3

467 28 2
                                    

Duyduklarım konusunda yapacak bir şeyim yoktu evet haklıydı ne diyebilirdim ki haklıydı hemde sonuna kadar babamın kuklası olmuştum ama bunda kendimi suçlayacak değildim beni buna onlar itmişti babam kadar onların da suçu vardı. Ben bir hata yapmıştım evet ama beni bu hatadan döndürmek yerine suçlayıp dışlamayı tercih etmişlerdi.Suçlu onlardı ben sadece kurbanım beni bu hale onlar getirmişti ve şimdi eserleriyle gurur duyabilirlerdi tercih onlarındı.
Histerik bir kahkaha attığımda ikisinin de yüzünde şaşkın bir ifade vardı "Ben Kadir Acarın değil sizin kurbanınızım. Beni bu hale siz getirdiniz " bana şaşkınca bakarlarken bir cevap bekledim abim konuşmayı yeni hatırlamış gibi bana döndüğünde "Ben seni korumaya çalıştım sen babamın yolundan gitmeyi seçtin seni defalarca uyardım ama sen.... " "Kes ne uyarması  beni uyarırken ben ne tehditler alıyordum biliyor musun ?Beni sizinle tehdit ediyorlardı senile ,o adnan denenle, ha unutmadan uçkuru düşük küçük abimin ben sizin yüzünüzden battım bu pisliğe hepsi sizin yüzünüzden "kelimeyi söylerken elime geçen ilk vazoyu duvara fırlatmıştım ikiside şaşkınca bana bakarken sesimi daha da yüksek çıkmıştı " Daha 13 yaşındaydım daha çevremde ne olduğunu anlamazken elime silah verildi benim sık dediler bir karşındaki hedefi ben ne yaptım biliyor musun abicim küçük kız kardeşin ne yaptı biliyor musun en iyi atışı yapmak için gece gündüz atış poligonlarında yattım kalktım " abim şaşkınca bana bakarken devam ettim hiddetle"siz nerdeydiniz benim adında 3 tane kocaman abim varken neredeydiniz söylesene nerdeydiniz ben söyleyim mi evde oturmuş benden nefret etmekle meşguldünüz şimdi bana hesap sorma lüksüne sahip değilsin defol evimden !" İleri gittiğimin farkındaydım ama içimdeki öfke bir türlü dinmiyordu kapının sesini duyduğumda kapattığım gözlerimi açtım gözlerimi açmamla beraber göz yaşlarım da sözleşmiş gibi dökülmeye başlamıştı.Kendimi koltuğa bıraktığım da Ate bana bakarak "Yanlış yaptın "dedi şu an onu bile çekmezdim kafamı bile kaldırmadan cevap verdim boğuk sesimle " Seni ve nasihatlarına ihtiyacım yok konuşacaksan başka yerde tatlım çekemem seni " dediklerime sinirlenmişti çünkü bişey demeden çekip gitti. Beni düşüncelerimle baş başa bıraktı kafam patlamak üzereydi başımın kaldırılmasıyla fatma teyze olduğunu anlamıştım annemden daha fazla sahip çıkan bu kadına hiçbir zaman hayır diyemezdim ben ve Ate hariç kimseye bu kadar cana yakın değildir biz onun çocukları gibiyiz bu arada fatma teyzenin 2 oğlu var biri geçen hafta benim yüzünden kolundan yaralandı. benim için çalışırlardı  çocukları kardeşlerimiz gibidir Ahmet'le Murat bu arada murat 18 Ahmet 27 yaşında benimle beraber barı işletirken murat  gündüzleri normal bir öğrenci geceleri bizimle beraber mekan basar çatışmalara girerler ama ikisinin de öldürdüğünü bir adam yok onlar bana getirir ben bitiririm işlerini çünkü öldürmek vicdansızların işi onlar kaldırmaz Ate bile benim kadar adam öldürmemiştir aslında onunda garip bir hikayesi var ama bunu düşünüp tekrar kendimi suçlayamazdım anın keyfine vardım .Size bir şey  söylemiyim  mi gününüz  ne kadar berbat geçerse geçsin bu kadının kollarında uyumak mükkemel bir şey. Gözlerim ağırca kapanırken kendimi bu mükemmelliğe teslim ettim.
😍😍😍 

KARANLIK KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin