Bazen tüm dünya karşıma geçmiş beni yıkmaya çalışıyor bir çok şey kaybettim hayatımda hiç yaşamak istemeyeceğim şeyler yaşadım.Bir çok şey oldum KATİL oldum, ANNE oldum ,KARDEŞ oldum ABLA oldum ama hiç ACİZ olmamıştım yeni tattığım bu duygu beni iliklerime kadar üşütüyor vücudum buz kesti ama kalbimde bir lav parçası var gibi abimi özlüyorum onu bulmak onun canını yakanların canını almak istiyorum yarım saat önce o videoda ona ne yapıldıysa onlara daha fazlasını yapmak istiyorum biliyorum dayanır o her zaman güçlüydü şimdide güçlü olacak bahsettiğimiz adam benim abimse dayanacak. O SUAT ACAR dayanır her zaman yaptığını yapacak.
'Haber gelmedi mi daha ne kadar beklemem gerek '
yarım saat önce bir video geldi abime işkence edilen bir video ve videonun sonunda abimi kurtarmam için 2 saatimin olduğu söyleniyor ve ben burada bir bilgisayarın başında yerinin bulunması için dua ediyorum
'10 dk buluyorum efendim 'çocuk en fazla 20 yaşındaydı ve eli klavyenin üzerinde sörf yapıyordu ama bu sörf uzun sürüyordu
'Bu kadar beceriksiz birinin yanımda olmasına gerek yok bulunca topla eşyalarını kovuldun'
'Ama efe...' ate söze atılıp çocuğu susturdu
' Tamam ali sen işini bitir ben onunla konuşurum '
1 2 dk sonra gözlüklü çocuk konuştu
' Şilede depo gibi bir yer sinyal kesildi lanet olsun 'tamam bulduğun adresi yaz ben hallederim Ate Şiledekilere haber ver hazır olsunlar çıkıyoruz'
'Efendim ben ne yapayayım'
çocuğun bana yalvaran bakışlarına karşılık hafif tebessüm ettim '
burda kal ve sinyal alırsan beni ara banada efendim deme '
'tamam abla'Vuslatı bekliyorum. Söyleyeceklerimi yutuyorum. Suskunluğum kimseyi sevindirmesin, cevaplarımı mahşere saklıyorum..Çünkü Cehennem benim.Ateş benim...
OYUN ŞIMDI BAŞLIYOR
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK KIZ
Teen FictionHer cümlenin bir sonu her acının bir merhemi vardır peki Asrın onun yarasının merhemi neydi kimdi. Kalbinde sakladığı acılarını ne zaman dışa vursa en çok zararı kendi görüyordu kimi sevse doyamadan toprak alıyordu elinden acımasız olması gerekti am...