9

222 10 0
                                    

Hayat  ne yapmamız konusunda bizi uyarırken ben neden onu dinlemiyordum. Kimdi beni bu hale getiren ah tabi BABAM kim olabilirdi ki kim isterdi kızının bir ölüm makinası haline gelmesini. Kırgınlıklarım vardı tuzla buz olan hayallerim vardı benim kaybettiklerim vardı. Kimdi bu içimde ki şeytan  neden kana susamıştı  neydi onu böyle kinle dolduran elinden alınanlardan mı. Çok şey kaybettim çok soğudu kalbim hatta buz gibi oldu çok yandı içim lavlar döküldü kalbimden. Ben kendimden çok başkalarını düşündüm hep onlar için hayallerimden vazgeçtim aşık olmadım hiç yasaktı çünkü bana aşık olmak anne olmak genç kız olmak çocuk olmak hepsi  yasaktı. Bana katil olmak serbesti can yakmak serbesti üzülmek ,acı çekmek ,yaralanmak ban bunlar serbesti.Unutamazsın bazen bazı şeyler zihninde hep vardır kalbinin ezilmesini istersin ,beyinin yanmasını istersin  kaybetmekten korkarsın ve kaybedersin karanlıktır etrafın artık kimseyi görmezsin çarparsın etrafa sağa sola gidersin varlığını  yanında olmasını istediğin gitmiştir çoktan yalnız bırakmıştır seni hani bir söz vardır ya ' Sorarlarsa,ne iş yaptın bu dünyada? Diye rahatça verebilirim yanıtını :Yalnız kaldım.Yalnız kalabildim!Altı milyarın arasına doğdum ve hiç birine çarpmadan geçtim aralarından.' aslında çarpmak istediğini yoktur o altı milyarın arasında.Telefonun çalmasıyla son yudumu da aldım viskimden ekrana baktığımda 'Kardeşim!' yazısını okudum bu çocuğun isminin sonuna neden ünlem koyduğumu düşündüm yanaklarımdaki kaslar gerilmeye başladı kendimi piç bir gülümsemeyle karşıya bakarken buldum.Ellerim fazla kanlıydı onlar için kirliydi çok kirliydi benim kıydığım canlar yaptığım hatalar onlar için çok fazlaydı.telefonu açtığımda karşıda tabi ki de şen şakrak bir ses yoktu ATE sinirliydi aslında sadece ate değil herkes çok sinirliydi.

' Efendim Ate'

'Adamı bulduk polis bırakmış arkası sağlam ne yapalım!'

'Adamın arkasını sağlam olması beni nasıl korkuttu yarım saat sonra cemalpaşadaki depoda olacak  özel setimi hazırlasınlar'

' Emin misin bak benim fikrimi sorarsan bence özel sete gerek yok '

'Haklısın ama sana sormadım benim kararlarımı sorgulama  dediğimi yap !' sözlerim bittiğinde karşıdaki cevabı duymayı beklemeden kapattım şu hayatta nefret ettiğim şeydir benim kararlarımın sorgulanması. Ayağa kalktığımda vücudum oturmaktan kasılmıştı. Kapıya doğru hareket ettiğimde içeri biri daldı olayın heycanı ve tetikte olmam içeri dalan kişi duvara geçirmemle bitti.Kafamı kaldırıp benden 10 santim uzun bedene baktığımda Ahmet olduğunu fark ettim sinirle soluyordum yüzümün halini az çok tahmin edebiliyordum buz mavisi gözlerim vardı insanlara durdukları yerden bile korkmalarını sağlayan düz ince kaşlarım vardı sinirlendiğimde çizgi sekli alan kalın kırmızı dudaklarım vardı insanların para verip yaptırmaya çalıştığı karşımdaki kişi ahmet olmasaydı %90 bayılmıştı ama o sadece sırıtıyordu geri çekildiğimde ondan beklencek bir tepki verdi 

' o şekildede kalabilirdik canım bence güzeldi.'

'Saçmalama ahmet neden geldin ondan bahset '

' Tamam tamam adam için özel seti  hazırlatıyormuşsun neden'

'eee ne var bunda benim kararlarım ne zamandır sorgulanıyor acaba '

' Yanlış anladın kararına karşı çıkmıyorum aksine senden bir ricam var bu sefer ben yapmak istiyorum lütfen '

ağzım küçük bir 'o' seklini almıştı nasıl yani bunu gerçekten yapmak mı istiyordu  olmaz benim yaşadıklarımı onlar yaşayamaz izin veremem kafamı olumsuz anlamda salladım. 

'Hayır olmaz '

' Lütfen evime izinsiz girmiş ve cezasını ben vermek istiyorum .'

'Neden bu kadar isteklisin '

' Sizi koruyamadım ve bu gururumu kırıyor sinir damarlarımda akıyor ama ben bir şey yapamıyorum  '

' Peki ama çok pişman olacaksın 'dediklerime kafasını salladı ve gitti. Gitti ama beni de giderken yıktı  çevremdekilere bu kadar mı zarar veriyordum onları kendimle beraber bir canavara çeviriyordum buna bir son vermem gerekiyordu bunun bitmesi gerekiyordu.

KARANLIK KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin