Tag

212 3 5
                                    

Ilyen még sosem történt velem! Egyszerre ketten is kihívtak erre a kihívásra! 

1. Köszönöm a kihívást Blili05-nek és LexiTW1D-nek! Nagyon örülök, hogy gondoltatok rám!

2.Berakom ide a képet!

Berakom ide a képet!

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.

3. Be akartam fejezni a könyvem kövi részét, így késve rakom ki!

4. Kész!

5. 10 tény, jesszus! Akkor csináljuk!

1. Van jogsim!

2. Már betöltöttem a 17-et.

3. Van tetoválásom!

4. Egy új könyvön dolgozom!

5. Roppantul szégyellem magam, hogy nem tettem ki új részt, pedig megígértem.

6. A 2019-es Mezőhegyesen rendezett Lovász SZKTV-n 10 helyezett lettem.

7. Én lettem az SZKTV legjobb díjhajtója, amiért kaptam egy kupát.A fejezet borítója.

8. Nem kell szakmunkás vizsgázzak, mivel mentesültem alóla.

9. Elballagtam.

10. Imádom az eső illatát.


6. Ez még egy ténynek is beillene.

 Ez még egy ténynek is beillene

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.

7. Egy utazótáskányi ruhát, és egyebet szedtem össze. A Jeremytől kapott csomagból is kivettem néhány dolgot. Szóltunk Nicolenak, hogy el tudjon köszönni. 

-Mit mondott apa?-kérdezte Luke.

-Semmi olyat amire gondolsz!-feleltem neki.-Azt kérte, hogy vigyázzak rád!

-Nem azt kérte hogy szakíts velem?-kérdezte gyanakodva, épp pakolta a saját cuccát.

-Luke!-nem nézett fel-Luke!-még mindig nem nézett fel, ezért odamentem hozzá, a két kezem közé fogtam az arcát. Amikor végre a szemembe nézett.-Luke! Az apád szeret téged, jobban bármi másnál! Nem kérne tőlem ilyet, és ha kérne sem tenném meg! Nagyon fontos vagy nekem! Mindennél jobban szeretlek!- odahajoltam hozzá és megcsókoltam.-éreztem ahogy lefolyik egy könny az arcán.-Luke, mi a baj?

-Semmi!!-nevetett-Annyira szeretlek!-megcsókolt, újra, meg újra és újra.

8. Ez nem lesz 28, de annyi lesz amennyi sikerült.

AngiPreil

Szyszyyy

Eragon176

DepressedGirly

KateSyrana

a_princess_of_crime

dopelexa

Sour_creature

Emoyi_girl

Bapetta

szokecola

CifliM

KissLucia2004

Daysiii2210

Aelin24

Fenytores

Hearts_queen_of







Farkas lélek (Farkas szellem folytatás)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن