Na druhý deň ráno som sa zobudila so zmiešanými pocitmi. Vsadila by som milión na to, že som včera videla môjho mŕtveho brata stáť a pozerať sa namňa.Nevedela som, ani aký deň bol. Do školy som ísť neplánovala.
Sedela som na posteli, hľadkala Tigera a pozerala sa neprítomne na stenu. V mojej izbe vládlo absolútne ticho, no niečo ho prerušovalo. Z dolného poschodia som počula dva hlasy. Môjho otca a ešte niekoho.
Po špičkách som vyšla z izby a oprela sa o zábradlie. Započúvala som sa do rozhovoru, ktorý sa odohrával na poschodí podomnou.
,,Nechcem, aby si sa s ňou bavil," zavrčal môj otec na niekoho.
,,A čo mi chcete spraviť? Život ste mi už zničili aj tak," povedal druhý hlas. Zhrozila som sa. Ten hlas totiž patril Ravenovi. Čo robí v našom dome?
,,Nemôže to zistiť," mrmlal môj otec.
,,Zistí to jedine vtedy, keď mi s ňou zakážete baviť sa," povedal Raven.
,,Mňa už aj tak nenávidí. Keď jej to povieš, bude nanávidieť aj teba," poznamenal otec.
,,Nemáte namňa nič. Nechápem, prečo ste si ma sem zavolali," nechápal Raven.
,,Varovať ťa," povedal otec.
V tom kumne docupital Tiger. Na chodbe sme nemali koberec, čiže potichu zrovna nebol. Raven a otec stíchli. Vzdychla som si. Nemá zmysel sa skrývať. Zišla som schody a prišla do miestnosti, kde boli tí dvaja.
No keď som tam prišla, Raven tam už nebol. Zbadala som akurát otca, ako sa nepokojné ošíva.
,,Ahoj Louisa," pozdravil ma nervózne otec.
,,Otec," pokývala som hlavou. ,,Počula som hlasy, nemáš tu nikoho?"
,,To sa ti muselo len zdať," povedal.
,,Pochybujem. Vsadila by som milión, že som počula Ravena," zamračila som sa.
,,Len som sa snažil mu vyhovoriť kamarátstvo s tebou."
,,Pochopiteľne," prevrátila som nad ním očami. ,,Zdalo sa mi, že si sa mu vyhrážal. Alebo on tebe?"
,,Ako som povedal, musela sa ti to len zdať," povedal očosi drsnejšie.
,,Niečo mi tajíte, ja zistím čo," povedala som mu.
______________________________
Podľa toho, koľko ľudí sa tu len tak voľne potulovalo, som usúdila že je víkend. V mojej chôdzi po Falkensteine ma zastavil Nick, ktorý mi oznámil že dnes je tréning A Teamu. Neprítomne som kývla, že tam hneď budem, načo sa ma Nick spýtal či som v poriadku. Iba som zamrmlala niečo v zmysle že je mi super a pokračovala smerom do stajní, zobrať Kaskádu. Takmer som zobrala Hiltona, no Logan mi pripomenul, že to by asi nebol najlepší nápad.
Nasadla som na Kaskádu a prešli sme krokom na hlavnú jazdiareň. Na tribúnach som videla pár študentov, ktorí sa prišli pozrieť na tréning ich hlavnej reprezentácie. Medzi nimi bol bohužial aj Noah, Liam, Ethan a Stacey. Našťastie aj Diego s Carinou. Lucas, Casper a Catania už sedeli na svojich koňoch a kráčali po obvode jazdiarne.
Nick staval parkúr a kičal na nás, čo máme robiť. Ja som ho síce nepočúvala, no Kaskáda to zjavne robila zamňa.
,,Louisa! Počúvaš ma?" zakričal namňa zrazu Nick a tým ma vyrušil z môjho premýšlania nad včerajškom.
,,Prepáč, čo si hovoril?" vzdychla som si a tentoraz ho už naozaj začala počúvať.
Nakoniec sme skončili na parkúre výšky do 160 cm. Síce to nebolo úplne najlepšie odjazdené, no Kaskáda ma vždy zachránila.
,,Úsmev Louisa, dnes si nejaká tichá," uškrnul sa namňa Casper, keď sme kráčali s koňmi vedľa seba.
,,Bola som trochu zamyslená," priznala som.
,,Že trochu. Louisa, vyzeráš ako chodiaca mŕtvola," povedala vážne Catania a starostlivo sa namňa pozrela.
,,Ďakujem," zamrmlala som.
,,Stalo sa niečo?" spýtal sa Lucas.
,,Len som si spomenula na môjho brata," smutne som sa pousmiala.
,,Keby niečo, vieš že sme tu pre teba. Všetci," usmiala sa namňa Catania. Všetci prikývli a mne to vykúzlilo aspoň menší úsmev na tvári.
Kráčali sme s koňmi vedľa seba a nakoniec sme zastavili pri tribúnach, kde na nás mával Diego.
,,Ľudkovia, s Noahom sme došli na úžasný nápad," nadšene nám povedal.
,,Už sa neviem dočkať," zamrmlala som.
,,Pokoj Johnsnová," prevrátil očami Noah.
,,Na čo ste došli?" spýtal sa Casper.
,,Stanovačka," hrdo odpovedala Carina.
,,Ježiši," zhrozila som sa. S toľkými ľudmi to nikdy nedopadne dobre.
,,A nie neprichádza do úvahy," vyhlásil Ethan.
,,A kde to chcete akože uskutočniť?" spýtala som sa.
,,Pôjdeme na koňoch. Za lesom je pekná lúka, kde môžeme aj rozložiť stany a uviazať kone," povedal Liam.
,,Myslíte si, že kone vydržia celú noc uviazaní o strom?" zamračila sa Catania.
,,Môžeme im postaviť provizórny výbeh z nejakej pásky," navrhla som.
,,No vidíš Johnsnová, keď chceš, vieš povedať aj niečo múdre," uškrnul sa Noah.
,,Zato ty ani keď chceš nevieš povedať nič múdre," prevrátila som nad ním očami.
,,Nechápem ako sa s ňou môžeš baviť, Noah," povedala naduto Stacey, ktorá zjavne z toho, že jej Noah nevenoval dostatok pozornosti šalela.
,,Sklapni Stacey," nezaujato jej povedal Noah, načom som sa vnútorne usmiala. Stacey je ako premotivovane poslušný psík na vodítku. Len sa nadula, no už mi nič nepovedala.
,,Čiže, kedy ideme?" uškrnul sa Lucas.
,,Vlastne práve teraz," povedal Diego.
,,Čo?!" vyhŕkol celý A Team naraz.
,,Spontánne rozhodnutia sú najlepšie, nie?" pousmiala sa Carina.
Hej jasné. 10 teenagerov na stanovačke s koňmi. Čo by sa mohlo pokaziť.
_____________________
DU LIEST GERADE
*Zaseknutá v minulosti*
Romantik17-ročnej Louise pripravil život peknú ranu. Zomrel jej brat. Jej rodičia sa rozhodnú, že bude lepšie ak sa Louisa presťahuje k jej otcovi. To však neprebehne bez problémov. Jej otec je totiž majiteľ najväčšej stajne a jazdeckej akadémie na svete...