11

3.8K 113 20
                                    

השעה היתה שלוש וחצי לפנות בוקר. דין, שזה עתה הצליח להרדם, התעורר מקולה של ג׳סיקה. היא דיברה. אולי בטלפון? הוא יכל להשבע שהיא גם צרחה לרגע.
בצעדים שקטים הוא התקדם לחדר שלה, וראה אותה במיטה. מכוסה עד ראשה, ובוכה. בוכה מתוך שינה.
הוא התקדם אליה במהירות.
״ג׳סיקה?״ שאל.
היא לא ענתה, רק המשיכה לבכות.
״ג׳סיקה.״ הוא ניסה להעיר אותה, ״תתעוררי.״
ג׳סיקה רעדה למגעו. ״ג׳סיקה תתעוררי זה רק חלום, את פה איתי.״ הוא ניסה להשאר רגוע.
ג׳סיקה פקחה עיניים מיד. ״חלמת חלום, אבל את בסדר, את פה איתי.״

״אלוהים אדירים, לא סבלתי מסיוטים מכיתה ז׳.״ היא אמרה ויצאה ממיטתה. הלכה למטבח והוציאה אבקת קקאו. ״אתה רוצה?״ שאלה.

״שוקו?״ שאל דין והגניב לה מבט משועשע.

״בטח.״ היא אמרה והוא הרים את גבותיו, מחייך בטיפשות לאותה הבחורה שבלילות מזיינת גברים ואחר כך מתנהגת כמו ילדה.
היא הוציאה עוד כוס זכוכית והכינה גם לדין.
הוא הביט בה לשניה. במכנסיים רחבים וגופייה צמודה שחשפה מעט מהבטן שלה.

כמה היא יפה, חשב. ואם לא מאדליין, בטח היה רודף אחריה. אבל זה כל הקסם בחיים עצמם.
ויש את העניין עם מייק, שזה הדבר היחיד שגורם לו באמת לרדוף אחריה אבל מהמניעים הלא נכונים.
הוא כבר שמע על ג׳סיקה. איך לא? שמע הרבה לפני שהגיעה אליו. תמיד ראה אותה כשרקדה במועדון כשכל העיניים עליה, מביטות בה.
הוא גם הביט בה הרבה, כמו כולם. גם הוא טרף אותה במבטיו.
אבל מה יעשה, ליבו תמיד היה של מאדליין.

״על מה אתה חושב?״ שאלה, שולפת אותו ממחשבותיו ומוסרת לו כוס שוקו חם.

״סתם חשבתי, את מכירה את אדם קול?״ שאל.
ג׳סיקה נאנחה. השם הזה היה אמור לעלות בשלב כלשהו ואין בכך הפתעה.

״כן.״ ענתה. ״יצאנו פעם.״

״כמה זמן?״ שאל, ׳יצאנו׳ היה נשמע סתמי.

״מגן חובה עד כיתה יב׳ בערך.״ ענתה במרירות, נזכרת באדם כשבא מסומם לטקס הסיום ונגע בפניה כשריח הקנאביס מדיף מידיו.

״יצאתם..״ מלמל, ״הוא דיבר איתי עלייך.״

״מה הוא אמר?״ שאלה.

״הוא ביקש ממני להתרחק ממך, ושאת לא מה שאת משדרת.״ ענה בלקוניות יתרה. ״למה הוא התכוון?״
ג׳סיקה שתקה. בן זונה. חשבה.

״הוא אובססיבי אליי מאז ומתמיד.״ אמרה. ״הוא תמיד היה מדגיש שהוא זה שהפך אותי ללא ראויה לאף גבר אחר בכפר.״ ציטטה את דבריו.
דין הרים את גבותיו.
״הוא דיבר גם איתי. עלייך.״

״מה הוא אמר?״ שאל, קצת מפחד מהתשובה.

״שאתה לא בשבילי ואתה פאקבוי.״ נאנחה. היא שתתה מעט מהשוקו ונתנה לו שניה להחליט מה יענה.
אבל הוא לא ענה.
״זה לא נכון? אתה לא פאקבוי?״

״אני פאקבוי.״ ענה. ״ואני גם לא בשבילך.״
ג׳סיקה דממה. היא ידעה שהוא לא בשבילה. נו באמת, הוא מסוג הגברים שכל הבחורות רוצות אבל לא יכולות לסבול אותם יותר מלילה. הוא מחפש רגליים לפתוח ובנות שירדו בשבילו על ארבע, ולא רק באקט, אלא גם כי הוא לא יוכל לסבול לצידו בחורה חזקה.
״למה נפרדתם?״ שאל.

ג׳סיקה שקלה את תשובתה לרגע. ״הוא היה נרקומן.״
יופי של שקילה. נאנחה. אין מה להתחיל להסביר את כל עניין הבגידה.

״עד היום.״ אמר. ושתה גם הוא, ולמען האמת, הוא אהב את השוקו.

ואז התחרטה. ״הוא בגד בי.״
דין שתק.
היא מחייכת. חושבת על עצמה. ״בגדו בי והתחשלתי.״
זין. ״בגדו בי ונשברתי עוד יותר.״ נאנחה. כנראה שגם בדבר בלתי ניתן לשבירה יש סדקים. אם הייתה מספרת לכל העיניים הנוצצות שרק מחכות לשמוע אותה מדברת, אם היתה מספרת להן מי היא, בטח היתה פותחת במשפט ׳אם תכננתם לשמוע סיפור על הבחורה שיצאה עם גבר והוא שבר לה את הלב ואז היא הפכה לחסרת רגשות, אז לא.׳
דין שוב שתק. ואז, כשפתח את פיו לענות, ג׳סיקה קטעה אותו, ״אין מה. אמרו לי כבר את כל מה שאפשר לומר.״

ג׳סיקה הלכה לרגע וחזרה עם גומיה בידה, היא התיישבה תוך כדי שאספה את שיערה לקוקו מרושל.
ודין בהה בה, תוהה עד כמה יצטרך לסבול ממאדליין וממייק עד שיקבל איזו ג׳סיקה גריי אחת משלו.

הם המשיכו לדבר על עניינים של מה בכך.
אבל הוא ידע שזה כל מה שהיא משדרת, שהכל שטויות. הוא חשב על מה שאדם אמר לו, אדם חברו הטוב מאוד. ג׳סיקה באמת לא מה שהיא משדרת.

״ואמרתי לרוּבי שהוא אמור להגיש את הסיכום אבל..״

״את בסדר?״ קטע דין את דבריה.
היא הביטה בו שאלה. ״את באמת באמת בסדר?״ הוא שאל שוב, מנסה לפענח את כל הירוק שבעינייה, מתחנן בעיניו שתסביר לו את ההגיון שלה.

״אתה כבר יודע את התשובה.״ ענתה ונאנחה.

״אני כל כך מצטער שלא הגעתי קודם לכן. זה לא מגיע לאף אחת.״ הוא מלמל. ״אני לא יכול בכלל לתאר מה את בטח עוברת עכשיו.״

״אני אהיה בסדר.״ היא ענתה. ״תודה לך שאתה נשאר פה, אני מעריכה את זה.״

הוא חייך בעצבות. בכל מצב אחר היה שמח להשאר ללילה בביתה של ג׳סיקה גריי, אבל עכשיו? הוא רק כועס על הנסיבות.

כשסיימו לארגן את הדברים, הם השתהו שניה כשעמדה על מפתן הדלת שלה והוא על מפתן דלת חדר האורחים.
״את תצליחי להרדם שוב לבד?״ שאל.

״כן. כן.״ ענתה, יודעת שלא. כל אחד פנה לדרכו. אבל אז, ג׳סיקה, כשנגעה במצעים שלה, הסתובבה.
ידעה שבדלת ההיא נמצא גבר שהיא מרגישה בכל גופה שלא יפגע בה.
היא נכנסה בשקט לחדרו, משתחלת בעדינות למיטה.
דין הסתובב, ומשך את ג׳סיקה אליו. אומר לה במעשים, אני לא אפגע בך.
טוב, לא יותר מפעם אחת.

אם אהבתם, תצביעו, שבת שלום // 🖤🦋

ג׳סיקה גריי || הושלםWhere stories live. Discover now