6

290 17 0
                                    

Sena sunumu bitirdiğinde Kerem'e döndüm "sizce nasıldı kerem bey " yüzü  ciddiyetle toplantıdaki  çalışanlarına döndü "dinliyorum sizce " evet bizimle beraber bir 5 kişilik ordu da toplantıya katılmıştı. Sarışın olan kız konustu önce bastan beri sevmemiştim bu sarıyı "Bence eksik daha iyi olabilir di " dedi ben seni bir iyi edicem görecen sen tövbe tövbe yanındaki kumral  olan adamsa tam  tersi fikir beyan etti " bence mükemmel hiçbir eksiği yok maalesef size katılmıyorum Öykü Hanım " bu adamı sevmiştim. Diğer kişilerde beğendiklerini söylerken benim için bunların önemi yoktu ister beğensinler ister beğenmesinler kafamı ihtiyatla kereme çevirirken gözleri benden çok projemdeydi. Senaya dönüp çık der gibi işaret ettim lafımı ikilemedi ve dosyaları alıp çıktı herkes bir anda çıkan senaya bakarken onlara dönüp kapıyı gösterdim. Bana uzaylı görmüş köylü gibi bakarken sinirle "çıkın " dedim Kerem bisey demezken herkes teker teker terk etti toplantı odasını kerem bana dönüp muzurca gülümsediğinde demek istediğini anlamıştım " Hiç kusura bakmayın Kerem bey benim için onların fikirleri değil sizin fikriniz önemli " ben açıktım abi dobraydım hafifce kahkaha atıp baktı bu adam ne kadar güzel gülüyordu be ben nasıl üzecektim bunu  ilk defa birini üzmekten korkuyordum  elini havaya kaldırdı ne oluyo lan diyecekken alkışlamaya başladı " Bence mükemmel ama  benim için çalışanlarımın da düşüncesi önemli   onlarla tekrar konuşup size dönüş yapmak isterim beni yanlış anlamayın lütfen sadece bir pürüz kalsın istemiyorum " adamda kendince haklıydı bisey diyemezdim hakkında araştırma yaptığımda fazla işkolik olduğunu öğrenmiştim burada da bana bunu kanıtlamıştı tebessümle cevap verdim " Tabiki çok haklısınız ama bu sizinle bir  akşam yemeği yememi engellemez umarım çünkü rezervasyonu yaptırdım bile " bana güzel bir tebessüm bahşederken " Sizin gibi bir tanrıçaya hayır diyemem sizi kaçta almamı istersiniz " " Akşam 8 gibi sizi bekliyor olucam " bana bakarken onu çözemiyordum gözleri fazla gizemliydi " peki gideceğimiz yeri  adı nedir " şuh bir kahkaha atıp cevabımı verdim " Maalesef beyfendi gideceğimiz yer bir sır ama size küçük bir tüyo  verebilirim " ona doğru hafifce eğilip  sanki çok önemli bir şey söyleyecekmiş gibi konuştum " Akşam fazla resmi giyimeyim beyfendi " beklediği cevabı alamayınca biraz bozulsada pek bir şey belli etmedi. " Peki akşam 8 de sizdeyim leydim" ayağa kalktıgımda benimle birlikte ayağa kalktı  "hadi ama gidecek misiniz bir kahve içseydiniz " " Çok isterdim ama yetişmem gereken bir toplantı daha var bu teklifinizi bir söz olarak kabul ediyorum kerem bey " biz bunları konuşurken çoktan bizi karşıladıkları lobiye gelmiştik elimi uzatıp selamlaştık " sizin  sözünüz benim için bir emirdir Asrın Hanım " elimi sıktıktan sonra nazikce öptü bir leydi gibi eğildim yaptıklarımıza kahakaha atarken sena yanıma gelmişti  sanki gerçekten asistanımış gibi bana dönüp  konuşmaya  başladı "Asrın Hanım 15 dk sonra Ipcam holdingin üyeleriyle bir toplantınız var ondan 1 saat sonra da holdingin genel kurulu toplanacak şimdi çıkmazsak yetişemiycez tamam der gibi kafamı salladım ve kereme döndüm " O zaman akşam görüşürüz Kerem bey " " Görüşürüz Asrın Hanım " yarım gülüşü bir çok kadını kendine hayran bırakırdı bu adam arkamı  dönüp emin adımlarla yürüken sena hafifce fısıldadı "Bence mükemmel gecti sana tutulmaya başladı bile " kafamı  sallayıp üzgünce cevapladım " Bende bundan korkuyordum ".

Evvet bölüm geldi  yorum ve vote atmayı unutmayın benim poncik okuyucularım 😍😍😍🤗

KARANLIK KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin