ג׳סיקה ישבה על דין. מחככת ישבנה בבליטה הגדולה במכנסיו. מאושרת לראות כמה דין רוצה בה. היא קמה ממנו, פותחת את כפתורי החצאית שלה ונותנת לה לפול לרצפה. דין קם גם הוא והפשיל את מכנסיו. מוריד את הבוקסר ונותן לו להיות חופשי.
ג׳סיקה נשפה. לעזאזל, הוא ממש רוצה אותה.
היא הורידה את החולצה וגם דין, ואז את התחתונים שלה כשעל גופה עדיין חזייה. דין התקרב, הבין כמה הדברים נעשו ברובוטיות. כמו שני יזיזים.
הוא כרך ידיו סביב גופה, מלטף אותה לרגע, ואז פותח את החזייה שלה.
ג׳סיקה לא ידעה איך להגיב למעשה שלו, רכות לא בידיוק היתה חלק מהסטוצים שהיו לה תמיד.
כל גבר אחר בטח היתה מעיפה, אבל בו היה משהו רגוע יותר, שקט יותר. הוא הרגיע אותה.הוא התיישב חזרה על הספה. מושך אותה אליו. נותן לה לשבת עליו. תרתי משמע.
העיניים הירוקות והגדולות של ג׳סיקה כמעט התגלגלו אחורה כשהרגישה אותו בתוכה.היא הניחה ידיה על כתפיו וקמה והתיישבה לפי קצב שהכתיבה בעצמה. דין זרק ראשו לאחור ונתן לג׳סיקה לעשות את מה שהיא עושה הכי טוב.
״אלוהים, ג׳סיקה, את...״ הוא מלמל, ג׳סיקה הרגישה מדהים. הוא יכל להשאר שם לנצח.
היא חייכה, ידעה שהוא קרוב לגמור אבל המשיכה.
דין שלח ידיו אל גבה והחזיק בה כאילו עומד לאבד הכרה.
הוא גמר בתוכה. נותן לזרע החם שלו למלא את גופה. היא אהבה שאפילו לא שאל.״אם ככה יהיו כל הדייטים שלנו.. אני חושב שאף פעם לא נעבור את שלב ההיכרות.״
״יפה שאתה סומך על עצמך שתקבל עוד.״ היא אמרה וקמה, הוא אחז בידה, גונב עוד דקה של צפייה בפרטנרית שלו ערומה. היא ניסתה למשוך ממנו את היד.
״לאן את הולכת?״ שאל.
״למקלחת.״ אמרה. הוא הנהן וצפה בה מתקדמת למסדרון. ואז היא עצרה, הסתובבה וחזרה על עקבותיה, כשעמדה מספיק קרוב שאלה, ״רוצה לבוא?״
דין חייך ואחז שוב בידה המושטת. הולך אחריה כאילו שהיה אזוק.את שאר הערב הם בילו באמבטיה. צוחקים ונהנים.
מידי פעם גם עושים שטויות.——
סוף השבוע עבר מהר יותר מהמצופה.
גם את השבוע שאחרי הם העבירו את הזמן בשיחות בטלפון, דיברו על כל דבר אפשרי. היא אהבה לדבר איתו. היא הרגישה איתו בנוח וזה דבר שלא קרה לה כבר הרבה זמן.
היא הרגישה שאולי יכול להיות שם משהו אמיתי.
הם דיברו על הכל, גם על דברים שלא אהבה לדבר עליהם אבל רצתה, כי היה לה כיף איתו.
אם הייתם שואלים את ג׳סיקה, בדיעבד, מה הרגישה, בטח היתה אומרת שזה היה השלב שבו היא התחילה להרגיש אליו רגשות אמיתיים.——
״מר פארקר?״ קראה קלי בטלפון, ״יש לך אורחת.״
״תעבירי הכל לקלארה, אני עסוק.״ הוא אמר וחזר לדפים שהיו מונחים על השולחן שלו.
״מר פארקר.. האורחת ביקשה למסור שזאת מאדליין וש..״ היא גיחגכה בגרונה, ״ושאתה יודע שהיא לא אוהבת לחכות.״
דין נאנח. ״תכניסי אותה.״
אחרי דקה אחת הוא שמע את נקישות העקבים של מאדליין. הדלת נפתחה והופיעה לפניו אותה הדמות המוכרת.
מאדליין היפהפיה. כמה אהב להביט בה, סתם ככה, להעריך את כל מה שיפה בעולם הזה. בעיניים כחולות וגדולות היא הביטה בהתנשאות על כולם. השיער הבלונדיני שלה שתמיד היה גלי ומעוצב, והחליפות היקרות שכל כך אהבה לקנות, כי טענה שלגוף המושלם צריך את הבגדים המושלמים. לרגע אחד הזכירה לו את ג׳סיקה בקווים שונים.״כן מאדליין.״
״לא תקום לכבודי?״ שאלה. מחכה.
דין נאנח בשנית. יודע שעדיף לזרום איתה כדי שתשחרר ותלך. הוא קם ממקומו והכניס ידיים לכיסיו.
״נו?״ שאל.״בעלי מחוץ לעיר.״
״לא אכפת לי.״ סינן.
״אתה כבר לא רוצה אותי?״ שאלה.
הוא שתק. היא ידעה שכן.
״התגעגעתי אלייך.״ התקרבה.״מאדליין זה כבר לא מתאים.״ אמר. מרסן את עצמו לא לקרוע ממנה את החליפה היקרה שלה.
״ושבוע שעבר זה כן היה מתאים?״ שאלה.
הוא שתק.
״יש לך מישהי אחרת?״ הביטה בו בתדהמה.״כן.״ הוא אמר. ״וזה רציני. אז אם את רוצה פגישה, היא עסקית, את חלק מהעורכי דין של ׳נפיוז׳, לא שום דבר מעבר.״
רצה כל כך להגיד לה, כן, יש לי מישהי אחרת אבל אני נשבע, אני רק צריך שהיא תעשה בשבילי משהו קטן ואז אני חוזר אלייך.דפיקה נשמעה על הדלת.
״דין?״ שאלה ג׳סיקה, נכנסת לחדר ואז מרימה את ראשה. ״מר פארקר.״מאדליין הביטה בה בסקרנות. ״דין?״ חזרה מאדליין על מילותיה של ג׳סיקה. ״זאת זאת?״ שאלה ובחנה את ג׳סיקה. אפילו מאדליין בכבודה ובעצמה נשכה שפתיים.
ג׳סיקה היום לבשה חצאית לבנה עם בערך תשע משבצות גדולות ושחורות עליה, שמגיעה לה עד אמצע היריכיים ברגלייה הארוכות והדקיקות. וחולצת גולף שחורה.
ג׳סיקה נעלה סנדלי עקב נמוכים, שהריי רגליה ארוכות ומדהימות מספיק גם בלי.״ג׳סיקה, זאת מאדליין. מאדליין, זאת ג׳סיקה גריי.״
ג׳סיקה הביטה בה בזלזול. אפילו לא שוקלת לבחון אותה. היא כל כך בטוחה בכל מה שיש לה, עד שאף אחת לא תחרות בשבילה. ג׳סיקה גלגלה עיניים והשירה מבט לדין. ״אתה עסוק?״
״לא.״ ענה. ״היא בידיוק הולכת.״
״היא הבחורה שגזלה אותך ממני?״ שאלה מאדליין בדרמטיות הרגילה שלה.
הפעם דין גלגל עיניים, מאדליין מתה על תיאטרליות.
״תענה לי.״ ביקשה. ג׳סיקה שתקה. ידעה שאם דין רוצה לחשוף אותם, זוהי החלטה שלו. לה לא אכפת.״כן, מאדליין. אני וג׳סיקה יוצאים.״ הוא אמר.
היא הביטה בג׳סיקה ברצחניות. אלוהים, שתי נשים כל כך חזקות, מדהימות ומיוחדות, בכל מצב אחר דין היה נהנה לראות את שתיהן ככה, זה בטח היה מעמיד לו אותו. אבל הפעם, כשמדובר בג׳סיקה ומאדליין, ידע שמוטב שהעניינים ירגעו.
ג׳סיקה חייכה לדין. חושפת שיניים של פרסומות.
מאדליין הביטה בו, חשפה גם היא שיניים צחורות.
״יופי, יופי. בהצלחה לכם,״ היא התקדמה לכיוון הדלת. ״רק אל תשכח את הדמי מזונות של החודש!״ אמרה וטרקה מאחוריה את הדלת.
ג׳סיקה הביטה בדין במבט שואל,
דמי מזונות? מה לעזאזל?שבת שלום חברים, אם אהבתם, תצביעו // 🦋
YOU ARE READING
ג׳סיקה גריי || הושלם
Romance״לא משנה מה איי פעם עשית לי, אני אף פעם לא הלכתי. אף פעם. תמיד את זאת שהלכה. את זאת שעזבה את הכל. אז אולי אני בן זונה ושברתי לך את הלב, אבל שנינו יודעים שאת לא יותר טובה במשחק הזה, גם את שברת לי את הלב.״ המילים של דין הכו בג׳סיקה כמו אגרוף. ״אני ל...