19

18 1 2
                                    

Her kralın yıkılışı vardır Kadir Acarda onlardan biriydi bircik kızını vermişti bu gün toprağa saatlerdir baktığı mezar taşına dokundu elini koymasıyla çekmesi bir olmuştu sanki ateşe dokunmuş gibiydi yılların yıkamadığı adamı küçük kızının ölümü yıkmıştı gözlerinden yaş akmasada içi kan revandı.Asrını ölümü bir tek kralı değil tüm ülkeyi yerle yeksan etmişti.
2 gün Önce
Ate
Aklıma almıyordu hala benim kardeşim orada mıydı o çöken bina o enkaz benim kardeşimin mezarı mıydı çıldırmak üzereydim ellerim ellerim hala çok titriyordu gözlerimin önünde asrının son bakışları gitmiyordu bana geleceğim der gibi bakmıştı sözlere gerek yoktu ki bizim aramızda biz bir bakışta anlardık birbirimizi nasıl anlamıyorum hala Allah'ım aklıma mukayyet ol benim kardeşim öldümü şimdi ölemez ölemez benim kardeşim o. Yok olmaz öyle şey söz vermiştik birbirimize biz yıllar önce söz vermiştik soğukdan tir tir titrerken söz vermiştik.
Oyundu bu Nemesisin oyunuydu.Kimden bahsediyoruz abi biz ya Asrın o ölür mü gerçekten büyük bir oyun inanacaktım beni bile kandırdı hemen bu arabadan inmeliyim enkazın arkasına gitmeliyim kesinlikle beni orada bekliyor Koş kızım koş az daha dayan asrın orada kardeşin orada
-'Asrın çık dışarıya geldim buradayım tamam çık artık oyun bitti asrın çıksana asrın çık dışarıya geldim buradayım tamam çık artık oyun bitti asrın bak geldim kardeşim burdayım nolur gel as-ssrın çık nolur .'
-'Sena güzelim napıyorsun burada polisler gelecek şimdi gitmemiz lazım'
-'Murat asrın burda ben biliyorum bak gerçekten buralarda bir yerde oyun bu asrının oyunu ölemez o söz verdi.'
Hıçkırıklarımdan konuşamıyordum artık başım dönüyor midem bulanıyordu vücudum iflas edecekti sanki nefes alış verişlerim düzensizleştiğinde Murat bayılacağımı anlamıştı gözlerim kararırken son gördüğüm mavi gözlerdi .
Bugün Ate'den
Hoca gitmiş baş sağlığı dileyen misafirler tek tek dağılıyordu. O gece gözlerimi hastanede açmıştım ilk başta anlamamış kalbimde ki sancıyı hissettiğimde herşey gözümün önünden tek tek geçmişti kardeşim ölmüştü bizi kurtarmak için ölmüştü sizi her zaman koruyacağım diyordu hep bizi korumak için ölmüştü. Baktığım mezar taşından daha soğuktu ellerim kalbimse aksi gibi alev alevdi. Her şey bitmişti herkes çökmüştü sanki hayat durmuştu bu gün biz üç kardeş sarılmış ölen kardeşimizin yasını tutuyorduk bedenim yaşıyordu ama ruhum cinnet geçiriyordu sanki asla kabul etmiyordu öldüğünü. Murat'ın hıçkırıkları düşüncelerimden sıyrılmama neden oldu kafasını omzuma gömmüş hıçkıra hıçkıra ağlıyordu bizim kadar çok seviyordu asrını kendine rol model alıyor onu annesi gibi görünüyordu o sadece kardeşini kaybetmemişti bu gün annesini hayatında hayran olduğu tek kadını kaybetmişti. Bizim gibi başkaları da ağlıyordu mezarın başında Suat abi yıkılmıştı biliyordum çok seviyordu kardeşini onu ne kadar suçlu görsede eli hep üzerindeydi ve iki kere eve gizli girdiğinde yakalamıştım onu asrına söylememeyim diye yalvarmıştı bana o zaman anlamıştım bu adamın Kadir Acar'dan daha çok babalık yaptığını onu suçlayamıyordum ama keşke yaşarken de bunu asrına gösterseydi kaç gece ağlamıştı canımın içi kaybettiği bebeğine, abilerine,kaybolan çocukluğuna kaç kere yenilmişti bu amk dünyasına Adnan abi o çok öfkeliydi ama biliyordum onunda içi çok acıyordu ağlamıyordu ama zor tutuyordu kendini. Metin Acar kıskanırdı asrını hep bunuda belli ederdi ama biri asrına ters yapısın çok çekerdi elinden kıyamazdı küçüğüne hiç belli etmedikleri sevgilerini şimdi göstermelerine dayanamıyordum. Anlam vermediğim tek şey Kadir Acar'dı. Saatlerdir o mezar başında oturmuş öylece mezara bakıyordu neyi hesaplıyordu ki yeni veliahttını mı şeçiyordu. Peki bu kadın kimdi neden bekliyordu burada simsiyah giyinmiş mezarın başında ince topuklu ayakkabıları ile öylece mezura bakıyordu dayanacak gücüm kalmamıştı .
- 'Sen kimsin hanım abla siz neye ağlıyorsunuz neye üzülüyorsun Kadir Acar veliattın gitti namın çöker diye mi korkuyorsun sen Suat Acar bu güne kadar katil cani diye andığın kız şimdi mi kardeşin oldu neye ağlıyorsun siz kimin için burdasınız işiniz görülene kadar adını hatırladığınız kız şimdi mi değere bindi ah canımın içi ah sen kimler için yandın bu güne kadar ah.'
Yere çökmüştüm kardeşim ölmüştü benim kardeşim kalbim çok acıyordu nefes almak bile zor geliyordu ben öyle ne kadar kaldım oradaki insanlar ne zaman gitti bilmiyorum ama bana zaman hiç geçmiyordu başımda bekleyen Murat'a git der gibi işaret ettim kardeşimle yalnız kalmam lazımdı .
-' Asrın canımın içi üşüdün mü çok soğuk mu orası karanlık mı sen seversin karanlığı ama ben sevmedim bu sefer bana hep birlikte ölücez demiştin yalan mı söyledin sen neden yaptın ki asrın benim canım çok acıyor nolur geri gel bak yeminle her dediğini yapacağım nolur gel geri sahipsiz kaldım sen yoksun kimsem kalmadı benim herkes yabancı bana burası güzel değil sen sevmezsin böyle yerleri kalk gidelim hem bak Fatma Sultanda çok ağladı tansiyonu falan çıktı üç dört tane sakinleştirici vurdular kadına Murat da çok ağladı. Ahmet ayakta durmaya çalışıyor ama oda çok zor tutuyor kendini üzme nolur bizi gel. Kavuştun mu bebeğine nasıl çok güzel değil mi tıpkı annesi gibi kesin sana benziyordur yemin olsun kardeşim hem senin hem bebeğinin intikamını almadan ölmeyeceğim şimdi gidiyorum ama sakın korkma geleceğim geri .'

Selammm sizi çok özlemişim ama şuan duygu olarak paramparçayım bu bölümü ağlaya ağlaya yazdım (uzun sürdü biraz çünkü ben ağlamaktan ne yazacağımı unuttum çoğunda )Asrın Acar namı değer Nemesis öldü peki şimdi ne olacak ate başa mı geçecek yoksa herkesi öldürecek mi peki bu gizemli yakışıklı kim siz beklemede bende sizin için daha iyilerine imza atmaya çalışayım sizi çok seviyorum kendinize çok iyi bakın 💋🖤
-Yazar-

KARANLIK KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin