״אני אשמח להכיר את אבא שלך.״ אמר דין.
ג׳סיקה פחדה כל כך. ברונו אוהב אנשים מושלמים, ללא פגם ביצור, אם הוא יראה את דין ויחליט שיש לו פגם, דין גמור. אבל אם דין יעבור את הסלקציה שלו...
״אני אדבר עם אמא שלי ואקבע שנלך לארוחת ערב בחמישי הקרוב, בסדר?״״לא טוב.״ אמר דין. ״ההפתעה שלך תיהיה על הזמנים האלה.״
״אז מתי כן?״
״מה לגבי שישי הבא?״
״אפשרי.״ אמר דין ויצא מהרכב, ג׳סיקה יצאה אחריו, דין הושיט את המפתחות לבחור שמחנה את הרכבים בחניון והניח שטר של חמישים דולר בידו.
״את כל כך יפה.״ לחש לאוזנה. מת כבר להגיע לחדר ולהכנס איתה מתחת לשמיכות.בגלל שהסוויטה הנשיאותית היתה בקומה משלה, הם הרשו לעצמם להתנשק עוד במעלית, הוא ליטף את גבה והיא הרימה את הרגל והניחה על מותנו.
דין ליטף את אותה הרגל והכניס יד אל תוך השמלה שלה.המעלית נפתחה והם יצאו בצעדים כושלים ממנה, רק רוצים לפשוט את כל מה שמונע מהם להפוך לאחד.
ג׳סיקה תחבה את ידה לתוך הכיס האחורי במכנסיים של דין והוציאה את הכרטיס המגנטי, פותחת את הדלת והוא מרים אותה באוויר. מכניס את שניהם כשהדלת נטרקת מאחוריהם.
״רגע רגע.״ אמרה ג׳סיקה.
״מה?״ אמר דין ונישק את צווארה.
״עשינו סקס במיטה, באמבטיה, במקלחת ובסלון. איפה לא?״
דין חייך וחשב איתה. ״על שולחן כלשהו?״
״מטבח?״ שאלה.
״באי הזה!״ הוא אמר והלך איתה מהר, תוך כדי נפטר מהנעליים שלו ומוריד את שלה.
המטבח היה גדול ובאמצע שלו היה אי של שולחן גדול גם כן שעשוי מהשיש והארונות של המטבח.היא נישקה אותו והוא קרע את התחתונים שלה.
״דין!״ היא אמרה, ״קרעת לי את התחתונים?״״כן.״ הוא אמר והרים אותם, מחייך בזדוניות.
״אני אהבתי אותם! ואין לי עודף של זוגות!״
״נו יופי, תלכי בלי תחתונים.״ אמר ברצינות, ״זה יחסוך לנו הרבה.״
״אה כן?״
דין צחק וג׳סיקה גיחכה כשראתה כמה זה הצחיק אותו.
״נלך מאוחר יותר ונקנה לך כמה סטים שתרצי. אולי כאלה שיהיה לי יותר קל לקרוע.״״ממזר. אתה סתם מנצל את ההזדמנות לבוא ולראות אותי מודדת הלבשה תחתונה.״
״תמיד היה לי חלום לזיין בתוך תא הלבשה.״ אמר, ״תגשימי לי?״
״לבנתיים גם במטבח שלך אתה לא מזיין.״
אמרה והצביעה על שניהם.צל של חיוך עלה על פניו של דין.
״כל מה שאת צריכה לעשות זה רק לבקש.״היא הביטה בו והרימה את גבותיה.
הרימה את שיערה ואספה לגולגול מרושל.
מרימה את השמלה מגופה וזורקת אותה לפינת החדר.
היא שיחררה את החזיה וזרקה גם אותה לרצפה.
״מי הולך לבקש עכשיו?״ שאלה.דין שלף את החגורה שלו ממכנסיו והשליך את שאר בגדיו איתה. הוא הכניס את עצמו לתוכה, אבל לא את כולו, ועינייה של ג׳סיקה התגלגלו לאחור.
״עוד.״ ביקשה.״מי ביקש עכשיו?״ שאל. ודחף את עצמו עד שג׳סיקה נאנקה.
היא נשכבה על השיש הקר, נותנת לדין לנוע בתוכה, להכנס ולצאת. ללטף את כל גופה. לשלוח ידיו ולגעת עוד באיזור שרק לו מותר לגעת.
״תגמרי בייבי שלי, תגמרי.״
ג׳סיקה גמרה וגם דין. הוא גמר בתוכה תוך כדי שהוא מהלל את אותה אשת החלומות שלו.—
״מה לגבי זה?״ שאלה ג׳סיקה ויצאה מתא ההלבשה, חושפת את גופה כשעליו תחתוני חוטיני דקים ושחורים, כשאליהם מתחברות רצועות שמחוברות לגרביון.
אליהם מתלווה חזיית תחרה שחורה תואמת שגם מחוברת ברצועות דקיקות אל התחתונים.דין פער את פיו. לא מבין למה בא איתה לחוויה הזאת רק עכשיו. הוא נשען לאחור על הכורסא.
״תתקרבי קצת.״ ביקש. ג׳סיקה חייכה. מתקרבת בנקישות העקבים היפים שהחנות גם מציעה.
כשהיתה במרחק של פחות ממטר, הסתובבה, נתנה לו לראות את כל הקסם בשלמותו.״נו?״ שאלה. ״יפה לי?״
״אני חושב שכולנו יכולים לראות מה דעתי.״ אמר והצביע על הבליטה במכנסיו.
אם אהבתם, תצביעו // 🦋
YOU ARE READING
ג׳סיקה גריי || הושלם
Romance״לא משנה מה איי פעם עשית לי, אני אף פעם לא הלכתי. אף פעם. תמיד את זאת שהלכה. את זאת שעזבה את הכל. אז אולי אני בן זונה ושברתי לך את הלב, אבל שנינו יודעים שאת לא יותר טובה במשחק הזה, גם את שברת לי את הלב.״ המילים של דין הכו בג׳סיקה כמו אגרוף. ״אני ל...