Kapitola 15: Zaseknutá v minulosti

1.1K 74 2
                                    



Po pár trápnych momentoch pri hraní fľaši, sme usúdili, že by bolo dobré sa pred dlhou jazdou späť do Falkensteinu sa aj vyspať. A tu nastal problém.

,,Koľko že to máme stanov?" spýtal sa Liam.

,,Tri," odpovedala som. ,,Do každého sa zmestia dvaja, no keď sme stanovali u matky, napratali sme sa aj štyria do jedného."

,,Ľudské sardinky, nie je to super? Aspoň sa lepšie spoznáme," zaškeril sa Diego.

,,Mohli by sme byt my 4 baby v jednom a chalani sa nejako rozdelia," navrhla Catania.

,,Nebudem spať pri nej," zavrčala Stacey a ukázala namňa.

,,A prečo nie? Budeš mať aspoň šancu ma zavraždiť. To si vždy chcela, nie?" ironicky som sa jej spýtala.

,,Ja by som navrhoval to pomiešať," zákerne sa usmial Casper a mrkol na Cataniu, načo sa Lucas zamračil a drgol ho do ramena.

,,Nikto sa nebude s nikým miešať a ty budeš od mojej sestry vzdialený 3 stany ďaleko," zavrčal na neho Lucas.

,,Ako povieš," vzdychol sklamane Casper.

,,Fajn. Čiže dievčatá budú spolu a my už sa nejako rozdelíme," rozhodol Ethan a všetci sme sa vybrali k svojim stanom.

Keď sme stanovali ešte s mojimi bývalými priateľmi, bolo to ľahšie. Všetci sme sa poznali od bábätiek a preto nám narušenie osobného priestoru nijak neprekážalo. No keď som dostala miesto medzi Stacey, Carinou a Cataniou, s tým že som bola hneď vedľa Stacey, nebolo mi všetko jedno.

S ťažkým srdcom som si ľahla mezi Stacey a Carinu. Stacey sa namňa neustále mračila a Carina z druhej strany sa mrvila. Porazenecky som si vzdychla a postavila sa. Teda nieže by sa to v tom krpatom stane dalo.

,,Kam ideš?" spýtala sa Catania.

,,Toto nemá zmyseľ. Radšej budem spať s koňmi. Tým dôverujem v tom, že ma nezabijú viac ako Stacey," zamrmlala som a vyšla zo stanu.

Kráčala som smerom k výbehom. Keď som sa pozrela na ostatné stany, videla som ako niektorí chalani tiež vychádzajú zo stanov a mieria k tomu našemu. Zjavne som odišla v správny čas.

Kone sa v pokoji pásli a všade vládla úplná tma. Zdá sa, že aj Kaskáda si zvykla na nových susedov.

Chcela som sa ľahnúť pri strom, ktorý bol vo výbehu a zavolať si k sebe Kaskádu, no zbadala som človeka, ktorý bol pri ich výbehu. Podišla som bližšie a rozoznala Noaha, ktorý práve fajčil cigaretu a pritom sa pozeral na kone.

,,Nebolo ti nebodaj konforktne v tých luxusných stanoch?" ozvala som sa a sadla si vedľa neho. Noah vydýchol dym z úst.

,,To isté sa môžem pýtať aj ja teba," povedal a stála sa pozeral neprítomne na kone.

,,V otázke života a smrti dôverujem viac koňom ako Stacey," zamrmlala som.

,,Tak to hej," uchechtol sa. ,,To dievča je smrť."

,,Nechodíte spolu náhodou?" nadvihla som obočie.

,,Nie. Ale ona je v tom, že áno," nezaujato odpovedal a znova si potiahol z cigarety. ,,Chceš?" ponúkol mi.

,,Fajčenie zabíja. Čiže áno," povedala som a zobrala si tiež. Noah sa namňa nachvíľu zapozeral.

,,Si zvláštny mimozemšťan, Johnsnová," skonštatoval.

*Zaseknutá v minulosti*Where stories live. Discover now