8

248 15 0
                                    

Arabayı park ettiğimde arkamdan bir servet değerindeki araçlarda dizilmişti. Arabadan cool bir şekilde inerken arkadan biri hayvan gibi bana çarptı öne doğru sendelerken zorla arabanın aynasına tutundum. Arkadan bana giren hayvana döndüğümde Sena olması  beni hiç  şaşırtmadı gerizekalı onun yüzünden  hep bu salak durumlara düşüyordum " lan mal bana garezin mi var bir kerde şu arabadan cool bir şekilde inmeme izin ver " hafifçe vurunca kız  iki metre geriye gidip muratın üstüne düştü. Onları boş verip bara doğru yürüdüm "Dark" yazısını okuduğumda yüzümde hafif ama tehlikeli bir gülümseme oluştu. Bu isim barın adıydı bu ismi dört'ümüz bulmuştuk fikir murattan çıkmıştı tabi onun ki "Karanlık" tı ama ben ismin ingilizce telaffuzunu daha çok sevmiştim. Kapıdan geçerken mekanın dışına park edilmiş sivil ve resmi polis araçlarına canınız cehenneme dercesine baktım içeri girdiğimde dar koridor karşıladı beni bomboştu dar koridor bittiğinde her zaman tıklım tıklım olan alan annesini kaybetmiş küçük bir çocuk gibi yalnızdı etrafa kısaca göz attım elini kaldırıp bana yerini belli etmeye çalışan babama sertçe bakıp  yanına doğru ilerledim beni babam ve iki sivil polis karşıladı kısaca "merhaba" diyip elimi uzattım onlarda bana selam verirken kısa boylu oldukça esmer olan bana dönüp konuşmaya başladı " Asrın Hanım degil mi size bir kaç soru sorucam basit prosedürler  lütfen  bizi doğru bir şekilde yanıtlayın Hanımefendi " başımı ihtiyatla salladım istediği kadar bana doğru söylememi istesede yapmayacaktım çünkü o puşt kimse cezasını ben vericem benim evimde olay çıkarmıştı uzaktan gelen bir sesle kafamı çevirdim babamın bana seslendiğini zor fark etmiştim kısa boylu olan polis memuru ban sıkılmış bir şekilde döndü ve dediğini tekrar etti " burada yasa dışı bir iş yapılıyor  mu " ona sanki dediklerinde bir şey anlamamış gibi baktım ve en masum sesimle cevap verdim  " Anlamadım nasıl bir işten bahsediyosunz acaba açıklayabilir misiniz " bana gerçekten mi der gibi baktı ve cevapladı  " uyuşturcu kadın pazarlama vb işler " öyle bir kahkaha attım  ki çevremizdeki adli tıbbçılar bize baktı kendimi zor durdurmuş gibi yapıp konuştum " hadi ama memur bey tabikide öyle bir şey yok bu ne saçma soru. Sorularınız böyle devam edecekse avukatımı aramak istiyorum " sesimdeki alay yerini ciddiyete bıraktığında biraz şaşırtmıştım onu " peki bir kaç soru daha sorup gideceğiz şimdi siz bu işleri yapmadığınıza emin misiniz "" elbette" " peki....bize şurada duran 2 kadınla şu köşedeki çocuğu açıklar mısınız lütfen" "buraya gelen müşteriler "bana gülerek cevap verdi " emin misiniz çünkü kadınlar buradaki sivil polislerimize belli bir ücret karşılığı birlikte olabileceğini söylemiş şu genci de tuvalette uyuşturucu kullanıyordu" ona o bilmiş tavrına karşılık sadee gülümsedim ve konuştum " Unutmayın burası bir bar ve bu bar istanbul da yani demek istediğim şu ki insanlar para kazanmak için yanlış yollara sapmış olabilir bunu bana neden soruyorsunuz  ve uyuşturucu kullanan birini tuvaletimizde yakalamış olmanız bizim sattığımız anlamına gelmez " bana diyecek birşey bulamamış gibi  baktı bende denmesine izin vermeden kısaca kovdum "şimdi işiniz bittiyse lutfen burayı terk edin "bisey söyleyecek gibi oldu ama sustu ve gitti bende babama bisey demeden odama çekildim çünkü düşünmem gereken bir ölüm sahnesi vardı.
Vote ve yorum atmayı unutmayın.🤗😍

KARANLIK KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin