1

9.6K 168 11
                                    

אתם עומדים להכיר את ג׳סיקה גריי. הבחורה שאורח חייה כנראה יהיה העניין הכי שנוי במחלוקת שתראו בחייכם.
היא עשתה טעויות, המון מהן. היא גם ממשיכה לעשות אותן. אבל אל תשפטו אותה, כי היא מסוג הבחורות שרואים את כל הפגמים שלהן, ומתאהבים בהם נואשות.

היא כרכה את הרגל סביב רגלו, הוא נישק את צווארה בפראות, כמעט טרף אותה, אבל כשהתקרב לשפתיה, הרחיקה אותו בגלל החוק הראשון שלה. היא זרקה את התיק הקטן לפינת החדר והחלה לפתוח את כפתורי חולצתו. תאוותם היתה גדולה יתר על המידה. הוא פתח את סוגר שמלתה ומהר הוריד את החולצה שלו. הוא דחף אותה אל המיטה, והיא פתחה את סוגר החזייה שלה. אחרי שסיים לפתוח את חגורתו ולהפשיל את מכנסיו, הוא עלה עליה. הוריד את התחתונים מגופה הצנום ונדחק לתוכה. שוב ושוב. מילא אותה בעצמו. העונג הגיע לשיאו, והוא היה צריך לכסות את פיה כדי שלא תצרח מעונג ותעיר את כל הצד המזרחי של ניו יורק.

היא הביטה בו כשעישן את הסיגריה שאחרי. לא יכלה שלא לנשוך את שפתה כשבהתה בזיעה הקרה שעל גבו. נזכרה לרגע בדעותיהם שלהם לגבי אהבתה לזיעה, ועל כמה שזה מתיש לומר שוב ושוב, תראו כמה טובה אני במיטה, תראו את התוצר מרוב העונג. כשאלכס, החברה הכי טובה שלה, אמרה לה שהיא דפוקה, היתה נוהגת לומר לה שאם כשהיא מסיימת לתת את עצמה, היא לא רואה זיעה, שם הבעיה נמצאת. כי מזיעה רואים עד כמה את טובה.

״את הולכת?״ הוא שאל כשראה שהחלה לעטוף שוב את גופה.

״למה? יש לך עוד רעיונות בשבילנו?״ שאלה.

״אני יכול לחשוב על כמה.״ ענה.

״אל תטרח, אין לך בשביל מה לנסות להיות נחמד וכל השטויות האלה, זה היה סטוץ, אל תרגיש רע.״

״מתי נזכה לעשות את זה שוב?״ שאל כשקם מהמיטה ולקח את החולצה מידיה, נלחם בה כשניסתה למשוך אותה מידיו.

״איך קוראים לך?״ שאלה.

״איתן.״

״אז תראה איתן, אני שיכורה, אתה שיכור, בוא לא.״

״לא שתית אפילו שוט אחד מזורגג.״

היא התקדמה אליו. חייכה עוד אחד מהחיוכים הזוהרים והמשטים ההם. עכשיו עמדה על קצות אצבעותייה. ״והינה הרמז שלך.״ לחשה לאוזנו. בקול הזה שיכל לגרום לו לגמור.

היא לקחה מידייו את החולצה. היא רק הניחה אותה על גופה המושלם, והתקדמה במסדרון. משאירה עוד גבר שזקוק נואשות לעוד.

הוא הרים את גבותיו ונשף. הוא כבר שמע עליה. ג׳סיקה גריי. השם שלה הולך לפניה. הבחורה היחידה ששל כולם אבל לא של אף אחד. כולם שמעו שהיה לה את העניין ההוא עם הגבר הלא נכון, אבל אף אחד לא טרח לשאול. כולם תמיד ניגשו ישר למלאכה.
הם גם ידעו שהיא בת סך הכל עשרים ואחת, אבל זה לא הפריע לאותם מכורי פוקר ומועדוני חשפנות. כולם רצו את אותה הבחורה היפהפייה שמעולם לא נשארה לבוקר שאחרי.

ג׳סיקה גריי || הושלםWhere stories live. Discover now