._21_.

156 34 0
                                    

Солона вода заповнює горло. Перші десять секунд Емті нічого не бачить; хтось подає йому руку.

— Вставай, — це голос Пола. Але звідки він тут?

Хлопець встає. Останнє, що пам'ятає — початок шторму.

— Що сталося?

— Вони розбилися.

— Що?!

— Вони розбилися, Стью.

Голос Пола понурий, але рішучий. Так, ніби йому важко говорити, але він вже прийняв це.

Емті оглядається. У воді плавають розбиті дерев'яні дошки.

— Ні... Цього не мало би статися...

— Але сталося, Стью. Ми маємо відлітати, — Пол відкриває двері «Голубки», яка стоїть неподалік. — Вона тебе чекає живим.

Емті кілька секунд нерухомо стоїть, але все ж підходить до біплана і сідає, контрольований якоюсь позасвідомою силою.

Вони злітають.

Небо сіре. Сонця не видно, як і блакиті. Усе не таке, як було раніше. Емті це помічає.

Внизу уламки корабля хвилями виносяться на берег, а океан, який був ще кілька днів безмежним і красивим, сіріє під колір неба.

Вони прибувають занадто швидко; швидше, ніж гостра думка долітає до Емті: корабель розбився. Льюїс і Асса, сторож залізниці і дівчина в червоному... Їх більше немає.

***

Ерсі по той бік океану блукає вулицею Великого Лева у пошуках того Лева, про якого їй розказував Емті.

Але вона його не бачить; лише чує голос, який досить важко відрізнити від внутрішнього голосу.

Він веде її від брами міста до ратуші. Дівчина обертається, і тінь Лева впевнено крокує поряд. Але його самого не видно.

Ерсі зітхає.

Йде далі, рахуючи кроки, як сторінки.

Десять, п'ятнадцять, тридцять три...

Ще трохи... Скоро з'явиться верхівка червоного парламенту.

Там сидить Велика Влада.
Там починався Закон.

«Де ти, Емті

Вона не може зайти туди без нього. Ховається в тіні Лева, аби її не побачили і не схопили. Десь тут Влада. Десь тут початок Закону. І кінець.

Вишукує очима в небі Кита, хоча знає, що він тут не літає.

v. r. c.
де ти?

m. t. k.
ще трохи, і я буду поряд

Вулиці наших книгWhere stories live. Discover now