ביום שאחרי היתה סעודה גדולה לכל העובדים ועורכי הדין של החברה. ג׳סיקה ידעה שמאדליין תיהיה שם, והיא ידעה שהיא רותחת עליה.
איך לא? מייקל באמת רצה את ג׳סיקה, וג׳סיקה.. טוב, ממתי לג׳סיקה אכפת?״אתה לא מתכוון לשאול?״ שאלה ג׳סיקה את דין כשראתה אותו יושב במטבח החדר שלהם וקורא עיתון, כאילו שום דבר לא מפר את שלוותו.
״מתכוון לשאול מה?״ שאל.
״עליי ועל מייקל.״ שאלה ג׳סיקה והתיישבה בכיסא מולו.
דין נאנח. הוא סגר את העיתון והביט בג׳סיקה כשלגופה מכנסיים קצרים וחזיה. הוא הרים את ראשו ופגש בעינייה.
״אני כן רוצה לשאול. פשוט אני רוצה שתספרי לי על זה כשאת רוצה, לא כשבא לי.״״אני רוצה לספר לך, אני פשוט לא יודעת איך.״
״את יכולה לנסות להתחיל מההתחלה.״ אמר.
״טוב..״ אמרה ג׳סיקה, אבל דפיקת דלת הפריעה לדיבורה.
״רק רגע,״ אמר דין והלך לדלת.
כשפתח את הדלת, ראה את מייקל עומד עם ידיים בכיסים. עם משקפי שמש, דין שם לב שמייקל נראה דיי טוב. אמנם מייקל היה נראה מדהים, אבל דין לא רצה להודות בזה, לעזאזל, הבחור הזה היה עם הבחורה שלו.״דין, בוקר טוב.״ אמר מייקל, ״אני מחפש את ג׳סיקה.״
״אה באמת?״ שאל דין, ״ג׳ס.״ הוא קרא, וג׳סיקה הופיעה לידו. למעשה, כבר כששמעה את קולו של מייקל היא התקדמה לכיוון הדלת בעודה מלבישה על גופה חולצת טריקו פשוטה.
״היי ג׳סיקה.״ אמר מייקל.
״היי, מייקל, מה אתה עושה פה?״ שאלה.
״אני רציתי לדבר איתך. חשבתי שניסע לעיר נשתה משהו.״ אמר מייקל.
״אה.. אני לא יודעת, דין, יש לנו תוכניות להיום?״ שאלה ג׳סיקה את דין, שהרי ברור שדין בעדיפות עליונה, וזה גם לא כל כך מתאים שהיא תתחיל לצאת איתו לארוחות שונות.
דין חשב לרגע. הוא לא רצה להגיד כן כי אין, אבל הוא גם לא רצה להגיד לא, כדי שמייקל וג׳סיקה לא ימשיכו להתקרב. דין לא אהב את כל עניין הג׳סיקה ומייקל.
״לא, בייבי.״ אמר דין, הוא רצה כנות. ״אין לנו תוכניות להיום.״״אוקיי.״ אמרה ג׳סיקה לדין. ״מייקל, תכנס תשב, אני אלך להחליף בגדים. דין, תוכל לבוא לעזור לי?״
דין הנהן והלך אחריה.ג׳סיקה סגרה מאחוריהם את הדלתות. ״אתה רוצה שאני אלך?״ שאלה אותו.
״תלכי, ג׳ס, אני לבנתיים אסגור פה כמה עניינים.״
״לא, זה לא מה ששאלתי. שאלתי אם אתה רוצה שאני אלך.״ היא הניחה יד רכה על פניו, מלטפת.
״אם תגיד לי שאתה לא רוצה, אני אשאר.״
YOU ARE READING
ג׳סיקה גריי || הושלם
Romance״לא משנה מה איי פעם עשית לי, אני אף פעם לא הלכתי. אף פעם. תמיד את זאת שהלכה. את זאת שעזבה את הכל. אז אולי אני בן זונה ושברתי לך את הלב, אבל שנינו יודעים שאת לא יותר טובה במשחק הזה, גם את שברת לי את הלב.״ המילים של דין הכו בג׳סיקה כמו אגרוף. ״אני ל...