פרק 9

3.6K 262 206
                                    

עשרים וארבע בפברואר – יום 39

רק אחרי שנכנסתי לבאולינג וראיתי את הארי, נייל וזאין יושבים על מושבים בצבע טורקיז - הבנתי. היה קסם מלוכלך כלשהו במקום, כאילו פעם הוא היה מסוגנן אבל הפך לשטיח לִינוֹלֵאוּם משופשף ומוכתם, לתקרה בעלת רטיבות, ולמנורות מטונפות ששולחות אור חיוור דרך סדקים.

המקום היה ריק ברובו, שיר פופ שזיהיתי במעורפל מתנגן דרך רמקולים ישנים בזמן שהלכתי לכיוון השלושה, ליאם ודניאל עוקבים מאחוריי.

הארי היה הראשון להבחין בנו, מרים יד בברכת שלום. הוא לבש סוודר אדום בהיר, השרוולים מורמים עד למרפקיו, צווארון לבן צמוד יוצא מלמעלה, ומכנסיים כחולים צמודים.

טפחתי על הירך שלו כשהגענו אליו, שולח לו חיוך. "אני רואה שקלעתי ליום מכנסיים צמודים."

הוא חייך בשובבות, פלירטוט מעורפל נתלה על קצה שפתיו. "אל תרגיש בר מזל."

"זה יותר טוב מהלוטו." השבתי, פונה לליאם ודניאל שאחזו בידיים אחד של השנייה, ונמצאים בשוליים של השיחה, כאילו הם מחכים לרשות להצטרף. "ליאם, דניאל, אלה הארי, נייל וזאין."

לחיצות ידיים וברכות שלום הוחלפו מסביב, דניאל אפילו התכופפה כדי לתת להארי חיבוק.

"נהנית מהעוגה שזיגגתי בשבילכם בזמן ששניכם נמנמתם על הרצפה שלי?" היא שאלה, מורידה את הז'קט שלה מכתפיה ומתיישבת לידו.

הוא הנהן בהתלהבות. "מעולם לא טעמתי ציפוי וניל כל כך טעים."

"הארי, הייתה לך עוגה ולא שיתפת אותנו?!" נייל קרא בעודו שעון על כריות המושב, רגליים זרוקות מעל זאין.

הארי זרק את ידיו לאוויר ביאוש מזויף. "תיראי מה עשית, דניאל! עכשיו נייל הולך להרוג אותנו. זאת לגמרי אשמתך."

"בטח שאני הולך להרוג אותך. קודם אנשים חתיכים, אחר כך עוגה..."

"אתה צועד במדרון חלקלק, סטיילס." זאין התערב, מעביר אצבעות על ברכו של נייל ומביט במורת רוח על הארי.

"זאת הייתה עוגה איומה." הבהרתי, לוקח מקום בין הארי לזאין. "לגמרי נאלחת, לא משהו שהייתם רוצים להתעסק איתו."

זאין נשען לעבר נייל, לוחש באוזנו באופן מבוים. "אני לא יודע לגבי זה נייל. זה מרגיש לי כמו מזימה כדי למנוע מאיתנו קינוחים."

"לא, הוא צודק, אם זה בא מהמאפייה של דניאל אתה יודע שזה בכלל לא טוב." ליאם התערב, מושך אחד מהתלתלים הקופצניים של חברה שלו.

היא הרביצה לו קלילות על היד. "הוא שקרן מלוכלך."

הוא אימץ הבעה פגועה. "אני לא!"

היא גלגלה את עיניה, ונשענה כדי לדבר בחשאיות עם שני הבנים. "אני אשלח כמה מאפינס עם לו ואז נראה מי מדבר אמת."

תתפוס אותי אני נופל - לארי פאנפיק מתורגםWhere stories live. Discover now