7

299 17 0
                                    

Eve geldiğimde ilk iş olarak ayağımdaki topukluları fırlatmak oldu anlamıyorum kadınlar bununla asıl yürüyor tamam bende duruşunu seviyorum ama çok nadir kullanıyorum sonuçta spor ayakkabı diye bir şey var demi ama bu kadınlar sokağa çıksa topuklu giyecek yazık  lan bunlara. kendimi koltuğa attığımda kaslarımı gevşesin diye garip hareketler yapıyordum. Sena karşı koltuğa oturduğunda bana garip garip bakıyordu haklıydı da sonuçta kim kolunu kafasından geçirip çekmeye çalışırdı ki sena bana bakarak konuştuğunda kafamı ona çevirdim " Bu gün hiç bir şey yapmak istemiyorum beni rahatsız etmeyin"  " Açma lan o şom ağzını bir şey çıkacak simdi sus ufak bir kahkaha attı ve bana dalga geçer gibi baktı "  kızım sen şom ağızlısın benden bir şey olmaz " daha lafını tamamlamadan telefonu çalmıştı kim dercesine baktım sesizce sadece ağzını oynatarak" AHMET "dedi telefonu açtıktan 2 dk sonra kaçları çatıldı basit evet hayır tamam gibi şeyler söyleyip telefonu kapattı ne oldu dercesine baktım sıkıntıyla oflayıp cevap verdi"  Biri silah sıkmış 2 yaralı var polis mekan sahibiyle konuşmak istiyormuş baban konuşmak için gitmiş ama mekan senin üzerine olunca kabul etmemişler seni çağırıyorlar  gitmemiz lazım yastığı ona fırlatırken beddua ediyordum  " Sen ne lanet bir şeysin lan ben seni neden yanımda tutuyorum söylesene şom ağızlı pislik ne işin var haytımda senin hı inşallah seni travestiler köşe" eliyle ağzımı kapatınca devam edemedim eli hala ağzımdayken konuştu " kurban olayım sonra beddua edersin simdi gidelim " kafamı salladım yoksa ağzımı daha bir saat tutardı " peki bekle ben üzerimi değiştirip geliyorum çıkarız şimdi " kafasını öyle bir salladı ki bu hareketi kahkaha atmama neden oldu ayaklandığım da oda ayağa kalktı  ona hayırdır bakışı atarken konuştu " hadi ama bende  üzerimi değiştirmeliyim unutma oraya polisleri çıldırtmaya gitmiyoruz kafamı salladığımda onu fazlasıyla mantıklı  bulmuştum odama doğru adımlar atarken aklım kimin benim mekanımda olay yaratmaya cesaret ettiğiydi. Odama ulaştığımda ilk işim elbisemin fermuarını açtım üzerimdeki yerini tamlayan elbisem  yerle buluşunca yüzümden ufak bir acıma ifadesi geçti kafamı dolabıma çevirip bir göz attım siyah dar paça üzerine beyaz  örgü kazak ve siyah deri ceketimi üzerime geçirdim siyah kadife diz üstü botu da ayağıma geçirdim makyajımı hafif değiştirdim saçlarımı dağıttım ve üzerinde X işartiyle farklı figürler olan siyah şapkamı da kafam geçirdim tamamdı. kapıdaki haretliliği fark edince ahmet'i gördüm   " hey  dikizlemeyi bırak da sarıl  özledim seni ufaklık  sanki bunları söylememi bekliyormuş gibi koştu benimle arasında çok boy farkı yoktu ama ona sarıldığımda kafam göğüsüne denk geliyordu kafamı yaslayıp  huzura kavuştum benden küçük olabilirdi ama abim gibiydi her zaman hiç  bir zaman bana  patron uyumuşum gibi davranmazdı  hep abim gibiydi." Hadi ama bende istiyorum " atenin sesini duyduğumuzda kıkırdamıştık ahmet kolunu kaldırıp gel işareti yaptı ate koşarken  arkadan bir erkek sesi duyuldu " bu ortam kaçmaz bana da yer açın  " murat  gelip atenin üzerinden sarılınca ate dirseğini geçirdi oda gelip bana sarıldı ahmet nasıl abimse muratta kardeşimdi asılmaları sadece senayaydı . Biz böyle sarmaş dolaş sarılırken bir telefon sesi duyuldu benim telefonum olduğunu idrak etmem çokta zor olmamıştı  babamın aradığını görünce telefonu bizimkilere cevirdim murat homurdandı  " bende diyodum bu güzel ortamı kim bozar yaşlı bunak senden nefret  ediyorum " ben kıkırdayınca çatılan kaşları açıldı ona sus işareti yapıp telefonu açtım " efendim  " karşıdaki bağırma sesini eminim odadakilerde duyuyordu  " NEREDESİN LAN SEN  BEN SENİ ÇAĞIRALI KAÇ SAAT OLDU  HA POLİSLER MEKANI BİR GÜNLÜĞÜNE KAPATICAĞIZ DİYOR HEMEN GEL HALLET ŞU İŞİ " Sana da merhaba baba iyiyim sen nasılsın  " dalga geçmeme sinirlenmiş olamalı ki homurdandı  " gel ve hallet işlerim var  1 saate burada ol  " lafını bitirdi ve kapattı telefonu tam duvara fırlatacakken canım  iphone'mun  babam için fazla olduğunu düşünüp vazgeçtim bizimkilere dönüp konuştum  "  yaşlı bunak ay pardon babam bizi bekliyor  gidiyoruz " dediğimle beraber her kes kapıya yönelirken bende çıktım zaten telefonum bendeydi  gerisine ihtiyacım yoktu dışarı çıktığımızda her kes kendi arabasına yöneldi   kırmız  porsche 911 carrera 4s  yanına geldiğimde arabama gene hayran kaldım  arabalara bindiğimizde ilk ben çıktım hemen arkamdan murat McLaren 72OS  onun arkasından sena Jet Black Porsche Panamera ahmet assolistler sonradan çıkar edasıyla Lexus LS, 4k gri araba asvaltı ağlatırken  yolculuk başlamıştı geri sayım tik tak devam ediyordu biz sadece bir mekana değil ikinci evimize gidiyorduk ve biri bizim evimize izinsiz girmişti.

Ve bölüm geldiiiii.

KARANLIK KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin