Kapitola 4: Príbeh Mystery

1.3K 96 9
                                    


Pri presune Mamba a Hiltona do hornej stajne nastali menšie komplikácie. Kto sa obetuje a zoberie do ruky vodítko, na ktorom druhom konci bude divoký kôň s túžbou zabiť ťa?

,,Nick, prosím. Si učiteľ a tréner na najlepšej jazdeckej akadémii a bojíš sa zobrať do ruky koňa, ktorého trénoval tvoj študent?" vzdychla som si a s prosebným pohľadom pozrela na môjho budúceho učiteľa jazdectva.

,,Nejde tu o Hiltona, ktorého sa bojím. On je nebezpečný len zo sedla," zamrmlal.

,,Tak o čo tu ide?" spýtala som sa.

,,Mambo. Čo keď ti zdrhne? Na tejto škole je cez 600 študentov a koní, vieš si predstaviť aký prúser by z toho bol keby sa Mambo rozhodol ísť na prechádzku?" nervózne odpovedal.

,,A čo odomňa chceš? Mám ho nechať utratiť?" zaškripala som zubami a nasrato sa na neho pozerala.

,,Niektoré kone nenájdu spasenie," zamrmlal a pohľad uprel do zeme. Lepšie než sa pozerať na mňa.

,,Otec mi dal rok. Ja Vám za ten rok ukážem čo je to spasenie," zavrčala som na neho.

,,Louisa, nepochybujem o tebe. Ale si si istá že toto je to najlepšie miesto na jeho tréning? Je to 700kilový žrebec. Ty oproti nemu máš 5 kíl aj s topánkami. Teraz tu nie je nikto, no počas školského roka sa to tu bude hemžiť študentmi. To nehovorím o prvákoch, ktorí v živote koňa ani nevideli."

,,Možno máš pravdu, ale kvôli obavám z toho čo sa môže ale aj nemusí stať, nezahodím jeho život," odpovedala som a pozrela sa mu do očí. V tých Nickových som zbadala strach, pochopenie a obdiv.

,,Fajn, ale budeš potrebovať pomoc," rezignoval.

,,Predpokladám že ty tá pomoc asi nebudeš, však?"

,,Ja nie, ale na škole máme jedného profesora. Volá sa Lucien Woody," povedal a na chvíľku zaváhal.

,,Ale?"

,,Kvôli pádu z koňa pri Military chodí už desať rokov s barlou a jazdiť už nemôže. Nie je to zrovna ústretový človek, no keď ho získaš na svoju stranu, Mambo bude zaručene kôň na preteky," povedal.

,,Ktorý predmet učí?"

,,Horsemanship."

,,Môj obľúbený predmet," zamrmlala som nie veľmi nadšene.

,,Získať ho nebude veľmi ľahké."

,,Je niečo v živote ľahké?" spýtala som sa.

________________________________

,,No nie sú úžasní?" nadšene som sa pozerala ako si to Hilton a Mambo tryskujú po veľkom trávnatom výbehu.

,,Len aby to nepreskočili," skonštatoval Logan.

,,Ten výbeh je obklopený takmer trojmetrovým oploteným so zapnutou elektrikou, myslím že sa im skákať nebude chcieť," povedal Nick.

,,Tak toto ide na instagram," uškŕňal sa Diego a natáčal si, ako tí dvaja kozlujú a náháňajú sa. ,,Hešteg krotiteľLouisa."

,,Ako reagoval tvoj otec na toto celé ?" spýtal sa ma Logan.

,,Nebol desaťkrát nadšený, ale keď som mu pripomenula môj a Mysteriin príbeh, nemohol nesúhlasiť," odpovedala som.

,,Bola tiež problémová?"

,,Bola týraná," vzdychla som si.

,,Chceš povedať že tá malá prívetivá guľa vo vedľajšom výbehu bola niekedy zlá?" nadvihol obočie Diego. Všetci sme sa pozreli do vedľajšieho výbehu, kde boli moje dve lásky. Mystery a Kaskáda sa pozerali na svojich nových susedov a snažili sa ich zvádzať ladnými konskými pohybmi.

*Zaseknutá v minulosti*Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt