Nem tudom mennyire számít 18+-os résznek, de jobb az elővigyázatosság!!
A bál napja van, egész délelőtt futkostunk, és parancsokat osztogattunk.
A bál előtt két órával leléptünk, és elkezdtük magunkat felkészíteni. Lezuhanyoztunk, hajat mostunk. Nicole kisminkelte magát, én pedig csak egy kis szempillaspirált és szájfényt kentem fel. Majd hajvasalóval begöndörítettem a haját, ő pedig bal oldalt befonta a hajamat, a jobb oldalt pedig egy picit begöndörítette. Ezután harisnyát húztunk, és felvettük a ruháinkat, és ki-ki a maga cipőjét.
-Nagyon jól nézel ki!-mondtuk egymásnak egyszerre. Majd felnevettünk.
-Na pakoljunk és menjünk!-mondtam pár perc múlva. Gyorsan összeszedtünk mindent, és Nicole tudta nélkül az egyik lapos sarkúját is becsempésztem, mivel nem akarom hallgatni, ahogy panaszkodik.
Pár óra múlva javában zajlottak a műsorok. A kutyás bemutató nagyon jól sikerült, és a bemutatott kutyákat, a következő hét folyamán jönnek megnézni, és nagy eséllyel, gyorsan gazdára találnak.
Miután minden műsor véget ért, a kutyákat visszavittük a menhelyre, és kezdődött a buli.
Luke és Thomas, elegánsan szabott fekete öltönyöket viseltek, Nicole legnagyobb örömére.
-Gyönyörű vagy!-mondta Luke, miközben gyengéden odahajolt és megcsókolt.
-Te is nagyon jól nézel ki!-mosolyogtam rá, és beletúrtam a barna hajába.
-Felkérhetem egy táncra?-kérdezte a kezét nyújtva, nem szóltam semmit csak megfogtam és felmentünk a "táncparkettre". Eleinte gyorsabb számokat játszottak, és valahogy Nicole és Thomas is előkerült.
-Jujh! Danielle! Igazad volt, elismerem vesztettem, nem bírom tovább ebben a cipőben.-nyafogott.
-Én megmondtam! De ne aggódj a kocsiba beraktam az egyik lapos sarkúdat.-feleltem nevetve.
-Ha nem ez lenne az este egyik legjobb híre, akkor most haragudnék rád!-indult kifelé Nicole.
Lukeal az egész estét végigtáncoltuk, az utolsó lassabb számoknál, egymást ölelve rengtünk a zene ritmusára. Nagyon jól elvoltunk, az utolsó zene végén megcsókoltam, gyengéden visszacsókolt, és összeszedtük magunkat és elkezdtünk pakolni. Nicole és Thomas is maradt, és pakoltunk, már mindenki zombi üzemmódban volt a fáradtságtól, mire nagyjából végeztünk.
-Én majd hazasétálok!-mondta Thomas, miközben a kocsi felé igyekeztünk.
-Nem! Legalább had dobjunk haza.-ellenkezett Luke.
-Áá, aludj nálunk!-mondta Nicole, mire Lukeal meglepetten összenéztünk.
-Igen, van szabad helyünk!-feleltem.
-Rendben!-beszálltunk a kocsiba. Luke vezetett.
Otthon Lukael levetettük magunkat az ágyra, a fejemet a mellkasára helyeztem és átöleltem.
-Azt hiszem Thomas nem a vendég szobában fog aludni!-nevetett Luke. Felnéztem rá.-Hallgasd!
Hallani lehetett, hogy lehúzódik egy cipzár, hogy csókolóznak.
- Ez most felhívás volt egy keringőre?-kérdeztem, majd felálltam. Levettem a cipőmet, és megfordultam.- Segítenél a cipzárral?
Hallottam ahogy nyel egyet, majd felállt és odasétált hozzám. Lehúzta a cipzárt, odahajolt a nyakamhoz.
-Tudom, hogy te még soha! Ha nem akarod akkor nem kell! Én tudok várni!-súgta a fülembe.
-De én akarom, itt, most, veled!-megfordultam és megcsókoltam. Levettem a zakóját, szétszakítottam az ingét, ő pedig levette rólam a ruhámat. Egyre csak csókolóztunk, végül mindkettőnkről lekerült minden ruha. Az ágyon találtam magam, halottam a szapora szívverését, a légzését. Teljesen összeforrtunk, egyek lettünk. Soha nem éreztem senkit ilyen közel magamhoz! Hihetetlen élmény volt. Minden kis maradék dolog amit Thomas iránt éreztem elszállt. Luke a részemmé vált, mindig is ő lesz az első. Sohasem fogom elfelejteni. A szüzességem elvesztése kicsit fájt, de rosszabb is lehetett volna.
Reggel kopogásra ébredtem, mikor kinyitottam a szemem rájöttem, hogy Luke is.
-Gyere!-mondta mire, én gyorsan amennyire tudtam betakaróztam. Thomas volt az benézett, majd azonnal el is fordult.
-Zavarok?-kérdezte.
-Nem!-vágtuk rá.
-Öhm, oké!-mondta, de továbbra sem fordult felénk.-Jött valaki hozzátok, titeket keress, aszem Noahnak hívják.
-Srácok, siessetek! Fontos!-halottam a hangját a nappaliból.
-Megyünk!-mondta Luke- csak had öltözzünk fel!Thomas kiment és becsukta az ajtót. Gyorsan beszaladtam a gardróbba, felkaptam az első ruhákat amik a kezembe akadtak. Felvettem az egyik hosszú szárú cipőmet. Miközben egy pulcsi után kutattam Luke hátulról átölelt. Megfordultam és megcsókoltam, hosszan és szenvedélyesen. Elkezdte csókolgatni a nyakamat.
-Luke.....Mennünk kell! Öltözz!-mondtam, majd még egyszer megcsókoltam. A fürdőbe mentem megfésültem a hajam, cofba fogtam és kimentem Noahoz.
-Szia Noah!-köszöntem neki.
-Szia!-szaglászni kezdett.-Megváltozott a szagod! Mindegy, hol van Luke?
-Öltözik!-feleltem.
-Oh, szóval ti-mutogatott-Ezért más a szagod! Vérfarkasként a szex százszor jobb mint emberként.
-Noah...ezt nem veled fogom átbeszélni. Amúgy is azt hittem te született farkas vagy.
-Nem, én és apa is harapott farkasok vagyunk. Sőt én előbb lettem vérfarkas.-beletúrt a fekete hajába.-Sietnünk kell! Rövid tájékoztatás aztán, hazajöhettek.
-Szia Noah!-köszönt Luke.
-Szia!-köszönt vissza Noah-Mehetünk?-bólintottunk, saját kocsival gyertek, és nem kell betartsátok a sebességhatárt, a rendőrök tájékoztatva vannak.
-Ennyire nagy a gáz?-kérdeztem az autó felé indulva.
-Nem tudom-felelte Luke,-De Lucasnál ez gyakori. Majd később megbeszéljük!-beszálltunk a kocsiba, és elindultunk.
Az egész utat kb. 100-al, 120-al tettük meg. Lukeal közben a tegnapi bálról beszélgettünk, és a közeledő Valentin napról.
Utolsók között érkeztünk. Bementünk a bárba, köszöntünk és leültünk Kristen mellé.
-Mindenki itt van?-kérdezte Lucas, mire heves bólogatás volt a válasz.-Sokan nem tudják miért vagyunk itt, a többik viszont sajnos igen. Nem húzom az időt. Donnáékat, az északi falkát megtámadták!-sokan összesúgtak.
-Caraék?-kérdeztem Kristent és Lukeot, akik némán bólintottak.
- El kell mennünk segíteni! A falka egyik fele velem jön, a többiek maradnak. Előre szólók nem érdekkel egy ellenvetés sem!
-Noah, Mark, Steve, Scarlett, Miranda, Simon,Elizabeth, Michael, Shawn, Riley, Claire, Luke és Danielle ti ...........
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Sziasztok!
Visszatértem! Sokat szenvedtem ezzel a résszel!
Az Szakmai verseny és a tanulás mellett,egy kisebb írói válságba is kerültem, de itt vagyok! Most majd folyamatosan jönnek a részek. A szünetnek vége! Remélem tetszett ez a rész! A folytatás nem sokára érkezik! Addig is kaptam két díjat amit még kihívást, amit meg kell csináljak! Köszi a türelmeteket! Várom a kommenteket, és megjegyzéseket, észrevételeket. Ha akartok, privátba is nyugodtan írhatok! További jó olvasást! Szeretettel:
Lovaslany28
VOCÊ ESTÁ LENDO
Farkas lélek (Farkas szellem folytatás)
LobisomemDanielle világa alapjaiban rengett meg a közelmúltban történtek miatt. Viszont az, hogy apjának elmondta titkát sok súlyt vett le a válláról. Ami vissza is került a költözéssel. Tylerrel elváltak útjaik, de megígérték egymásnak, hogy sosem felejtik...