати, але точно не так сильно, як ти.
Леслі закриває очі і слухає власне дихання. Вона була права? Вона була права.
Випадково знайти незнайомця, який порушує з тобою один і той же закон? Це було б неможливо у такому місці. Але якось це сталось.
Леслі встає і поглядає на нічне небо через вікна.
– Темрява скоро розсіється. Нам пора.
Вона не знає, чому це сказала. Вона не хотіла йти, але так треба.
Небезпечно отак зустрічатися двом змовникам проти Великої Влади з великої літери. Адже лише вона має право писати; а головне - вона як ніхто вміє писати судові смертні вироки.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Вулиці наших книг
Teen FictionШість букв. Два телефонні номери. Їх об'єднує лише одне: обоє готові порушити Останній Книжковий Закон. Там, на вулицях їхніх книг...