Kapitola 10: Priatelia

1.1K 90 10
                                    


Vletela som do nášho domu ako veľká voda. Otca som našla v obývačke, ako práve zložil telefón. Keď ma zbadal, zamračil sa.

,,Vraj si dnes nebola v škole," povedal miesto pozdravu.

,,Kto žaloval?" uškrnula som sa.

,,Mala by si tam chodiť."

,,Načo? Aj tak všetkých vždy podplatíš aby mi dali na vysvedčení čisté jednotky," nadvihla som obočie.

,,Prečo si tu, Louisa?" vzdychol si a spýtal sa tú každodennú otázku.

,,Lebo si si ty a mama nedávali pred 17 rokmi pozor."

,,Hahaha," prevrátil nadomnou očami.

,,Chcela som vedieť, prečo si dovolil Ravenovi Blackovi ustajniť westernového koňa a poníka na našom ranči," povedala som. Otec prudko zamrzol. Vyzeral, že ma ide zožrať.

,,Ako je možné že sa vy dvaja poznáte?" zavrčal.

,,Eh. Chodíme spolu do triedy?" nechápala som.

,,Dal som jasne najavo že nechcem aby si chodila do tej istej triedy," zamrmlal si pre seba, takmer som to ani nepočula.

,,Čo?"

,,Musím mať zámienku na to, aby som spravil dobrý čin?" spýtal sa a odignoroval moju otázku.

,,Ty áno."

,,Je to premňa výhodné," povedal napokon.

,,A to už ako?"

,,Nemusíš do všetkého strkať svoj nos, Louisa," povedal celkom otrávene.

,,Ako by sa ti páčilo, keby som o tom povedala novinárom? Neviem z čoho by sa zbláznili viac, či z toho že tu máš westernové kone a ustajnil si ich dákemu bezvýznamnému študentovi ktorý nie je svetovo známy, alebo z toho že to nabonzujem ja," zlomyseľne som sa na neho uškrnula.

,,Keď to spravíš, skrátim ti dobu tréningu Mamba a Hiltona z jedného roku na jeden deň," zavrčal namňa.

,,Aké šťastie že máme medzi sebou takýto super vzťah, ocko," povedala som s peknou dávkou irónie.

,,Nechcem, aby si sa s Ravenom bavila," oznámil a to ma rozosmialo.

,,Inak čo? Predáš mi Mystery ktorá je moja?" smiala som sa.

,,Ten chlapec nie je pre teba," zavrčal.

,,To je mi jasné, správaním je totiž rovnaký ako ja. Nemôžem chodiť sama so sebou predsa," povedala som. Rovnako ako Noah, aj Raven bol správaním podobný mne. Akurát že nebol tak strašne výstredný. Len sarkastický. Zato Noah bol debil prvej triedy.

,,To nič nemení. Nemôžeš sa s ním baviť. Zakazujem ti to," oznámil.

,,A ja ťa ako vždy budem poslušne počúvať," zasmiala som sa. Spravila som pred ním hlbokú poklonu a odpochodovala som von z domu skôr, ako stihol niečo povedať.

___________________________

Išla som mierne nasratým tempom menšou uličkou smerom k malej stajni. Tiger zamnou poslušne cupital, no v polovici cesty a rozhodol, že dnes sa mi do cesty pliesť nebude a keď zbadal v diaľke Logana, rozutekal sa radšej za ním.

Prišla som do stajne a našla presne toho, koho som hľadala. Osoba sa namňa škaredo pozrela.

,,Čo tu ty robíš?" spýtal sa.

*Zaseknutá v minulosti*Donde viven las historias. Descúbrelo ahora