10.000 Okunma için çoook teşekkürler😘😘😘
İyi okumalar...Televizyona bakarken Yavuz "Bahar evde neden hiç Türk bayrağı yok" dedi. Ona dönüp "Terasta kocaman var ya Yavuz. Görmedin mi?" dedim. "Evin içinde niye yok" dediğinde omuz silkip "Bilmem" dedim ve televizyona döndüm. "Evde bayrak var mı?" dediğinde başımı salladım. Ayağa kalkıp elini uzattı ve "Süper o zaman kalk asalım" dedi. Kumandayı yan tarafa bırakıp "Nerden çıktı şimdi ya" dedim. Kolumu tutup "Çıktı işte Bahar kalk hadi" deyip kendine çekti. Küçük odadaki sandıktan en büyüğünü alıp içeri geri geldim. Yavuzda duvara çivi çakıyordu. Sandalyeden inip "Ver bakalım" dedi. Ona uzattığım ve iplerinden çivilere sıkıca bağladı. Sandalyeden indiğinde kolunu belime doladı ve bir süre bayrağımızın muhteşemliğini seyrettik.
Sonra mutfağa gittik. Ben kahve yaparken Yavuz telefonda biriyle konuşuyordu. Kahveleri masaya koydum ve onu dinlemeye başladım ama ben dinlemeye başladığımda telefonu kapattı. "Kimle konuşuyordun?" dedim ve tek kaşımı kaldırıp kahvemden içtim. "Hiç" dedi ve o da kahvesinden içti. Yavuz hızlıca kahvesini bitirip masadan telefonunu aldı ve içeri gitti. Neler kurcalıyor bu?
Neredeyse bütün gün boyunca biriyle mesajlaştı. Sanki sabah bana sarılan o değildi, beni öpen o değildi. Akşam "Ben duşa giriyorum" dedi ve telefonunu şarja takıp banyoya girdi. Hemen telefonu şarjdan çıkarttım. "Allah kahretsin şifresi ne olabilir ki?" dedim kendi kendime. Tek tek sayıları denerken banyodan Yavuz çıktı. "Havlumu unutmuşum" derken elimdeki telefonunu gördü. "N'apıyorsun Bahar" dedi ve yanıma yaklaştı. Telefonu şarja geri takıp "Hiç" dedim. Ne yaptığımı biliyordu ama sadece "İyi" dedi ve banyoya geri gitti. Elimi anlıma koydum ve gözlerimi kapatıp arkama yaslandım. Beni aldatıyor olamazdı değil mi?
Duştan çıktığında hemen odaya gitti. O kadar sinirliydim ki bu siniri bir tek uyku yok edebilirdi. Yavuz odadan çıktığı gibi odaya girip kendimi yatağa attım. Sabah gözlerimi açtığımda Yavuz aynanın karşısında hazırlanıyordu. "Nereye" dedim. Bana döndü ve "Biraz işim var bir iki saate gelirim" dedi. "Eve gelirken ne diye anlaşmıştık? Hiç bir yere gidemezsin" dedim ve ayağa kalktım. "Bahar iki gündür dinleniyorum zaten. Hadi ben kaçtım" deyip önce odadan sonra evden çıktı. Banyoya gidip uzun bir duş aldım. Odaya gelip üzerimi değiştirdim ve Nazlı'yı arayıp buluşmak istediğimi söyledim. Hastanenin yakınında olan çay bahçesinde Nazlı'yı bekledim. Geldiğinde ayağa kalkıp sarıldım. "Sana çok ihtiyacım var Nazlı" dedim. Oturduğumuzda "Noldu Bahar" dedi. Derin bir nefes verip "Yavuz" dedim "Galiba beni aldatıyor"
Nazlı bir süre şaşkınlıkla baktıktan sonra "Ne? Nasıl yani" dedi. Dudaklarımı yaladım ve "Dün bütün gün biriyle konuştu, mesajlaştı. Ben geldiğim zaman telefonu kapattı. Bu gün de erkenden hazırlandı bir yere gitti. Sordum ama sadece işim var dedi" dedim. Dudağını ısırıp bir süre masaya baktı. Sonra "Hemen öyle düşünme ya" dedi. "Ya nasıl düşüneyim Nazlı?" dedim. Arkama yaslandım ve biraz düşündüm. Biraz değil baya düşündüm. "Tamam yarın dışarı çıkarsa takip edicem. Başka türlü anlayamayacağım yoksa" dedim ve doğruldum. Nazlı "Tamam ama bana da haber vereceksin. Evden çıkar çıkmaz ara" dedi. Başımı sallayıp garsonu çağırdım ve kahvaltı için bir şeyler söyledim. Nazlı ile güzelce kahvaltı yapınca ordan çıktık. Vedalaşıp ayrıldık. Eve geldiğimde Yavuz salondaydı. "Hoş geldin" dediğinde çantamı çıkartıp "Hoş buldum" dedim. Koltukta yanına oturduğumda yanağımdan öptü. Yine de soğuk davrandım. Kolunu omzuma attı ve beraber film izledik. Gerçi ben düşüncelerimden sıyrılamadığım için çok bir şey anlamadım.
Sıkılınca kalkıp "Ben yemek hazırlayayım" dedim. Kolumu tuttu ve "Bahar sen iyi misin?" dedi. Kaşlarımı kaldırıp "Evet, gayet iyiyim" dedim. Mutfağa gidip bütün stresimi yemek yaparak attım. Akşama kadar dolapta ne bulduysam pişirdim. Mutfakta ilk kez sessiz bir şekilde yemek yemiştik. Masadan kalkıp "Ben yatıyorum" dedim. Sabaha kadar uyku tutmadı. Sabaha karşı kalkıp üzerimi değiştirdim ve yatağa o şekilde geri uzandım. Yavuz görmesin diye pikeyi tamamen üzerime kapattım. Dünkü gibi kalktı ve hazırlandı. Tabiki benim uyanık olduğumu bilmiyordu. İçeri gittiğinde hemen kalktım. Dış kapının sesi geldiğinde içeri koşup ayakkabılarımı giydim ve çantamı alıp çıktım. Nazlı'yı arayıp haber verdim ve Yavuz'u takip etmeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beşinci Mevsim: Sen (TAMAMLANDI)
Fanfic!!! #yavbah içinde birinci sırada !!! Başlangıç tarihi: 3 Nisan 2018 Salı Bitiş tarihi: 2 Şubat 2019 Cumartesi (Wattpaddeki ilk Beşinci Mevsim: Sen adlı hikayedir)