A bajok kezdete

337 20 1
                                    

-Valaki bombát rejtett a pincébe, olyan erőset, hogy az egész kocsma az égbe repült volna.-ledöbbenve hallgattam tovább.-Nagy eséllyel vadászok voltak.

-Ezt honnan tudod?-kérdeztem.

-Épp ezt akartam mondani-folytatta doki.-A bomba robbanáskor több farkasölőbe mártott kést is szétrepített volna.-Meg sem tudtam szólalni pár percig.

-E..Ez..nyílt..támadás..volt?-mondtam lassan és szavanként, mivel nagyon kétségbeestem.Bólintottak.

-Ennél nyíltabb az lett volna ha puskával betörnek.-szólalt meg Luke.

-Most mi lesz?-kérdeztem egy fokkal nyugodtabban

-Most megyünk Lucashoz, egy nyíltabb beláthatóbb helyre.-felelte Luke.

-Mindannyiunknak nagyon kell ügyelnie, bármi furát hallotok, éreztek, láttok szóljatok!-mondta Doki.-Az életünkbe kerülhet ha nem vigyázunk.

-Kik jönnek még?-kérdeztem.

-Az összes alpha, és az ő utódaik, illetve a mi falkánk. Sokan leszünk, így nehezebb észrevenni ha áruló van köztünk, akit esetleg nem szúrtunk ki.-Doki komolyabb volt mint általában, idegességét nem vetette véka alá.

-Ez jól hangzik!-mondta Luke. Bólintottam.

Mikor odaértünk már majdnem mindenki ott volt. Mindenki csendben várt, tudták, hogy semmi jóra nem számíthatnak ha beszélgetnek. Mindenki idegesen forgolódott, hallgatózott és szimatolta a levegőt, izmaik megfeszültek. Szaguk idegességet és félelmet mutatott, akármilyen kemény is volt a pillantásuk. 10 perc múlva három falka társaságot kivéve mindenki megérkezett.

-Meg kell találnunk a tettest!-kezdte Lucas, mindenki bólintott egyet.-Köztünk is kell lennie árulónak. Valaki aki vagy köztünk-mutatott körbe-vagy azok között van akik nem jöttek el.-furcsamód senki sem mordult fel a gyanúsítás miatt, csöndben figyeltek tovább.-Mindenesetre mindenkinek átkutatom az elméjét.-remegés és fájdalom futott át rajtam ennek hallatán.

Az egyik alpha előre lépett.

-Kezd velünk!-mondta majd, odament Lucas elé és féltérdre ereszkedett. Lucas belevájta a karmait a nyakába. Már 2 perce volt a fejében mikor egy halk kattanást halottam.

-Ti is halottátok?-kérdezte egy lány. Hirtelen Lucasék mellé gurult egy gránát, amint ez megtörtént az alpha felugrott és Lucassal az autók felé kezdtek futni. Ekkor jöttem rá, hogy nem is nézett bele a fejébe, a támadást várta.Ezt előre megbeszélhették. A töprengésemet a gránát, majd valami más robbanása szakította meg. 

Hirtelen csak azt vettem észre, hogy a földön fekszem és zúg a fülem, és fáj a lábikrám, a combom és a vállam. Bal oldalt kiállt a vállamból egy kés, ahogy a lábikrámból és a combomból is. Sziszegés és káromkodás közepette kihúztam a késeket és körülnéztem. A látásom magában is homályos volt, de a por és füst sem segített. Meresztgettem a szemem, fél perc múlva sikerült kivennem talán Luke alakját. Odakúsztam mellé, a hátán feküdt. Megfordítottam és ijesztő látvány fogadott. Luke mellkasából 5 kés állt ki, fején nagy zúzódás.

-Ébredj fel! Gyerünk! Luke!-akartam mondani, szerintem mondtam is, de a fülem annyira zúgott, hogy nem hallottam a saját hangomat sem. Kihúztam a késeket a mellkasából, majd tovább próbálkoztam a felébresztésével. Pár perc elteltével kezdett visszatérni a hallásom, és a látásom is jobb lett. Luke pedig lassan kinyitotta a szemét. Köhögött és kérdezni akart valamit. Sajnos nem halottam mit.

-Luke! Luke! Danielle! Merre vagytok?-halottam pár perc múltán, talán Doki hangját. Nem szólaltam, meg nehogy olyan is rájöjjön a tartózkodási helyünkre, aki nem barát. A kiabálás továbbra is folytatódott.

-Ez apa volt?-szólalt meg egy idő után Luke halkan.

-Szerintem igen!-feleltem suttogva-Arra vártam, hogy magadhoz térj, és hallásod is visszatérjen! Mennünk kell!-mondtam továbbra is halkan.

-Oké!-kezdett feltápászkodni, de visszafeküdt.Felhúzta a lyukas pólóját és megnézte a vágásokat.-Farkasölősek lehetnek?

-Szerintem igen, az enyémek sem gyógyulnak. Bár nem is olyan rossz helyen vannak mint a tieid!-mondtam majd erőt vettünk magunkon és felálltunk. Amint súlyt helyeztem a bal lábamra, azt hittem összeesem.Lehet, hogy tévedtem? Bár Luke is ingadozott segített nekem állva maradni, amíg meg nem találtam a megfelelő egyensúlyt. Együtt elindultunk a hangok irányába. Luke előre, én pedig hátrafelé figyeltem. Már láttuk a füstfelhő szélét, többen is a füstöt kémlelték, ott volt Doki, Lucas és Kristen is. Jobb oldalt ismeretlen alakokat láttam.

-Fussunk!-szóltam oda Lukenak.

-Menni fog?-kérdezte-A lábad!-bólintottam. Magamban elszámoltam 3-ig és nekilódultam Luke mellettem futott. Amint Dokiék észrevettek, felragyogott egy pillanatra az arcuk. Lihegve értünk oda. Doki megölelte Lukeot, majd engem is. Egy könnycsepp folyt le az arcán.

-Apa jól vagyunk!-mondta Luke apja arcát látva.

-Nem olyan biztos az!-szólt Lucas- Hány kést kaptatok be?

-3-at! Luke pedig 5-öt.-feleltem, nem szólt erre semmit Lucas-Farkasölőbe voltak mártva?-kérdeztem.

-Igen! Annak is egy ritka fajtájába! Ha eljut a szívhez a méreg akkor meghaltok. De szerencsére nem mindegyikünket talált el kés.

-Most mi lesz?-kérdeztem.

-A kocsik nagy része felrobbant,de van pár épp távolabb!-mutatott balra. Beszálltok és Kristen elvisz egy helyre amit csak néhányan ismernek. Ott mindenkit meggyógyítanak.-felelte Doki.

-És ti?-kérdezte Luke.

-Ha a számításaim nem tévednek akkor még vagy 5-8 ember van odabent-mutatott a porfelhőre. Tudom, hogy veszélyes, de megleszünk! Menjetek!-mondta Doki.

-Vigyázzatok! Kerülő úton menjetek! És szemek, fülek legyenek nyitva. Még nem múlt el a veszély.-szólt utánunk Lucas.

-Apa, nem hagylak itt, túl veszélyes! Ezek meg akarnak ölni minket! Ha ideérnek nem lacapacáznak! Kérlek!-Kérlelte Dokit Luke könnyeivel küszködve.

-Ha idejönnek, megtudják, hogy miért nem hívnak ki soha a találkozókon!-megölelte Lukeot.-Most pedig menj! Vigyázz magadra és védd meg a lányokat!-ő is a könnyeivel küszködött. 

Hárman elindultunk, még mi sem tudtuk mi jön. Bár tudtuk volna, talán megelőzhető lett volna.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sziasztok!

Tudom, rég volt új rész! De most dupla résszel jelentkeztem! Remélem tetszett, ha így van nyomj egy csillagot! Vagy nyilvánítsd ki a véleményed máshogy, írj kommentet!! Ígérem igyekszem a kövi résszel! Szeretettel:                                                                                                                    Lovaslany28


Farkas lélek (Farkas szellem folytatás)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora