1

1K 37 10
                                    

Kafam çatlamak üzereydi. Lanet olsun  Allah'ım millete şans verirken bana defolu mu denk gelmişti. Bu nasıl şans bu nasıl kader o lanet adamın yüzü gözlerimin önünden gitmiyordu ne diye yalvardıysa bilmiyor muydu KADİR ACAR ihanet etmek ölüm  fermanını imzalamakla aynıydı salak herif. Kapının vurulmasıyla kafamı kaldırdım saatlerdir izlediğim mobilyadan. Kaşlarım anında çatılırken kim lan bu diye düşünüyordum.Sert bir sesle 'Gel 'dediğimde odaya sena girdi.Sena benim sağ kolumdu lakabının hakkını vermek istercesine  simsiyah giyinmiş siyah saçlarını tepesinden at kuyruğuyla toplamıştı lakabını ilk kurbanı bahsetmişti ona  son anında ona ATE diye seslenmişti.Başta bunu dua tarzı bir şey olduğunu düşünmüştük ama anlamını sonradan kavramıştık ATE :Hata ve Günah tanrıçası demekti  ve senada mükemmel duruyordu bu lakap tüm camianın  ağzına dolanınca ismi öyle kalmıştı . Siyah irisleri üzerimde nefret edercesine gezdirdikten sonra  kafasını çevirdi. Her zaman yapardı bunu ben ne zaman can alsam bana böyle nefretle bir canavara bakar gibi bakardı haklıydı da ben bu zamana kadar çok can almıştım ve neredeyse hepsi  babam kurbanlarıydı.Ben ASRIN nam-ı değer Nemesis   Kadir ACAR' ın biricik varisi, 3 abisinin işe yaramaz kardeşi, babasını kızı ,annesinin baş belası babamın benimle bu kadar ilgilenmesinin tek nedeni beni tek varis görmesi babamın 4 çocuğu olmasına rağmen bir tek benim eğitimimle ilgilenmişti ona göre tek başarıydım 13 yaşından beri silah dersleri alıyordum 15 yaşımda ilk cinayetimi işlemiştim bile. Babam beni korumasıyla dışarı çağırmıştı ne olduğunu bilmesem bile  içimde bir his vardı kötü bir his  dışarı çıktığımda babamın gözleri ışıldıyordu yanına gidip ne olduğunu sorduğumda bana büyüdüğümü ispatlamam için fırsat verdiğini söylemişti sonra karşıma dizdiği 5 adamı teker teker vurmamı istedi başta itiraz etmeye kalkışsam da izin vermedi sanki birer şişeymiş gibi indirtti hepsini zor da  olsa yapmıştım ve babama ilk başarısını vermiştim .Daha fazla dayanamayacağımı anladığımda sert sesimi kaybetmeden sordum ''NE VAR !'' soru değilde emirdi sanki. Sözlerim  onda şok etkisi yaratmıştı irkilip bana baktı bu sefer nefret yoktu gözlerinde ifadesizdi siyah irisleri ''Kadir baba çağırdı!'' dedi neden dercesine kafamı sallayınca sinirle soludu '' Kutlama yapacakmış yaşlı bunak !'' sena son dediklerini duymadım sanmıştı ama duymuştum bir şey demedim ne denirdi ki emir büyük yerdendi.Bir lanet okuyup kalktım yerimden ve son kez baktım yandaki aynada kendime yıkılmışlık vardı üzerimde hemen düzeltim duruşumu ben yıkılmazdım ancak yıkardım her zaman yaptığım gibi .

KARANLIK KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin