2

697 33 1
                                    

Kapıyı çalması için işaret verdiğimde babamın kapısının önündeydik. Ate kapıyı çaldığında içeriden gelmemiz için onay gelmişti.Kapı açıldığında  babamı ayakta bulmuştum içeri girdiğimde arkamdan kapanan kapının sesini zor işittim babama bakıp ne olduğunu bu kutlamanın  amacını soracakken anlamış olmalı ki cevap verdi hemen 

''Hoş geldin kızım seni neden çağırdığımı sormadan cevap vereyim bu son  kaldırdığın adam için kutlama yapacağım ha bu arada seninle konuşmam gerekenler var.''

''Daha az sigara içmelisin dostum ''onunla bu şekilde konuşmamı  severdi ona saygı duymazdım ve alışmıştı bu halime alışmasa da umurumda değildi.Sesini tekrar duyduğumda elindeki votka bardağını bana uzatıyordu.''Senden birini kaldırmanı istiyorum.'' ne diyordu bu adam aynı günde iki kişi mi saçmalıktı bu kaşlarımı daha derin çattım '' Hadi ama dostum bende insanım ve midem iki ceset  kaldırmaz kendine başka piyon bul.  Hem senin bunlar için seri katil tipli izbandutların var zaten bana ihtiyacın yok.'' dediklerime önce şaşırdı sonra kötü  adam sırıtışını yerleştirdi yüzüne ''Kolay adam değil  bu sefer kadınlığını  kullanacaksın  amacın adamın  babasını  kaldırmak  ama sen oğlunu  kullanacaksın .'' lafını bitirdiğinde  kahkaham tüm odada yankılanırken  kaşları  çatılmıştı  bana şaşkınca  bakıyordu . Sesim bariton bir tonda çıktığında  çoktan ayağa  kalkmıştım  siyah ojeli ellerimi masasına  dayayıp  öne doğru  eğildim  '' Ben can alıyorum  canım  isterse bağışlıyorum. Sen ne diyorsun kadınlık  kullanmakmış bana hakaret lan bu kendine başka  kadın  bul ben yokum!'' sözlerim bittiğinde kapı  açılmıştı  abilerim içeri girdiğinde doğruldum hepsinin gözlerinde nefret vardı  üçünün üzerinde gezdirdim gözlerimi babama dönüp onları  işaret  ederek konuştum  sesim de bariz alay vardı  '' onları  kullansana eminim benden daha iyi kadın  olurlar '' küçük abim bana doğru bir hamle yapacakken babam tarafından  engellendi. Babamın  sesini duyduğumda  ondan tarafa döndüm ' Kavganın  sırası  değil sen kendine hakim ol sende kelimelerine dikkat et bu işte  birliktesiniz '' duyduklarımla şok  olmuştum  ama belli etmedim ''Hadi ama dostum iş tamam da bu üç salakla yapamam işi batırırlar  şunların suratına baksana daha nerde olduklarından  haberleri yok bunlar nasıl  adam kaldıracak  hayır  kabul etmiyorum '' babam dediklerime kahkaha atarken karşımdaki abi müsveddeleri sinirlenmişti . Büyük olan abim bana doğru  bakıp  sert sesiyle babama cevap verdi '' Ben buraya beceriksiz ilan edilmeye gelmedim konu ney !'' ben şaşkınca bakarken bir şey fark ettim aralarında en çok ona saygı duyuyordum ''Ama abi....'' bana susman için direktif verdi '' Sus asrın '' sesim benden bağımsız titremişti  '' t-amam '' babam konuşmasına  devam etti " Bu adam benim ezeli düşmanlarımdan  biri ..." önümüze attığı dosyayı  elime alarak abimin yanına gittim tabikide 1. abimdi bu arada abilerimi adları  1. Olan yani sadece saygı duydugum adam Suat 2. Olan yani gerizekalı  die tabir ettiğim adam Adnan 3. Olan yani uçkuru düşük  pezevengin adi ise Metin  1. hariç kalan ikisinin canı cehenneme babam sözlerine devam ederken biz dosyayı  inceliyorduk dosyanın ilk sayfasında  babamın düşmanı olan Ekrem AKTAN vardı 2. sayfada oğlu Kerem AKTAN vardı  adamın ve oğlunun bilgilerinin yanı sıra iş yaptığı şirketler aile üyeleri ve bir çok  sey yazıyordu "Asrın  adamın oğlunu ayartacaksın abingil sen bunları yaparken şirkete sızacak sonra istediğim dosyalarla beraber adamı kaldırıp geleceksiniz" abim anında itiraz etmişti   " Olmaz asrın kimseyi ayartmayacak ben alır  gelirim" canım ya çocukluğumdan beri ben ne zaman pis işlere bulaşacak olsam beni engellerdi hep kendini öne atar beni kurtarmaya çalışırdı ama ben babamın yolundan gidince bırakmıştı yani ilk cinayetimde o günlerde berbat bir haldeydim geceler gördüğüm kabuslardan beni uyandırdı sonra rahat bir şekilde uyuyana kadar yanımda kalırdı ama bir süre sonra minik kardeşi bir ölüm makinası olunca benden umudu kesmişti. Aslında abilerimle aram başlarda  mükemmeldi ikinci  abimin sevdiği kızı babam istedi diye öldürünce benden hepsi nefret etmişti. O zamandan beri bekliyorum belki bir gün  affedeler die ama yok ben affedilmez bir azrailim belki daha fazlası  babasının  ölüm  makinası  kafam karışırken babamı duyamaz haldeydim babamın lafini kesip "Ben gidiyorum siz bana bilgileri mesaj  atın "hepsinden onaylar mırıltılar çıkınca  daha fazla dayanmadan çıkardığım deri montu alıp çıktım.Karşımda Ate'yi bulunca önce şaşırdım ama sonra dayamayıp kendimi güçlü kollarına  bıraktım sarılmama anında karşılık verip beni götürdü o lanet mekandan dayanamıyorum olmuyor artik kendimi karanlıktan koruyamıyorum ağladığımı arabaya binince anlamıştım eve götürmesini söylediğimde hangi ev olduğunu anlamıştı. Eve geldiğimizde kapıdaki korumalar kısaca  selam verip eve  girdim kapıda beni karşılayan natalya'ya selam verip fatma teyzeyi sordum markete gittiğini öğrenince gelince yanıma  gelmesi için direktif verdim odama çıkıp hemen banyoya yöneldim üzerimdekilerden kurtulurken gözüm aynadaki kıza takıldı acımasızlık vardı  gözlerinde kin vardı ne zamandan beri böyle bakmaya başlamıştı benim gözlerim ah tabi ya 15 yaşımdan beri ben hep böyle bakmıştım etrafa hiç bir zaman merhamet yoktu gözlerimde kısa bir düş alip çıktım banyodan elime ne geçerse onu geçirdim üzerime aşağı indigimde hiç beklemediğim bir misafirin vardi Suat abimle birlikte Ate oturuyorlardı beni görünce abim ayağa  kalktı  " Merhaba" sesimi zar zor bulup cevap verdim"Merhaba"  şaşırmıştım hemde çok şaşırmıştım abimin selamına  başımla cevap verip koltukları işaret ettim oturması için benim gibi başıyla  onaylayıp oturdu bende karşısına oturup ziyaretinin sebebini sordum "Hayırdır biricik kardeşini  mi özledin abicim nedir ziyaretinin sebebi acaba "bana sertce  bakıp beklemediğim bir soru yöneltti"Ne zaman babanın kuklası  olmayı bırakacaksın ASRIN" işte  hiç beklemediğim bir soruydu bu.
😍😍😍

KARANLIK KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin